@Sam: Oh dat is wel minder, maar dan krijg je wel meer betaald toch? @Rianne: Hij weet het ook niet, ze twijfelen allemaal nog of ze daar wat eten of niet. Ik wacht nog een kwartiertje en dan bekijkt ie t mar . @Ilse: 50,00 is niet duur zeg! Vind de fotos ook erg mooi, zeker voor dat geld
Ik denk dat ik voor mezelf ook maar een potje van BonBebe in de magnetron zet, dat stoofpotje met rundvlees is goed te eten
zo weer bijgelezen mooie banners zie ik voorbij komen. Waar maken jullie die? mama, vergeten een cadeau kopen zou mij ook kunnen gebeuren hahaha. net bij de mac gegeten.....hm, heb dat ook weer gezien voor een half jaar haha. Lieke ligt al een half uur inde maxi cosi in de woonkamer te slapen. Was in slaap gevallen in de auto, sliep tijdens het eten in de mac en nu dus nog steeds. Ze heeft nog helemaal geen groente op.... ach dan maar een dagje niet. Fijne avond nog!
hebben jullie trouwens weleens 16 and pregnant gekeken. Het is nu op MTV. Ik ga kijken. Misschien tot vanavond.
@Ilse: Ja met een plastic verkleurend lepeltje zodat ik mijn mond niet verbrand. En natuurlijk een grote slabber @Jolan: Eens in de zoveel tijd is de Mac inderdaad wel lekker. Fijn dat Lieke in de maxi cosi zo goed slaapt! @Ilse: Ja leuk programma, soms ook wel triest Heb em ook ff aangezet. Wij hebben net lekker friet op. Vanaf morgen weer gezond eten .
Begrijp ik nou goed dat ze dat kindjes ter adoptie afstaat? Schakelde pas in toen het baby'tje geboren werd. *slik*
Moest gisteren trouwens de hoes van m'n maxi cosi wassen door die diarree. Gaat er gelukkig makkelijk op en af en ruikt heeeeerlijk naar Robijn wasverzachter. Ga em vaker wassen! *heeft een Robijn wasverzachter verslaving*
mama, ja ze geven hun kindje af ter adoptie zit het ook te kijken, ooww verschrikkelijk sorry hoor, zit hier gewoon te janken!!
pfff ik heb ook wat tranen weggeveegd. @Marloes: Wat kan Thom al goed zelf zitten. Leuke foto met de kerstboom op de achtergrond @mama: ging hij er makkelijk op? Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet heb gewassen. Ga ik ook maar eens doen. Ik was ook fan van Robijn vloeibaar, totdat ik ineens zwarte schimmel in mijn rubbers kreeg. Toch maar weer overgegaan op af en toe een blok Ariël. En de wasverzachter heb ik altijd Lenor, super lekker en de geur blijft lang hangen.
@ilse oh dat is wel lekker 50 euro is ook niet duur! @mama alleen met nieuwjaarsdag krijg je dan extra betaald, omdat oudjaarsdag geen officiele feestdag is Hihi bon bebe heeft idd wel lekker spul @jolan zo de mac daar ben ik lang niet geweest, wat heb je gegeten? @ilse ik wil het elke keer kijken maar ik vergeet het steeds, heel irritant @mama oh ben jaloers, ik wil ook friet!!! Heerlijk he die van Robijn die had ik eens in de aanbieding gekocht toen ik nog zwanger was en nu wil ik geen andere meer... @marloes ooh wat een leuke foto, en wat zit Thom netjes hihi Jason zit krom als ie 2sec los zit haha @ilse oh bah schimmel, nee dan zou ik t ook niet meer gebruiken.
Jason was rond 18.00 uur weer heel vervelend. Huilen niet willen eten, hij at wel even toen vriendlief stond met hem, maarja staand eten geven is niet de bedoeling. Uiteindelijk toch zn eten op en toetje op daarna even lief geweest en weer huilen. Heb hem om half 8 mee onder de douche genomen daarna gekeken of hij een flesje wilde en zowaar dronk hij hem op. Ben benieuwd of hij vanaf dit tijdstip door gaat slapen. Aan de ene kant hoop ik het andere kant niet, als ik moet werken dan slaapt hij elke keer al als ik thuis kom.
even een *zwaai* Iedereen kerst overleeft?? Wij wel, 2e kerst dag was erg gezellig bij mijn "schoonouders" iedereen was heel lief en we zijn met open armen ontvangen. En imre was zo trots om Collin aan zijn familie te laten zien... zo lief!! er lag zelfs een kadootje onder de boom voor Collin, ze doen altijd voor alle kleinkinderen een leesboekje onder de boom.. super lief!
kui: wat fijn dat jullie met open armen zijn ontvangen zeg HEERLIJK!! dat moet je een fijn gevoel geven ofniet??
@joa, ja super gevoel.. Imre is ook zo super met Collin.. vanmorgen lagen de 2 heren samen in bed te spelen ben ik ontbijt gaan maken en de hond uit gaan laten.. ze redden zich prima zonder mij Hij komt ook oud en nieuw vieren bij ons dat wilde hij liever als weer stappen met zijn vrienden.. *smelt*, lekker burgerlijk met mij en Collin t nieuwe jaar in..
@laura leuk hoor dat het zo goed gaat! Wat sweet dat hij met jullie oud&nieuw wil vieren!! Dat wordt een mooi begin van het nieuwe jaar voor jullie