misschien het fruithapje al om 8.15-8.30. Sam heeft op het kdv ook een hele tijd zo vroeg fruit gekregen omdat het anders niet lukte...
@Steph...succes morgen meid! @Ilse...ik mag idd nog wel 210+7 geven...maar er staat wel op de verpakking dat we ook 210+8 mogen geven of 180+7...maar dat ga ik pas doen als hij een fles minder krijgt en genoeg bijvoeding heeft. Heb net de Trias, het ZK en de VK gebeld voor die nota...en ik we4rd steeds doorverwezen! Haha! Bij de vk gingen ze naar het ZK bellen omdat het een indicatie was...ze noemde een bepaalde term, maar die weet ik niet meer. Dus ik hoor nog van ze! Hopen dat het lukt...scheelt 300,-!
ik denk niet dat ze daarop zit te wachten. Ze heeftr zelf 3 kids die om 8.30 op school moeten zijn....
mn 2e creatie is klaar een speen-labeldoekje. Moet hem alleen nog even dichtnaaien met de hand (denk ik )
@Jolan: erg leuk! Heb geen verstand van naaien, maar klinkt logisch. @Rianne: Zo das opeens hoog. Beterschap met je meisje. Je hebt het de laatste tijd ook wel heel erg druk, dus niet gek dat je moe bent. Kan je niet een taakje aan Jeroen overdragen? Heb een tijd geleden deze site gevonden. als je inspiratieloos bent voor een recept voor babyvoeding: De Keukenkikker
sasha heeft globaal hetzelfde schema, ik geef het fruithapje zodra ze wakker wordt na dr eerste slaapje dan rond half 12/12 uur de 2e fles, (dus die iets later plannen dan om 11.15) dan weer tukken dan de 3e fles rond half 4 en dan laatste fles om 19 uur. ik geef zelf vaak dr groenten na het wakker worden van het middagslaapje want dan eet ze "goed" omdat ze nog niet zo moe is. en dan geef ik yoghurt om 18 uur. en dan om 19 uur fles en slapen. dat er dan 3,5 uur tussen zit (soms zelfs minder) maakt sasha niets uit. ze wordt dan moe en wil drinken en dan gewoon slapen.
ooooooooo wat balen, heb je dr al een paracetamol gegeven? bah.. jeetje meid.. en dat met je migraine... snap echt dat je er soms doorheen zit zeg! hele dikke knuff.. hopen dat de koorts snel zakt.. en de migraine ook..
Hoe lang zit er bij jou dan tussen fruithapje en 2e fles? Als ik die te snel geef, drinkt ze hem slecht leeg.
Hij is leuk, Jolan... hier op het kdv mogen ze trouwens alleen nog maar als de lusjes in de lengte dicht gestikt zijn, zodat de kindjes niet met een vingertje in het lusje kunnen en dan rond draaien...
@Sarah: Hopelijk krijg je het alsnog terug. Goed dat je erachter aan bent gegaan. Nee heb je en ja kan je krijgen... duim duim!
thanks oh echt waar joh. Maar zo worden ze toch nauwelijks verkocht? Ik zie ze altijd alleen met open lusjes
ja, misschien dat er idd een keer een kindje z'n vinger in zo'n lusje gedaan heeft en toen is gaan draaien... auw