Succes deze week! Lieke deze week ook voor het eerst bij de gastouder Spannend he! Nu het werken dichterbij komt zie ik er toch ook wel eenbeetje tegenop....
@ Mac: Ja maar het is wel zo. Daar heb ik geen zorgen/stress. Ik werk dan wel veel, maar het is toch mijn uitlaatklep. Alleen jammer dat ik zo slecht tegen die onregelmatigheid kan. Ben echt kapot moe nu.
zou het .... als ik om 15/16 uur gewoon een fles melk geef, drinkt ze die gewoon op hoor..... Het is niet zo dat ze die ineens niet meer wilt....
zo klaar lieke vandaag een half jaar! Wat gaat het hard!!!! Nog genieten van mn laatste 2 daagjes vrij.
Meiden hier even snel een berichtje van mij. Zoals de meeste inmiddels wel weten is mijn lieve opa zaterdagavond laat overleden. We hebben 2 dagen vreselijk in spanning gezeten, maar uiteindelijk heeft hij gelukkig nu rust. Ik zal voorlopig even niet op het forum te vinden zijn. Weet ook nog niet of ik naar de meeting kom, maar ik denk het wel.
wat een geweldig koppie toch! Leuk die tandjes zeg. Hier nog altijd alleen 1 stipje dat niet verder komt...
ik heb van die kant en klare poeder pap waar de opvolgmelk al in zit, daar maken we een bordje van, en daarna nog een gewone fles (gaat meestal ook nog 180 van op). We doen nog geen heel bord want dat is nog te lastig voor hem.
ik geef met de lunch brood en een fles, en dan rond 3 uur half 4 fruit en sap of een liga, en geen fles, en dan rond 5 uur half 6 warm eten en toetje en dan rond 20 uur een fles.
hey meis gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd! en heel begrijpelijk dat je niet naar de meeting komt, en als je wel komt super, misschien wel lekker ff afleiding dikke kus