je hebt gewoon een turbo ventje! hier ook wel hoor dat ie dingen wil pakken, maar gelukkig is Maxime grof-motorisch nog niet zo snel (oftewel als je hem ergens neerlegt draait ie op zijn buik en blijft ie dan gewoon liggen) maar als ie op schoot zit of op het aankleedkussen ligt grijpt ie ook vanalles, en veel te snel! grrrr.
vakantie was supergeslaagd, waren naar munchen geweest. De heenrit viel heel erg tegen maar voor de rest ging het goed, ook het slapen en eten in het hotel met Maxime. We hadden de babyfoon mee en onze kamer zat vlakbij het restaurant dus we konden s avonds ook nog met z'n tweeen wat eten terwijl meneer al sliep. Was wel slecht weer helaas. Maxime is ook door zijn sprongetje heen, hij kletst nu heel leuk, volgens mij zegt ie "mama" (meer toevallig denk ik). En hij kan eindelijk in de kinderstoel zitten zonder onderuit te zakken. Pap uit de fles wil ie niet meer dus dat krijgt ie in een bord. En hij blijft maar vreten en groeien, maar ik vraag me echt soms af of het geen kwaad kan. Hij vreet 3 eetlepels fruit en een heel potje en dan nog eens pap, liga en 4 flessen, waarvan we maar weer naar 210 zijn gegaan. (Sorry Rianne dit klinkt misschien stom omdat Lenthe juist niet zo veel wil eten) Maar goed ik denk maar, ieder kind is zoals ie is, toch?
Pff ik weet echt niet meer waar ik het moet zoeken. lenthe is hartverscheurend aan het huilen nu, wil geen fles, niks Om 13.00 voor het laatst 100 cc op, totaal maar 200 cc vandaag. Ben alleen, word helemaal gek hier. Waarom heb ik toch zo'n problemenkind?? grrrrr
@rian, tjee das wel heel weinig, heeft ze verder ook niks op aan fruit groente of sap? ofzo? dikke knuf meis kus
@Mama...neem ik bedoel wel dat schuifje...maar dan moet je eerst even aan de band van de ene kant trekken en dan an de band van de rechter kant. En je met even kijken dat dat stukje stof er (aan de zijkant)niet tussen zit. @Lau....als ik Finn er echt serieus voor waarschuw lacht ie me gewoon uit! Gaat ie helemaal zitten schateren! Probeer dan je gezicht maar in de plooi te houden! Pffff....het begint nu al! @Snieke...owwww gelukkig zeg! Wat grappig dat je zo kalm bleef en die man zo begon te stressen! Hihi...maar iig erg fijn dat ie terecht is zeg! @Rianne...balen hoor...weet ook echt niet meer wat je moet doen nu...misschien toch een keer naar een echte kinderarts gaan...daar ben je nog niet geweest of wel? Het lijkt me toch dat er iets aan gedaan moet worden!
Och meis, heb je niemand in de buurt die je even kan bellen? Moet je zo weer werken? En hoelaat is Jeroen thuis? Wat zal het toch zijn dat ze zo slecht eet en drinkt? Handen in het haar... kan ik me erg goed voorstellen als ik je verhalen zo lees. Heb helaas geen oplossing. Badje/wandelen/knuffelen/flesje melk,ranja/cinababy (proberen wij altijd als we het niet meer weten) of een zetpilletje? Sterkte!
En misschien is het echt wel beter voor Lenthe als ze meer structuur zou krijgen...ik begrijp dat je het hardstikke druk hebt en het is allemaal onregelmatig... maar Finn kan daar ook echt niet tegen hoor! Vandeweek 1 nachtje bij mn moeder en hij is 2 dagen van slag! Het zou beter zijn als je gewoon regelmatiger werk hebt! Dus je gaat gewoon die baan bij de recherche krijgen!
@ mac: alleen 2 happen fruit vanmorgen, verder niks @ sarah: nee nog niet bij een kinderarts geweest.. @ steph: Nee weet niemand die nu kan komen. Ik heb haar in bed gelegd en ik ga er ook in. Dan huilt ze maar, ik weet het ook niet meer. @ sarah: ja ik hoop ook dat ik word aangenomen. Dan is het alsnog fulltime, maar heb ik iig geen nachtdiensten meer.
Hopelijk is ze erg moe en valt zo in slaap. Kun jij ook een beetje aan je rust komen. Als ik in de buurt had gewoond was ik meteen langsgekomen!!
jeetje moeilijk hoor rian, om der ook maar zo te laten huilen... weet ook ff geen advies meis behalve wat sarh zegt eens naar een echte kinderarts gaan en goed laten onderzoeken
Lief van je steph Jeroen is pas om 24u thuis. @ mac: Ben wel wat gewend, ze heeft zo veel gehuild vanaf de geboorte met die oorontsteking enzo.
@Rianne...misschien toch een door laten verwijzen dan hoor meid! Het zal heus niet dat ze ernstig ziek is...maar wie weet is er wel net iets wat en ander gemist heeft?! Misschien is ze wel gevoelig voor bepaalde stoffen of zou ze eten op een andere manier aangeboden beter kunnen hebben ofzo. Wie weet kan een dieetiste ook helpen?! Het zal voor jou ook lekker zijn als je wat meer regelmaat hebt! Het is erg zwaar...ik kan het me voorstellen! Ik zie af en toe wat het met Steef doet en ik ben toch blij dat ik dat niet hoef allemaal!
rianne: Heel veel sterkte met Lenthe meis, hoop dat ze snel gaat slapen want dis ook niets, hoop dat je een doorverwijzing gaat krijgen voor kinderarts, want er moet toch iets zijn waarom ze zo heel weinig eet en huilt.
nou dames ik ga slapen, morgenvroeg komen de heren van de badkamer, ben beneiuwd hoeveel lawaai ze gaan maken, ergste breekwerk is gelukkig gedaan, truste dames
Heeeeeeeeeeeeeel veel succes Mac! Hoop voor jullie dat het allemaal meevalt met de rommel en dat het zo geklaart is allemaal!
Iemand vroeg vandeweek nog om foto's met tandjes...weet niet meer wie het was (Steph???) Geen idee of ik deze al had geplaatst...maar ik wordt er elke dag weer vrolijk van! Finn trouwens ook! Hij staat op het bureaublad en als hij hem zit ligt ie in een deuk!
@sarah gave foto! Collins tandjes zijn even ver door! @rianne, jeetje meis die lenthe houd het wel vol he zo. Ik zou als ik jou was toch is aan de bel gaan trekken en een KA of iets naar haar laten kijken.. Dit is niet goed.. (das mijn mening iig)
Ik ga me bed in, morgen 1e dagje op me nieuwe werkplek.. en Collins 1e weekje bij de gastouder. Heb nu ruim 1,5 week vrij gehad en heb er nu weer verdomd moeite mee om aan t werk te gaan! Bah.. Maar goed t moet.. twijfel ook weer gigantisch over die opleiding.. heb er zo geen trek in.. wil gewoon bij Collin zijn. gatsiedarie!
Lau, die opleiding gaat nog zo veel opleveren meid!!! het is gewoon weer die 1e dag na de vakantie... (hier ook geen zin haha)
Succes vandaag jolan! Collin is afgevallen! Is dat Oké?? Hij woog vorige week 9520 en nu 9320, hij beweegt meer, in de loop auto, proberen te kruipen etc, hij is beetje ziek geweest, krijgt een fles minder maar brood en meer fruit en groente... Moet ik misschien al over naar voeding 2? Wilde wachten tot vrijdag na t Cb...