Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Mac: Fijn dat je gezellige dagen hebt gehad
    @ Mama1987: Kan me voorstellen dat je er nu niet zo'n zin in hebt hopelijk wordt het wel gezellig.
    @ Aaliyah:Jeetje wat lopen er toch rare mensen op de wereld zoiets doe je toch niet.
    Thanks voor de tip ik ga ook kijken:)
    @ Jolan: Sommige mensen hebben altijd wat te zeuren gewoon doen wat jij wilt.
    @ Rianne: Ook nog migraine erbij beterschap.
    Volgens mij was dit het zo ongeveer.
    Hier een leuke dag gehad gisteren.
    Danian werd 's middags naar 45 minuten wel weer wakker en was nog moe, dus heb ik hem na de groente weer in bed gelegd en is hij weer gaan slapen.
    Gisteren liep het toch allemaal wat anders, omdat het een uur rijden is naar mijn ouders.
    De heen weg ook nog file moeten rijden bij Zwolle, dus hebben we er anderhalf uur over gedaan.
    's Avonds gegourmet en aan het eind cadeautjes gegeven.
    Mijn ouders hadden Danian een speelgoed stoffen auto gegeven en kleertjes en ons een schaaltje met een kaarsje erop en chocolaatjes met een envelop met 150 euro:$
    We krijgen elk jaar geld maar zoveel hebben we nog niet gehad, maar komt altijd van pas natuurlijk.
    Ik had ook voor iedereen een kleinigheidje gekocht.
    Cadeautjes zijn niet verplicht zeg maar.
    Gisteravond toen we thuis kwamen om 21.30 uur was hij erg wakker en wilde ook niet slapen.
    Uit eindelijk even bij ons in bed gelegd en na 20 minuten weer in zijn eigen bed.
    Hij begin even te huilen maar was vrij snel stil.
    Vanmorgen om 5.35 uur de speen gegeven en toen kwam hij om 7.10 uur weer.
    De fles bij ons in bed gegeven en toen zijn we alle drie nog gaan slapen tot 9.45 uur:D
    Lekker uitgeslapen dus.
    Vandaag en morgen lekker niks doen nou ja huishouden en dergelijke.
    Dinsdag komt mijn moeder hier tot er met nieuwjaarsdag en mijn vader komt oudjaarsdag ook.
    Danian drinkt de grote flessen van 210+7 niet meer leeg, dus geef nu 4 flessen van 180+6. en die drinkt hij wel op.
    Als hij niet meer wil gaat hij nee schudden met zijn hoofd.
    Fruit wilde hij net ook maar een paar hapjes.
    Hij is ook verkouden, dus dat zal ook wel meespelen.

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

Hebben jullie ook zo een zin in 9 januari?

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    tamtam, fijn dat jullie het zo naar je zin gehad hebben :D Lekker nachtje gehad zo te zien :D

mac, jaaaaaaaa ik heb zin :D

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    de laatste was onze praktijk... alleen wel heel oud...

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    leuk:D

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat leuk leken mij we leuke vk's!
    Ik had al zoiets dat het wat ouder was en hh, maar ik kende de afl nog niet.
    Kreeg meteen weer kriebels hahah tot ik de bevallingen zag...toen werd ik spontaan misselijk hahaha

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    de leukste 2 zaten er toen nog niet. Brigitte, die hier op het forum ook vk is, is echt de beste!!! zo'n leuke meid.

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    pfff, leuk die serie. Kan huilen bij iedere bevalling, maar wordt er ook wel weeer een beetje bang van!!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Dat is super nieuws meid!

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jeetje meid wat erg, sterkte!

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey!!

Net een kwartier voor de kast gestaan om te kijken wat ik aanmoest.... Overal zie je in dat ik zwanger ben. Gisteren vroeg een bewoonster het al! Punt aan gel*lt hoor, maar toch.
    Dus m'n grootste werkjas maar uit de kast getrokken en hopen dat het snel oud en nieuw is. Dan mag iedereen het weten!

(sorrie voor ego, maar moest het even ergens kwijt;))

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wow snel zeg! :D Zie je al een buikje dan?Weet nog helemaal niemand het?

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Lastig idd. Had het er net met iemand over wiens kindje 10 maanden is, met een maand of 6/7 hangen ze blijkbaar overal tussen in. Een slaapje minder, een fles minder. Dus nog even doorbijten ;)

@Tamtam: € 150,00, lekker shoppen! Fijn dat jullie hebben kunnen uitslapen :)

@Mac: Jaaaa :D ben zo benieuwd naar de andere juni beebjes én de mama’s natuurlijk.

@Sam: Ja, had ik ook bij die bevalling. Zo’n gevoel van oh mennnnnn, nee! Haha

@Stephanie: Ja bij een 2e zie je het blijkbaar veel sneller. Nog even verstoppen het is bijna oud en nieuw!

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ben weer terug van het bowlen, manlief is nog daar.
    Ben er 1,5 uur geweest en toen had Zoë het wel gezien in die drukte en herrie. Ze ligt nu lekker te slapen :).

Heb lekker nog een weekje kerstvakantie! Moet de rest morgen weer beginnen?

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mama: Ja logisch, zo'n kleintje houdt het maar even vol. Altijd een goede reden om dan weg te gaan he :D
    Lekker zeg, nog een weekje vrij.
    Ik moet morgen weer om 5.30 op! Hoop dat mijn keelpijn iets minder is dan. Begin ook verkouden te worden.

Straks komen mijn ouders eten, hebben zoveel over van de fondue, dan we het gewoon nog een keer doen.
    Loop de hele dag al zonder make-up en in mijn huispak trouwens, heerlijk :D

16. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Steph: Ik ben nu wel benieuwd naar je buikje. Nog maar een weekje en dan kan je het van de daken schreeuwen. Ga je iets bijzonders doen, omdat je tot nieuwjaar wacht?

@Mama: oh ja je ging bowlen. Heb je zelf ook meegedaan?
    Ik moet morgen en overmorgen werken. Er is alleen niets te doen. Wordt dus een lang dagje of ik hang heel veel op het forum :)
    Ga je nog wat leuks doen in je vakantie?

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Aaliyah....hahahaha...foutje! Dom zeg...En jaa...ik weet het zeker :p

@Steph...niet bang worden joh! Het komt heus wel goed allemaal! ;)

@Mama...ik hoef deze week maar 1 dag te werken! Heeeeeeeeerlijk! Hihi!

Zo naar mn schoonouders...we hebben er zin in....pffff...
    heb meerzin om lekker op de bank te hangen!

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Ook dat nog, je blijft goed aan het kwakkelen. Heb je al wat over die sollicitatie gehoord trouwens? Lekker toch, een 3e kerstdag inlassen ;)

@Ilse: Nee ik heb overal een beetje gekeken met Zoë op mijn arm. Levensgevaarlijk om mij zo’n zware bal in mijn handen te geven :D. Nee, manlief moet gewoon werken. Ga wel nog een dagje shoppen met mijn moeder, verder niks eigenlijk.

@Sarah: Lekker, maar 1 dagje! Misschien wordt het toch nog gezellig bij je schoonouders en anders ga je lekker snel weer naar huis.

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ooh wat een eikel ben ik trouwens, dat bowlen was omdat mijn opa 80 wordt de 31e. Vraagt A. vanochtend wat voor cadeautje ik eigenlijk heb. Uuuh.. niks! Helemaal vergeten!

Is ie stad en land afgereden voor een cadeau, het is uiteindelijk maar een bierpakket geworden :)

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hier komt de spam!

Deel Deze Pagina