deze ken ik helemaal niet van ikea, mn schoonmoeder en mn gastouder krijgen van ons de standaard stoel van ikea
meid, hier hetzelfde hoor....ik hou me er maar aan vast dat ze vast wel een keer meer gaat eten. Zo lang ze dat nog niet doet zal ze dr flessen hard nodig hebben....
inderdaad en gewoon blijven proberen, kleinere porties klaarmaken zodat je niet te veel weg hoeft te gooien
en is het erg als d ekleur van het fruithap bruin is dan, of het nu geel rood paars bruin of groen is, de smaak daar gaat het om en is hetzelfde, naar mijn idee, toch? of klets ik nu onzin... zo nu ga ik douchen
@Bab...ooowww meis toch! Heftig hoor! Ik hoop echt dat heel snel beter gaat met allebei je mannen! Hele dikke kus voor jullie! @Rianne...is echt een toffe camera hoor! De man van Sophia heeft de 450D dacht ik...en moet je zien wat een foto´s die maakt...dus het is gewoon een kwestie van je erin verdiepen en niet altijd zoals ik de auto functie gebruiken ±P @Ilse...heb jij opvolgmelk dan? De melk die wij hebben istot 24 maanden...ik hoef dus niet over te stappen nu @Mac...thnx! Vaseline deed ik al..maar ga dan zo maar even die creme van weleda halen! EN een supertof pakje! Helemaal sjiek Nou we het toch over RS-virus hebben...een vriendin van me vertelde dat het zoontje van haar vriendin met 10 dagen oud in het ziekenhuis was opgenomen met RS...die is sinds gisteren van de beademing en is echt zoooo ziek geweest. hij kreeg er ook nog longontsteking bovenop...arm poppie! Het is echt even spannend geweest...maar nu gaat het gelukkig beter! Ik ga naar de stad...hopen dat ik niet verongeluk onderweg...pfffff...hahaha!
ja geen idee.... vind het er zelf vies uit zien. enne..... als het appelhapje er groen uitziet... geef ik het maar niet hoor
Hoi lieve meiden, Nog steeds geen tijd om te lezen. Vriendje loopt al te zeuren als ik 2 minuten de laptop aan heb. (ben ook wel een beetje verslaafd) Maar mis jullie best en hoop snel bij te kunnen lezen en te reageren!!!! Dikke knuffel van ons
@Sarah: Van Nutramigen is er wel opvolgmelk. Moet hem wel telkens bestellen. Hij is een stukje dikker dan nr 1. Jij mag dan nog wel 210 geven? Zielig van het zoonje van je vriendin. Lijkt me vreselijk om je kindje zo ziek te zien liggen. Veel plezier in de stad.