Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Jo...ja dat zou ik ook doen denk ik...brood bij de lunch
    Zou me geen zorgen maken dat ze nog niet rolt...ik zag in een ander topic dat er kindjes zijn die het met 8 maanden nog niet doen!

@Debby..ik gaf hem ook niets te drinken tussendoor...maar merkte gisteren dat hij helemaal zat te happen enzo toen ik wat dronk...dus heb vandaag een flesjes met rooibosthee gegeven...hij vond het heerlijk!

@Ilse...ja het was steeds vol of dat ik ongesteld was in het weekend...dus als het dan maandag was was ik al te ver...
    Nu hebben ze met moeite een plekje voor me geregeld morgen...blij toe..nog een maand condooms wil ik niet hoor! Hahaha!
    Hij gaat weer gewoon slapen hoor! Maar hij wordt gewoon wakker wil dan even aandacht en kroelen..en dan gaat hij weer slapen. Zie het nut er niet zo van in! Hahaha! Ik ben 's nachts nooit zo vrolijk :p

Wil de kerstboom eindelijk weghalen...maar de dozen staan op zolder...maar Steef slaapt (nachtdienst)
    Ik ga maar proberen heeeeeeeeeeel zachtjes ze te pakken zo!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    die kan ik wel gebruiken voor een vriendin van me

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vandaag is dag 4, heb er al minder last van.

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh dan heeft ze nog 2 maanden ;)
    geef jij een heel flesje met thee?
    ben zo bang dat ze dan vol zit voor dr melk....

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Promotiecode: mijnalbumhema

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ga zo ff thee geven dan. Heb geen rooibos in huis maar geef wel ceylon thee dan. Ik geef eerst een potje met fruit en dan nog wat thee toe. Ben benieuwd wat ze er van vindt...

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Weet niet of in ceylon caffeine zit?
    Ik heb rooibos trouwens op aanraden van iemand gegeven wiens kindje ook KMA heeft. Het kan goed helpen tegen het ecceem.

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Jo...nee ik geef ongeveer 100 ml...en dat gaat niet eens helemaal op. hij drinkt echt zoveel als dat hij dorst heeft zeg maar. Vandaagongeveer 70 ml

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sarah, oh dus rooibosthee mag ook?
    ben van het weekend begonnen met het laten wennen aan een tuitbeker, ze snapt alleen nog niet helemaal dat je er aan moet zuigen. En als ze dat dan per ongeluk wel doet komt er volgens mij best veel tegelijk uit en verslikt zich.
    Ze moet dus duidelijk wennen :D

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo ik ga even stof halen.
    vanavond voor het eerst naaicursus :D

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo wat is het weer rustig hier.

oh had net een actie hoor..... Mn autosleutel was al een tijdje gaar en toevallig dacht ik net: laat ik hem zo bijmaken. Eerst boodschapjes wezen doen, stof halen en wilde dus daarna mn sleutel bij laten maken. Steek mn sleutel in het slot.... je raadt het al: afgebroken.
    Sta ik daar, met lieke op mn arm, geen telefoon in mn zak (had ik in de auto laten liggen omdat ik alleen even een stofje ging halen).......... Oeps!!!
    Gelukkig liep er een aardige mevrouw langs waarvan ik de telefoon mocht lenen. Heb mn moeder maar gebeld en die is toen gekomen. Inmiddels was he 16.00 en lieke was best moe en had honger. Thuis maar meteen een fruithapje gegeven en wat sap en naar bed gedaan. Ligt nu heerlijk te tukken...

maar.... alsof ik het wist he!!! Die sleutel is echt al een half jaar zo en precies vandaag ben ik van plan hem bij te laten maken en hij breekt af.....

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48

@Jolan: Ik dacht tot half januari, maar als je er een wil zou ik opschieten. Ik heb de laatste zwarte bij ons, de rest was allemaal knalblauw…

@Tamtam: Fijn dat Danian het zo goed doet op het kdv, hele geruststelling zeker?

@Jolan: Die fase hebben wij ook gehad, is nu gelukkig weer over. En dat boos worden… neem het jezelf niet kwalijk. Je bent ook maar een mens! Ik werd er af en toe ook moedeloos van als ze steeds begon te huilen en niks wilde. Zolang je niet tegen d’r gaat schreeuwen of d’r pijn gaat doen…

@Sarah: Wat voor wipstoeltje heb jij? Ik heb de mijne al op moeten ruimen, was maar tot 9 kilo :(

Vocht: Zoë krijgt 2x180+6 en 2x150+5 opvolgmelk. Zou dat genoeg zijn? En af en toe wat diksap na het brood, maar ook niet altijd en dan meestal zo’n 50cc.

@Debby: Dat scheelt nogal, € 2,00 per pak!
    Ik gebruik de box nu ook niet zoveel maar laat hem toch staan, wel handig als ik haar even veilig ‘weg’ wil zetten. Zeker als ze dalijk echt gaan kruipen en staan!

@Rianne: Ik geef de korstjes in de hand, daar kauwt en sabbelt ze een beetje op. Meestal eet ze de helft op en vind ik de andere helft ergens op de grond, in de kinderstoel, in dr romper ;)
    Heeft ze Barbapapa al eens gezien? Dat is echt een hit hier :D

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Dat zou ook echt een actie voor mij zijn! Moet er nu een nieuw slot op je auto?

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Net autostoelen gepast, ze zat echt het beste in de Römer King Plus. Maar die hadden ze alleen nog in het knalblauw. Toen ik weg wilde gaan bleek dat ze nog één zwarte hadden en kreeg ook nog eens extra korting. Heb hem nu dus voor € 139,00 :D

Maar ga d'r toch nog een paar weekjes in de Maxi Cosi proppen, ze steekt er nog niet bovenuit met d'r hoofdje en ik kan nog geen afscheid nemen. Dan heb ik helemaal geen baby meer ;).

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Konden jullie vanmiddag trouwens ook niet op het forum?

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Sarah: Nog gelukt met de boom? Ik heb hem gelijk op 1 januari eruit gedaan :D
    @ Debby: Knap hoor!
    @ Thee: ja in ceylon thee zit cafeïne. Kan je beter dus niet geven volgens mij.
    Hier drinkt lenthe de laatste dagen zo'n 80-100 cc diksap weg op een dag.
    @ Jolan: Veel succes bij je cursus! Tjee wat een ongeluk met die sleutel !!!
    @ Mama: Okee, ja ik geef gewoon stukjes brood met een vork. Heb je die op dvd op is dat op tv?
    Dat is nog eens voordelig!! Leuke aankoop zeg!
    Nee kon net ook niet op het forum.

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Probeer er een beetje een ritme in te houden, maar kan wel iets afwijken

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Fijn dat het de ontsteking weg is

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Ik geef de binnenkant van het brood ook gewoon in stukjes en de korstjes in de hand. Schijnt goed voor de motoriek te zijn, zeggen ze ;). Ik heb hem op DVD, paar euro bij de Blokker, maar geloof dat het ook op TV komt op NL 1, 2 of 3.

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    bij de babydump kunnen ze ze altijd bijbestellen ook al zijn ze op.
    je bent dus toch nog gegaan :D

Ik denkd dat ze wel voldoende vocht krijgt, ze krijgt nog 4 flessen, is vast goed.
    Lieke kreeg net thee, maar dat moest ze niet (of ze zat nog vol van haar fruithapje)

En nee ik ging niet schreeuwen gelukkig, maar heb wel even boos gezegd ga nou slapen.....

Deel Deze Pagina