van opvolgmelk mogen ze max 800cc, maar als het een keer meer is lijkt me dat geen probleem. het moet niet dagelijks zijn natuurlijk. Maar misschien dat je anders iets van sap met liga ofzo kan geven?
maaike, hoe ben je eigenlijk naar 3 flessen gegaan? Dronk hij zn fles niet meer leeg of heb je het gewoon zelf geprobeerd? Geef je nu groente op het tijdstip vand e 3e fles ofzo?
Even snel zonder bij te lezen. Net bij het cb geweest, Zoë is ruim 4 cm gegroeid in 6 weken tijd! Nu zit ze met haar lengte op de bovenlijn en gewicht er ietsje onder, gelukkig! Cb arts dacht ook aan een lichte KMA, nu dus weer beginnen met HA en voorlopig geen melkproducten. Over een paar maanden weer proberen en dan zien we wel verder. Ohja en ze vond Zoë een tevreden en bijdehand meisje en ons zorgzame maar toch leuke vlotte ouders Nu ga ik shoppen met mijn mutti, tot strax!
ik wilde eigenlijk naar 3 flessen, en het was niet zo dat hij minder dronk want 4 drinkt ie ook met gemak, maar hij krijgt zoveel bijvoeding dat ik 4 flessen overdreven vindt. en hij doet het goed op 3 flessen geef nu na de warme hap geen fles meer, maar toetje, en dan naar bed en later nog de laatste fles 3e fles is dus vervalen dus nu als hij wakker wordt ontbijt: pap of boterham met flesje lunch: boterham met flesje tussendoor: fruit en evt sap diner: warme verse hap met toetje en als laatste nog een papfles of gewone fles.. en als bram naar zijn gastouder gaat soms toch 4 flessen en smorgens fruit. en dan smiddags een ander tussendoortje
Mac, die is er gewoon hier. Staat duidelijk op het pak, alleen water toevoegen en die telt gewoon als 'fles' mee zeg maar. deze bv: Opvolgmelk en babyvoeding van Nestlé, een gezonde keuze - NESTLÉ PyjamaPapje Ontbijt biscuit Jolan, hier ging het eigenlijk vanzelf, de stap van 4 naar 3 flessen. 4 flessen gingen nooit helemaal leeg... en met fles, fruit, boterham,fles,groente en fles is je dag al aardig gevuld
zo, ze is flink gegroeid Goed dat julli weer over gaan op HA. Leuk om te horen dat jullie en zoë het goed doen
klipjes kunnen inderdaad afbreken. Ik kan me ook herinneren dat iemand hem hier had. Kan wel dat dat Meris was ja.
Ahhh ik word echt helemaal gek van die bijvoeding. Ik kan alles weggooien. Lenthe wilt gewoon niks! Na 2 happen gaat de mond op slot. Probeer alles, vers, stukjes, gepureerd, geprakt, potje. Snap echt niet hoe jullie zo veel erin krijgen. Ik word er echt gek van!
Ik geef ook bijna niets. Toevallig nu een paar dagen dingen aangeboden die ze erg lekker vond (banaan en stoofpeertjes), maar groentes eet ze ook niet.
even gekeken en beide pakken pap die ik heb met alleen water zit al opvolg melk in, beide van verschillende merken. erg handig dus.