Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

klote meis,
    schrijf hier maar lekker van je af..

2. Emme

Emme Niet meer actief

Even een korte krabbel om alle mama's en kindjes alvast een heel gelukkig 2010 te wensen!

Rianne, wat ontzettend leuk gedaan die kaart. Leuk om iedereen zo bij elkaar te zien.

Stephanie, wat erg voor je vriendin. Het ging bij haar al moeilijk, toch? Bah, zulk nieuws grijpt je nu toch meer aan.

Roxanne, lekker spuien hoor. Mijn man is meestal super met Lars, maar ook hij vergeet wel eens dat niet zomaar alles meer kan ;).

Aaliyah, wat een naar nieuws van je opa. Kan me voorstellen dat je werk dan extra confronterend is. Sterkte!

Ilse, wat jammer dat je even niet meer meeschijft. Vond je berichtjes altijd leuk om te lezen. Hopelijk zien we je snel weer.

Hier gaat het even wat minder. Lars is met kerst behoorlijk ziek geweest en in het ziekenhuis bleek dat hij zware bronchitis had. Hij is weer thuis, maar heeft wel twee puffers en ook nog andere medicijnen mee. Niet leuk! Gelukkig is hij nu wat minder benauwd, al hoest hij nog wel veel. Was echt zo naar om te zien...

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Goede morgen meiden!

Ilse, jammer! Maar alvast een super jaarwisseling! dikke knuf!
    Rianne, gaaf gedaan!
    roxanne, hoelaat was ie thuis? wel even je gevoel uit gesproken?
    emme, awww arme Lars, beterschap!!

De auto stoel is binnen! wat een kolosaal ding zeg! Zo is in de auto zetten... Collin net erin gezet, zat prima, hoofdsteun kon niet eens op de laagste stand! Echt een groot kind heb ik haha!

Praten, wie zegt er papa? leuk zeg!
    Collin zegt nu wauwauwauw en blabla en oeeeeeh en mmmmm! haha
    Nog geen papa of mama te bekennen!

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    goedemorgen,

ff snel een berichtje.
    Hier gaat alles goed.
    Mijn moeder is er nu tot nieuwjaarsdag mijn vader komt morgen ook.
    Vanmiddag ff de stad in met mams.
    Danian is vandaag 6 maand:D
    Weer een mijlpaal.
    Iedereen alvast een fijne jaarwisseling.

5. Kejay

Kejay Niet meer actief

Lau; Ik heb een heel boos smsje gestuurd en hij was thuis om 22:30. Daarna even flink de waarheid vertelt en toen is hij weer gegaan om de spullen uit te laden. Uiteindelijk om 00:30 thuis!!! Toen wou hij nog praten, maar ik heb hem mooi genegeerd.
    Ben vanochtend naar mijn mams gegaan en kreeg net een sms dat ik al vroeg weg was. Ben even flink tekeer gegaan.
    Ik gun het hem wel hoor, maar het is ding op ding en op een gegeven moment barst bij mij die bom. Dingen die hij een jaar geleden zonder probleem kon doen kan nu gewoon niet meer! Ik kan toch ook niet 17 uur van huis gaan en de boel de boel laten.
    Hij is wel 3 keer langs geweest om te vragen of hij nog wat kon doen, maar daar schiet ik weinig mee op.
    Misschien reageer ik een beetje fel, maar ik laat niet zo makkelijk over me heen lopen. Er is nog altijd zoiets als communicatie en overleggen!

Maar voor de rest zijn we heel gelukkig samen hoor:D

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Iedereen een hele goede jaarwisseling en veel geluk en gezondheid toegewenst in het nieuwe jaar

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Joepie, ik hoef 1 januari niet om 07.00 te werken :D Heb een nachtdienst gekregen! Kan dus flink aan de champagne!

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Heleee dikke knuffel voor jou!

@Rianne: Wat leuk, alle juni beebjes bij elkaar!

@Sanne: Leuk dat je toch even wat van je laat horen! Kan me voorstellen dat het druk is met 2 kids.

@Rox: Hoop dat er een lampje is gaan branden bij vriendlief. Ze zijn soms zo hardleers hé ;).

@Emme: Arm ventje, zware bronchitis. Fijn dat hij weer wat minder benauwd is nu.

@Lau: Volgens mij was dat Adelisa die papa zegt. Zag het gister op hyves!
    Al een stukkie gereden met Collin in zijn nieuwe stoel?

@Tamtam: Gefeliciteerd met Danian’s verhalfjaardag! Veel plezier met je ouders :)

@Rianne: Joehoeee! Al lust ik geen champagne, ik toost altijd op het nieuwe jaar met goedkope perzik wijn, merkt niemand :D

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Vandaag even op pad geweest voor een autostoel, het wordt de Römer King Plus. Nu nog even kijken waar die het goedkoopste is. Wil eigenlijk graag iets met roze of bloemetjes. Maarja, wat als er ooit nog een jongetje zou komen... ;)

En wat ik wéér ben vergeten, een baby tandenborstel. Poetsen jullie al tandjes?

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ah nee, heb ik weer...

M'n hamster is aan het sterven. Hij valt steeds om, zwalkt helemaal, doet z'n oogjes niet meer open. Ik vind het zo zielig om hem zo te laten tobben, maar doodmaken kan ik ook niet. Manlief is niet thuis, weet echt niet wat ik ermee moet. Heb em maar wat lekkers gegeven en hoop dat ie snel dood gaat.

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mama87: Ik lust ook geen champagne hoor .. :D Maar wel rosé!
    Ja ik heb al een tandenborstel, maar heb nog maar 1 x gepoetst.. ik vergeet het steeds, schaam.. Bij mezelf niet hoor :D
    Wel handig om een neutrale autostoel te nemen ja. Hebben we om die reden ook bij de maxi en de kinderwagen gedaan. Je weet nooit :D
    Ahhh arme hamster! Is hij ziek of al oud? "ik hoop dat hij snel dood gaat" hahahah ..

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat fijn!

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

Arme hamster....

Tandjes poetsen, bij bram nog niet door dus ook nog niet poetsen

nieuwe autostoel wacht ik mee tot bram hem echt nodig heeft

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ahhhhhh kun je niet even naar de dierenarts, geven ze m een spuitje?

jij had toch ook de beco? heb nu ook een beco butterfly2 grace gekocht! ben benieuwd!!!

lekker rianne!! kun je lekker genieten! (en uitslapen..:D)

owww. emme wat vervelend voor lars! is dat iets chronisch of kan het gewoon door een verkoudheid komen? of heeft ie dat nu voor altijd? zielig he dat hoesten en dan natuurlijk helemaal als het meer is dan een verkoudheid! hoop dat ie zich snel weer goed voelt!!

lau... ehhhh..mijn hoofd is echt een gatenkaas na de zwangerschap.. adelise? van wie is die?;) of zeg ik nu iets heeeeuuul stoms...:)

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoooooooooi :D

ben ik ook weer eens. Begon al bijna ontwenningsverschijnselen te krijgen hahaha.

Ik reageer even niet hoor, heb wel alles terug gelezen.

rianne, super foto (moet ik toch even kwijt)

ilse, wat jammer dat je even niet komt. Knuf, hopelijk komt het niet door ons.

Hier alles prima. Drukke dagen achter de rug. maandag naar de efteling geweest. Nou 1 tip: ga niet!!! Het was echt super druk. Zijn nergens ingeweest. Zelfs bij het carnaval festival moest je 1,5 uur wachten terwijl je daar normaal zo door kan lopen. En ik had wel verwacht dat je met de kidnerwagen in de rij mocht.... niet dus. Nou ik ga niet 1,5 uur met een kind op mn arm staan. Maar was wel heel gezellig en lekker gewandeld (beetje duur alleen hahaha)

Gister wezen zwemmen met vrienden die ook een kleintje hebben. Was erg leuk.

Vandaag niets gedaan, want na die drukke dagen was lieke een beetje van de leg.

Wel hebben we vandaag onze wintersport vakantie geboekt :D
    Eind februari gaan we naar oostenrijk. Mn moeder gaat mee en die gaat op lieke passen (anders hadden we het niet gedaan). Een week later komt mn vader met het vliegtuig en blijven mn ouders nog een week en wij gaan weg. Zij hadden die vakantie al geboekt. Super lief van mn moeder dat ze mee wilt.

Verder eigenlijk niets te melden.....

16. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahaha...nope...hier nog geen tandje te bekennen dus hoeven we ook niet te poetsen! hahahahaha

super dat je een autostoel hebt gevonden! sasha past nog lekker in de mc en zelfs in de wieg (ook autostoel) dus hier nog niet nodig!

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kindje dat kan praten: dat is toch merima (smiley?)
    Wel bizar dat een kindje van een half jaar al papa kan zeggen. :(
    Lieke zegt alleeen nog maar baabaa, daadaa (of is dat ook papa :D)

18. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    leuk jolan!!!! super dat je je vakantie hebt geboekt! en wat lief dat je mams mee wil op op te passen! lekker hoor! heerlijk genieten!

19. Kejay

Kejay Niet meer actief

Rianne, lekker hoor!!!

Emme, balen van Lars. Ik hoop dat het niet blijvend is

Autostoeltje; wij hebben de maxicosi Priori, waren in de aanbieding bij Prenatal, hebben er 2 van gehaald.

Mama, er is volgens mij een lampje gaan branden. Kom thuis en de koelkast staat vol met boodschappen. Dan vind ik hem wel weer erg lief, haha...

Joaln, hoi! Miste je al...

Iemand vergeten? Sorry:)

Owh ja, tandjes poetsen. Ik heb een borstel en tandpasta. Maar ik vergeet het ook steeds :), moet er nog een beetje aan wennen dat ze tanden heeft. Keana ook, want die beet vanmiddag op haar lip :(

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    rox, ah arme keana, dat ze op haar lip beet. Hoeveel tandjes heeft ze nu?

bloem, ja we hebben er super veel zin in! Ben voor het laatst echt op wintersport geweest, 10 jaar geleden. Toen raakten we ingesneeuwd. In het gebied waar wij waren was zoveel sneeuw gevallen. Super veel lawines. In galtür zijn toen veel doden gevallen door een lawine die over de huizen ging. Wij zouden toen uitgevlogen worden met helikopters, maar uiteindelijk werd het dal geopend en konden we alsnog met de auto. Uitendelijk hebben we daar 2,5 week gezeten ipv 1 week. Ik was dus wel genezen.
    Daarna ben ik nog een keer een paar dagen geweest naar mn zus. Die geeft skiles.
    Jij gaat toch binnekort ook op vakantie?

Deel Deze Pagina