Zo weer bij gelezen en gereageerd Wij zijn net wezen zwemmen. Niet zo lang, want Danian had heel kort geslapen, dus was snel moe, maar vond het wel leuk. Hij viel in slaap in de auto. Hij drinkt nu de fles en daarna naar bed.
tamtam, had het gister ook gevraagd maar waarschijnlijk overheen gelezen. Hoe gaat het met danian? Al een beetje uit zn sprongetje?
Ow had het niet gelezen Hij is gelukkig weer wat vrolijker, dus of zijn sprongetje geweest is weet ik niet, zo niet dan heeft hij er niet zoveel last meer van. Als het niet zijn sprongetje was dan weet ik niet wat het wel was Het slapen 's nachts is heel wisselvallig. Eergisteren sliep hij door tot 5.00 uur en vannacht hoorde ik hem om 3.40 uur, 5.00 uur en toen 5.50 uur. Toen ben ik er maar uitgegaan, omdat we toch vroeg boodschappen wilden doen. Hij neemt alles wel goed in zich op. Dat zeiden ze op het CB ook.
Oh mooi dat hij weer wat vrolijker is Balen dat hij toch nog snachts wakker wordt. Ik kan me voorstellen dat dat je op gegeven moment gaat opbreken. Je was er dus vroeg bij vanmorgen , maar was vast lekker rustig tijdens het boodschappen doen. Hier waren alle eieren in alle winkels op. Schijnt een landelijk tekort te zijn... gelukkig is het geen pasen
Ik mis trouwens friezin. Die is hier ook al een tijdje niet geweest. En meris, zou dr pc het alweer doen?
We waren als 1 van de enigen in de winkel, dus ideaal. Toen wij tegen 8.15 uur weer weggingen werd het al aardig druk, dus ik was blij dat we zo vroeg zijn gegaan
dan zet ik nog maar een keer de link neer : Baby van de maand - Babyenkind.nl willen jullie allemaal stemmen
@Jolan: Dan moet je met mijn man gaan samenwonen, die wil overal appelmoes, jus o.i.d. onderdoor. Maar dat mag ie niet van mij . @Marloes: Deal, maar dan moet je wel choco mousse maken Volgens mij heb ik Meris laatst wel weer op hyves gespot. Friezin weet ik zo niet En ik heb weer even op Lieke gestemd!
hoi meiden, heb ff geen tijd om alles bij te lezen. Zag nog wel dat sam vandaag de uitslag van haar opa krijgt (succes meid) en dat lieke het ok vond op het kdv en een supermooie echo van stephanie. Ik moet gaan want ik moet de bus halen, heb een verjaardag vanavond en het gaat ijzelen dus durf niet met de auto. Daarna lekker all you need is love kijken en dan is het alweer kerst! Meiden geniet van de dagen en de eerste kerst met jullie poppetjes. Maak er wat moois van! x
@steph leuk die foto van die echo @mama oh dat is wel een goed idee, miss kan ik dat ook es proberen. @jolan zo dat is lekker irritant zo met de feestdagen...wie gaat er nu boren?? Lekker hoor dat je man 1,5 week vrij is @marloes oh dat wordt een drukke, maar gezellige dag en avond!! @tamtam fijn dat het zwemmen zo leuk was @debby geniet er ook van!!
We zijn vanmiddag even bij opa geweest. Hij had zelf al het vermoeden dat hij kanker had, al een tijdje. Hij was erg blij Jason weer te zien en vroeg nog of ik zijn privezuster wilde zijn hihi. 2e kerstdag gaat mijn schoonmoeder hem s ochtens verzorgen (werkt al jaren in de ouderenzorg) wij brengen haar dan en wachten tot hij klaar is en dan drinken we even koffie, maken denk ik wat foto's met Jason. Straks gaan we lekker This is it kijken van MJ, download is binnen Jason heeft perenijs gegeten, hihi vond ie heerlijk.
zooooo onze 1e kerstavond zit er op! wij vieren al sinds een jaar of 20 kerstavond bij mn vader, sasha is super verwend.. en mama en papa ook... heerlijk gegeten en was errug leuk! morgen lekker bij mn zus en mn moeder en overmorgen bij mn schoonpa.. dus 3 dagen onder de pannen! nu lekker all you need is love kijken!!! fijne 1e kerstdag morgen!
Heb niet alles gelezen! Kwam eigenlijk nog even heel snel zeggen: FIJNE KERSTDAGEN! wat ik wel heb gelezen en waarop ik reageer: @Debby...haha die afspraak heb ik dus ook met mezelf...anders koop ik veel te veel! Dus nog even wachten en dan gaan we los! Hahaha! I LOVE SALE! @Steph...oooeeewww....leuk leuk leuk! Echo foto's! Vind ik altijd zo bijzonder! Hoe is het verder met je? Heb je al een buikje? Finn en ik gaan morgen waarschijnlijk bij mn moeder slapen...Steef heeft nachtdienst en anders moet ik al om half 10 ofzo naar huis...en dat is ook niet leuk... Vind het wel weer moeilijk...hij werken...en ik gezellig...vind het dan zo lullig! Maar goed...ik denk er nog even over na... iedereen in ieder geval heeeeeeeeel veel plezier!