Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    grappig haha was de freggles alweer bijna vergeten...

Ik heb af en toe zelf ook weer het gevoel dat ik kind ben sinds emma dr is...

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Joehoeee hij doet ’t weer!

@Ilse: Geen idee hoe je het kunt stoppen… Ik was wat ouder toen het begon, dus dan is het makkelijker oplossen als bij zo’n kleintje. Ben benieuwd of ze het ook doet bij iets wat ze lekker vind vanavond.

Hier ook nog 4 flessen. ’s Morgens en ’s avonds een grote fles en bij het brood en bij de groente een kleintje. Ze krijgt ‘later’ ook een bekertje melk bij de lunch en het avondeten, dus lijkt het me makkelijker om dat nu al zo te doen.

@Stephanie: Vind je niet te makkelijk hoor, zeker niet omdat ze verder wel alles zo goed eet!
    Heb je de stukjes brood al eens gesopt in een fruithapje?

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hehe eindelijk!

meeting gaat nu zeker niet door toch?

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Heb Zoë toenstraks brood met appelstroop gegeven, viel niet echt in de smaak. Tot nu toe vindt ze alleen brood met een beetje boter of fruithap lekker.

Wat mag er nog meer op?

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

smeerworst en smeerkaas

7. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ilse, ik zou ook niet zo'n smsje sturen als mijn vriend niet mijn manager was geweest, :D. Ik moet zeggen dat het heel lastig samenwerken is met je partner, tenminste, ik heb er soms veel moeite mee. Vooral met dit soort dingen reageer je toch heftiger en alles neem je mee naar huis.

Keana kan ook heel goed zelf spelen. De laaste tijd vraagt ze wel meer om aandacht, maar we proberen er niet al te veel aan toe te geven.
    Wij hebben ook een swing, maar dat duurt niet lang meer voordat ze eruit gegroeit is!

Wij komen net van het CB af. Madam deed het goed en liep voor op alles. (Ben een klein beetje trots:D:D)

We hebben een nieuw schema gekregen en moeten naar 3 flessen, ze moet wel voldoende fruit en groente eten, sinds een paar dagen eet ze 200 gram groente en yochurt toe, dus dat zit wel snor! Omdat ze qua gewicht omlaag gaat in de curve, moeten we wel pap gaan geven.
    Dit kregen we mee als schema:

8h 180+6 en brood of een papfles
    10h fruit
    12h 180+6
    13h brood
    15:30 tussendoortje met 150 cc sap/thee
    17:30 groente+100cc volle yochurt
    19 180+6 of een papfles

Ik zie het nog niet zitten om in de ochtend een boterham te gaan geven, ze doet er nog best wel lang over. Ik moet dan het hele schema om gaan gooien omdat ik haar altijd de eerste fles zelf geef op het KDV. Dan moet ik haar dus eerder wakker gaan maken en thuis brood gan geven voordat we gaan. Ik wacht lekker tot ze het wat sneller eet en dan pas aanbieden. Ik kan natuurlijk wel starten met een bordje pap. Maar ga ik dat dan thuis doen of op het KDV... Lastig hoor...
    Pap (in fles) krijgt ze sinds 2 dagen ipv de laatste fles.

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

Yeah en we zijn er weer...

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

Appelstroop was hier ook geen succes. Ze weigerde brood te eten. Ik ben zonnatura jam erop gaan doen, een hit!!! Ze heeft vandaag voor het eerst de fles leeg en een hele boterham op!!!
    Heb het trouwens ook gevraagd aan CB. Je mag zelfs al kaas erop doen, pindakaas (wel opletten ivm allergie en niet te vaak!) kipfilet enz. Ik vind haar daar nog een beetje jong voor, dus hou het lekker bij de jam.
    Wat mac zegt, smeerworst, maar ook niet te vaak.

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hmmm nu is mijn bericht weg :D

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

Opnieuw!!!!;)

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jaa hij doet het weer!

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik had hem gelezen en beantwoord

kus

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou ik had een bericht geplaatst dat ik me eigenlijk wilde afmelden in dit topic. Om het feit dat ik het hier toch niet bij kan houden. Maar ik heb ook best veel met jullie gedeeld, toch het belangrijkste gebeurtenis in ons leven :D

15. Kejay

Kejay Niet meer actief

Owh, dat zou ik wel jammer vinden als ik heel eerlijk ben! Vind het altijd wel leuk om wat van je te lezen, aangezien we ook bijna om de hoek bij elkaar wonen, haha...

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Tja ik vind het ook wel jammer eigenlijk :D

En mac, de schat, had al helemaal afscheid van me genomen :D

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

IK WIL OOK BIJ IEMAND OM DE HOEK WONEN...
    al is apeldoorn niet heel ver...

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

jaaaa ik heb zelfs al zitten huilen om je afscheid....;)

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mag ik trouwens even mijn mening geven over iets?
    Zo niet, doe het toch :D

;) <------------------------- vind ik een hele irritante smiley

Niet naar jou toe hoor Maaike, maar steeds als iemand dat ding gebruikt gaan mijn haren overeind staan.

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jammer Nathalie!!!
    Heel veel geluk met je kleine verder!!

Deel Deze Pagina