@nathalie, jammer dat je "weggaat" ik vind het persoonlijk niet erg als mensen "ego" zijn.. ben ik vaak ook
Jammer dat de meeting niet door gaat meiden, maar is wel verstandiger! Weer alarm voor morgen. geen pretje om met al onze ukkies op de weg te zitten dan!
hallo meiden, niet zo snnnnnneeeeeeeeellllllllll kan het niet meer volgen hoor zooww snel met typen zijn jullie, IK kom ff goed nieuws brengen !!!!! ben ook helemaal hyper WIJ HEBBEN EEN HUISJE!!!!!! moetn ff alle papieren regelen en dan ff afwachten wanneer we de sleutel krijgen. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oww ben echt zo blij, zal vanacht wat meer lezen en reageren zit toch in de nacht!!!! kus joanita
Owh echt, weer alarm?!?! Collin doet het goed! Bijna 10 kg... Keana was 67,5 cm en bijna 7,4 kg, wat een verschil. En jeej!!! Onze laatste bink een half jaar!!! Steph, leuke spam hoor! Mooi die foto in dat mandje
Bij twijfel niet doen. Ik zou gewoon nog lekker bij ons blijfen en of je nu 3 keer in de week komt kijken of 3 keer in de maand maakt toch niet uit
oh je bedoelt de juli 2010 mamas haha. Ik dacht even de juli 2009 mamas. Daar heb ik meegeschreven toen ik zwanger was en die zijn best aardig haha. Ik zit nu bij een topic begonnen in december en heb een beetje hetzelfde gevoel Ik denk dat het komt doordat het de 2e zwangerschap is. Dat je er toch nuchterder naar kijkt ofzo... Maar eeeh, heb je al een buikje dan? Een buikfoto vinden wij ook leuk om te zien hoor! En ik moest die zin over het stoppen wel 3 keer lezen maar ik snap hem. Vandaag is dag 7 dat we gestopt zijn met roken en het gaat best goed. Ik heb ook een beetje keelpijn vandaag dus moet er niet aan denken om te roken. Nee hoor, komt wel weer goed. We weten waar we het voor doen!
ja dat was ik! Het gaat nog steeds goed. Goed dat jullie het onthouden haha... ik moet er toch niet aan denken om hier weer te moeten vertellen dat ik weer begonnen ben