Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga vanavond naar de eigenaresse en dan zal ik even overleggen met haar.
    Moeten we het wel doen als het weer wat beter is en we zelf hebben kunnen rijden. Op dit moment is ze een bommetje denk ik met rijden. Normaal is ze echt super braaf, maar nu wat drukker door het weer en niet rijden :D

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Ilse: Volgens mij is appelstroop best bitter voor die kleintjes. Het heeft een aparte smaak. Volgens mij kun je ook avocado erop prakken. Maar dat is best duur. Oh bah, die beelden van de tweede wereld oorlog kan ik ook echt niet zien! Vreselijk zeg.

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

Oe, waar woon je ook alweer... Kan je wel komen stalken op je werk, haha, buuf...

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Eva heeft vanmiddag zonder kokken en spugen haar stoofpeertjes zitten eten... hmmmmm DE SMIECHT. En natuurlijk ook niet bij mama, maar bij papa!!!

5. Kejay

Kejay Niet meer actief

Nee 3 flessen. Waarvan 1 papfles. Ik heb ons schema een paar pagina's terug staan, heb ik vandaag meegekregen van CB
    Ik heb de fles van 16h laten vallen, dat bedoel ik met de 3de

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Nathalie: Ja is goed! En alleen borstelen en knuffelen vind ik ook al leuk :D

Oh, ik heb visite

7. Koekeloerie

hmmm lekker!! Volgende meeting bij Nathalie :p

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden ik ga er vandoor!

Als het weer wat beter is zijn jullie van harte uitgenodigd hoor :D

Rianne, je hoort nog van me!!!

Fijne avond!!
    x

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bij de Linie :D

10. Kejay

Kejay Niet meer actief

We hebben elkaar leren kennen op het werk. Het is langzaam gegaan van een goede vriendschap naar meer.
    Enne, helaas, die bonussen hebben we niet, en mijn gesprekken gaan met de baas zelf, haha, was anders wel makkelijk geweest. Omkopen in natura :p
    En die veer zit er nog steeds in!!!:D
    Drinken uit een beker doe ik soms ook, maar ze kauwt er meer op dan dat ze een slokje neemt

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Hij vind zijn speentje wel, we hebben hem ook vast gemaakt aan zijn slaap zak, maar hij weet nog niet dat hij weer in zijn mond moet.
    Volgens mij is hij afgelopen nacht ook een paar keer zonder in slaap gevallen, maar dan wordt hij sneller weer wakker.

12. Koekeloerie

Leuk die nieuwe dingetjes proberen! Fijn dat jullie weer een beetje hebben mogen slapen van Danian. Vind het echt zo'n mooie naam trouwens. Hoe zijn jullie op de naam gekomen??
    Luuf helpt ook wel redelijk goed tegen verkoudheid. Kan je ook nog proberen.

13. Kejay

Kejay Niet meer actief

Yeah Eva!!!! Heb je al eens geprobeert om dingen te mengen met elkaar? Bv die stoofpeertjes met andere groente en dan langzaam opbouwen?

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Wij vonden Damian erg mooi, maar dat heeft iets met de duivel te maken.
    Toen bedacht mijn man om 1 letter te veranderen en kwamen we op Danian uit:D
    Deze naam komt ook bijna niet voor, dus dat vonden wij ook wel mooi.
    Alleen moeten we wel vaak zeggen dat het gewoon op zijn Nederlands uitgesproken moet worden en niet op zijn Engels, maar dat nemen we maar voor lief;)
    Fijn dat Eva goed gegeten heeft.
    Hopelijk de volgende keer bij jou ook.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat goed,

lag het nu aan de stoofpeertjes of aan papa hihi,

maakt ook niet uit, ze zat lekker te smullen en das het belangrijkste nietwaar?

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja schema had ik gezien ja.

kijk je bedoelde van 4 flessen de 3e laten vallen... verkeerd begrepen.

17. Koekeloerie

@Rox: haha omkopen in natura, dat is handig. Jammer dat het niet zo werkt. Zit dat nou niet lastig zo'n veer :p Lekker even laten zitten. Je hebt hem verdient :D.

Ik ben alleen maar aan het speculeren waarom ze die groentes eruit gooit. Misschien te papperig (niet waterig genoeg)? Het is niet dat ze het heeel vies vindt. Dan doet ze niet eens haar mond open. Ik ga gewoon weer verder proberen. Heb nu worteltje met aardappel op het menu staan.

18. Kejay

Kejay Niet meer actief

Wou dat ik de gouden tip voor je had!!! Maar, ze heeft het vandaag goed gedaan, dat voelt weer goed!

Zit wel een beetje in de weg hoor die veer... Ga hem er maar uit halen

19. Koekeloerie

@Mac: Nou ik mag hopen dat het aan de stoofpeertjes ligt en niet aan papa!! Anders heeft hij een mooi taakje erbij :D

20. Koekeloerie

@tamtam: Hoe spreek je het dan uit op z'n engels?? de-nie-en ofzo? Ik spreek het uit als Da-nie-jan (oh oh tromgeroffel, ga ik door voor de koelkast)
    Ik vind het een hele mooie naam die je inderdaad zelden hoort. Daar zul je vast een hoop complimenten over gaan krijgen.

Deel Deze Pagina