het sneeuwt hier weer eens... hopelijk kan ik woensdag wel naar mijn werk. Als ik dit had geweten had ik deze week vrij genomen...
Haha ja ik weet niet hoe je precies bent. Inderdaad geen flauwe zo te lezen Misschien gewoon een koudje gevat op haar oog.
@Ilse...alleen met de bloemkool een beetje scheetjes en krampjes...maar verder niet...maar er stond ook al bij dat dat bij koolsoorten kan..dus maak me er niet druk om! Zn ontlasting ziet er alleen maar beter uit! Dus het gaat goed zo! @Debby...ik vind Reno jr. wel wat hebben...hihi! Nee...vernoemen is leuk...maar echt letterlijk als zelfde voornaam zou ik ook niet doen hoor! Wat dacht je van Reno II...hahahaha! Toen Finn net geboren was had hij ook een heeeeeeeel erg ontstoken oogje...zat gewoon helemaal dicht...we kregen er toen ook niets voor...ja advies om het goed schoon te maken..Het moest vanzelf overgaan... @Lau...leuk joh! en super dat Collin er zo goed op reageert! Dat is al een zorg minder! Enne...details...mag...maar hoeft niet Hahahaha! Nee hoor...ik pest je maar! Had trouwens ook wortelsap gemaakt met de sapcentrifuge...ik dacht nu hij daar tegen kan mag het het ook drinken...ook al hoeft ie nog niet te drinken... Hij mag eindelijk wat dus ik ben niet te stoppen! Hahaha! Hij drinken met zo;n tuitbeker..het was gelijk geen kleine baby meer...
Vinden jullie trouwens dat Finn erg rode wangen heeft? Zou het komen door het weer? Het is ook een beetje schraal...ben anders zo bang dat hij toch ergens op reageert...
@Ilse: Nee papa een vieze mouw en de rest op de grond, gelukkig! @Sarah: Ook al drinken uit een tuitbeker, goed zo Finn!! Leuke fotos, eten kleurt ook leuk bij zijn kinderstoel . Die wangen vallen wel mee toch?
ja....ik dacht ook dat het wel meeviel...maar op de foto's lijkt het zoveel erger...hahaha! Ben veel te bang dat hij ergens op reageert joh...denk dat dat het is
haha hier ook, en mama heeft ook last van die scheetjes als e bloemkool eet, dus maal me er geen zorgen om wij straks bram eten geven, poept ie na 8 happen alles onder, dus hup eerst in bad en een half uur later weer verder eten haha
Vraagje voor de mama's met allergische kindjes: Zoë krijgt sinds een weekje standaard opvolgmelk, van nr. 1 kreeg ze hypoallergeen. Nu heeft ze een rood voorhoofd en rode wangen, beetje vlekkerig. En ze is huilerig tijdens de fles, ze stopt ook steeds met drinken en perst dan met een raar geluid en knalrood hoofd. Zou dit een reactie kunnen zijn op de standaard opvolgmelk? Ze is namelijk ook snotverkouden en heeft last van d'r tandjes, dus zou ook daardoor kunnen komen. Weet niet wat de precieze symptomen kunnen zijn..
@sarah: uhm ik vind wel dat hij rode wangen heeft. Gelukkig dat het zo goed gaat! Hij zit lekker van z'n boontjes te genieten, Ik blijf Finn zo'n leuk mannetje vinden. Heeft hij alleeen op die hele boon gesabbeld of ook opgegeten?
Huilerig tijdens de fles vind ik niet goed klinken, maar kan ook van de tandjes komen of omdat ze weinig lucht krijgt door haar neusje. Raar geluid klinkt ook heel herkenbaar. Hier maakte ze een soort astma geluid. iiieeeeuuuuu. Ik heb geen ervaring met eczeem in het gezicht, maar Saar wel.
Dankje Ilse. Zal Sarah's reactie ook nog even afwachten. Kaart het morgen sowieso ff aan op het cb. Pff, hoop niet dat ze allergieen heeft