Wij hebben gisteren ook een leuke dag gehad. Vanmiddag/vanavond naar mijn schoonouders. Ik heb er absoluut geen zin in. Ik zie er zo tegenop.
aaliyah, hoe is het met je oor en je blaasontsteking? Fijne dag vandaag. ilse, wat balen zeg dat je met kerst ergens heen moet wat je eigenlijk niet wilt . Hopelijk valt het mee en is het toch nog gezellig.
@ilse jeetje wat erg dat je er zo tegenop ziet Hoe laat gaan jullie erheen en blijven jullie er lang? Ik hoop voor je dat het toch mee valt/snel voorbij is meid @jolan blaasontsteking is helemaal weg, door de abkuur en oor doet soms nog wel pijn als ik erg veel (ja erg vies sorry) snot heb dan komt er weer druk op, maar veel neusspray gebruiken Lief dat je er naar vraagt!
Die babyroller is idd echt een superding! Ik had het nog nooit gezien, maar Jason wil met niks anders meer spelen dan met dat ding
Door dat laatste zinnetje voelt het als of ik naar de tandarts moet. Zo voelt het eigenlijk ook wel. Die man zie ook liever niet.
@ Aal: Okee, gourmetten is gezellie @ Ilse: Wat balen dat je zo tegen straks op ziet Hoop dat het allemaal een beetje meevalt! Ahh word gek van mijn keel. voelt alsof ik scheermesjes inslik. En mijn oren en hoofd gaan ook steeds meer zeer doen. Misschien kan ik nu stoppen met roken
aaliyah, oh fijn datde blaasontsteking over is. Leuk zo'n rol. Dat vraagt om een filmpje op hyves rianne, ooooohhh keelpijn is zo vreselijk vervelend. Heb je geen keeltabletten?
Precies!! @Rianne: balen van je keel. lekker thee met honing, trachitol verdooft of andere keelpastilles? Roken , bah wat vies. Inderdaad een mooi moment om te stoppen.
@ilse hihi bezoek aan de tandarts...succes straks! @rianne kut he keelpijn,ik weet hoe je je voelt en dan nog hoofdpijn en pijn aan je oren Probeer alles open te houden. Ik dacht ook dat ik kon stoppen hih maar gisteren na 9 dagen niet roken, toch weer zwak en weer gerookt....grrr @jolan ik ga es kijken of ik er morgen een filmpje op kan gooien van het rolding
Hallo allemaal, Ik ben Cassie en ik heb een zoontje van vandaag 6 maanden! (Wat gaat het snel!!!!), en een dochtertje die in Februari alweer 2 wordt. Ik heb het helaas er druk met de twee kids en het werk, dus kom helaas niet meer zo vaak op het forum. Maar nu heb ik toch een vraagje. Ik was erg benieuwd hoe het eetprogramma van jullie kids is? En hoe zijn ze in de nachten? Mijn zoontje blijft om half 5 wakker worden en wilt dan een fles. Met mijn dochtertje was dit heel anders. Zij sliep vanaf drie maanden al door ..... Ook vraag ik me af wanneer en hoe ik moet beginnen met brood. Mike knabblet nu al erg graag op korstjes, maar wanneer moet ik het echt als een maaltijd gaan geven? Alvast heel erg bedankt allemaal!
@ Jolan: Nee heb niks in huis voor mijn keel @ aaliyah: Ohhh jammer zeg. Ik heb vandaag nog niet gerookt. Weet toch dat het zeer gaat doen. @ Cassie: Ik geef Lenthe rond 12.00. - 12.30 wat stukjes brood. Niet iedere dag, ik vergeet het soms gewoon Maar ze eet nog niet heel veel. De rest van de bijvoeding ook maar 2 el. ofzo. Lenthe komt vanaf 11 weken niet meer in de nacht voor een fles. Verder geef ik nog 4 flessen omdat ze nog niet genoeg bijvoeding eet. Als ze dat genoeg eet, en een hele boterham, vervalt de fles van 16.00
@sarah, spannend dat je misschien weer zwanger bent... wil je het graag? @jolan, lekker hoor dat lieke zo lang sliep! @laura beterschap! mooie stoel! Wij gaan ook ff bekijken welke we gaan halen, maar Emma past nog makkelijk in de maxi cosi... @rianne, wat een leuke foto van lenthe... en jij ook beterschap! @sam wat een grappige foto van jason haha! @jolan lekker toch dat lieke zo veel sliep tijdens de kerst... hadden jullie tijd voor de fam! @ilse ik zal straks ff een foto van mijn jurk zoeken... @rianne wat goed als je stopt met roken... ik moet er volgende week ook aan geloven bleh... @cassie welkom hier! Emma krijgt ook al broodkorstjes hoor! Onze eerste kerstdag was ook leuk. s middags met mijn ouders geklavierjast en daarna kadootjes uitgepakt. Ben weer heel erg verwend. Ik heb van mijn man een gouden pandora bedel met een E (van emma gehad en van de familie een naaidoos, prenetal bonnen en heel veel kadoos voor Emma. s avonds had mijn moeder een 5 gangen diner gekookt. Mijn zusje is nog hier en we gaan vanavond gourmetten. Emma begint een vreetzakje te worden. Ik had gisteren gewoon potjes meegenomen in plaats van vers, vond ik ff makkelijker. s middags heeft ze een heel 6 maanden potje fruit opgegeten en s avonds een heel 6 maanden potje met bruine bonen, appel en rundvlees. Ik ga vanaf vandaag de 3e fles proberen af te bouwen. Heb de 2e fles een uur later gegeven dan normaal en ga de derde fles nog maar 90+3 geven. Kijken hoe ze reageert.
Zag leuke foto's bijkomen van kerstkindjes en cadeautjes. @Sam: Goed dat je over die babyroller begint, hebben wij hier ook liggen. Maar eens opblazen van de week . @Rianne: Weer een beetje opgeknapt? @Cassie: Hier is het 09.00 fles - 12.30u fruit - 13.00u fles - 16.30u groente - 17.00u fles - 21.00u fles. Ze krijgt sinds een paar dagen tegelijk met haar fruit een broodkorst om op te sabbelen, 's nachts wordt ze af en toe wakker maar gaat dan wel weer slapen zonder voeding.
Gisteren pakjesavond gehad bij mijn ouders, erg gezellig en weer goed verwend allemaal . Pff kom net thuis, haal kind uit de maxicosi. Diarree... in d'r kleertjes en de bekleding van de maxicosi. Bah! Die zit nu dus in de wasmachine, hoop dat hij op tijd droog is want heb hem morgen nodig. En ze wil niet slapen, ben benieuwd hoelang ze het vol gaat houden om gezellig te zijn... Ze hangt er een beetje tussen in, wel of geen slaapje na het avondeten. Als ze slaapt is het maar een half uurtje/3 kwartier. En als ze wakker blijft is ze doodmoe en niet te genieten. Hebben jullie kindjes daar ook last van?
@debby spannend 3e fles eraf! @mama ja hier ook!! Jason is niet te genieten na 18.00 uur...Ik weet niet wat ik er mee aan moet het is een ramp. Als hij idd gaat slapen is het voor een half uurtje ofzo en als hij, zoals nu, niet gaat slapen is hij chago en vervelend en wil niks.....
@Sam: Ja om gek van te worden hé. Zoë is net om half 9 toch maar gaan slapen na 3,5 uur wakker te zijn geweest. Echt een record haha. Jason is alweer bijna 7 maanden zie ik nu, pff!
mn schoonzusje was nog aardig optijd! Heterge was...kregen ze nog autopech onderweg ook! hahaha! Dus toen zijn mn zwanger en broertje haar onderweg gaan halen...Arme kind was ook nog eens hardstikke ziek! Dus een echt prettige eerste Kerstdag heeft ze niet gehad! Finn wel! Die is me toch verwend! Zo'n loopauto, boekjes, sesamstraat bowlen, sokken, pyjama's pffff...nog veel meer! Steef en ik hebben ook echt veel gekregen! Het was ook erg leuk! Morgen nog naar Steef zn ouders en dan ben ik er wel klaar mee...nu al eigenlijk...maar goed! Hahaha! @Debby...ik zou het heeeeeeel graag willen....maar of ik het nu al wil...pffff....wordt er gewoon een beetje bang van...maar heb echt nergens meer last van..dus denk gewoon een klein buikgriepje...het schjnt te heersen! Super dat Emma zoveel eet zeg! Vreetzakje! @Cassie...ik kan je niet zoveel tips geven omdat Finn KMA heeft en we dus nog maar net 1,5 week bezig zijn met bijvoeding. Brood mag iig vanaf 6 maanden...dat zei de dieetiste van het ZH tegen ons. Het slapen is trouwens vannacht wel goed gegaan! Ik werd alleen erg snel van hem wakker! Ik kan me niet voorstellen dat je goed kan slapen met een baby in de kamer! (respect voor Sam!) Verder is hij een beetje uit zn doen...het badje is op een ander tijdstip gedaan..zn avond eten ook...en dan ook nog eens niet in zn eigen bed...hij snapt er niets meer van! Maar hij ligt nu lekker te slapen! Serieus...op dit moment zit 1 van de katten het bakje van Finn zn broccoli uit te likken! Het diepvriesvormpje dan...ik heb het er voor morgen alvast uitgehaald...en ze zit het gewoon uit te likken! Raar beest! Hahaha!
Ow...en heb zulke leuke foto's gemaakt..alleen staan die op de camera en computer van mn moeder...dus even wachten nog daarop!