Ja het laatste is goed gewoon zoals het er staat We krijgen er heel veel complimenten over we hebben nog niet gehoord dat mensen het niet mooi vonden.
@rianne, de bereden politie vind ik ook altijd gaaf. Dat wilde ik vroeger altijd doen, maar schijnt moeilijk te zijn om bij te komen. Een vriend van mijn vader zit bij de bereden politie. Toen ik een jaar of 16 was mocht ik een keer op "zijn" paard rijden, dat vond ik echt super gaaf! @ilse misschien een hele stomme tip hoor, maar kan je die stoofpeertjes die ze zo lekker vind niet mengen met een beetje groente? En dan kijken hoe het gaat? @testen: ja hoor ik laat het weten, is vandaag dag 36. 16 januari ga ik testen als ik nog niet ongesteld ben. @december stoppers, sja het zal wel aan mij liggen maar ze hebben het over honderdduizend pijntjes en klachtjes die ze voelen en last van hun borsten en misselijk enzo. En 9 van de 10 keer zijn ze niet zwanger. Volgens mij is dat gewoon jezelf gek maken... Pfff meiden, ik heb hardstikke keelpijn en ben in een keer verkouden geworden vanmiddag. En ik zit al een week thuis vanwege een ontsteking in mijn tandvlees en buikgriep. Ik moet maandag echt weer werken. Heb er echt geen zin in...
Heb net een papfles gemaakt voor Keana. Avondpapje van Bambix. Ze krijgt niets uit de fles. Ik gebruik de s-fles met de M speen. Ik heb een L speen erop gedaan, maar dan verslikt ze zich... We hadden de vorige keren kant en klaar gebruikt, dat is ook heel anders van structuur, dat ging zonder probleem met de m speen. Ik heb de verhouding 160 met 7 eetlepels. Moet ik nu iets meer water erin doen? Of kleinere eetlepels. Ik heb de weegschaal erbij gepakt, op de verpakking staat 50 gram per fles. Dat is omgerekend 13(!!!) nutrilon schepjes... (heb die 50 gram over geschept) Wie gebruik ook deze pap?
hahaha Debby, sommige meiden maken zich echt gek he! Heb ik zo een hekel aan. Misschien omdat ik zelf te nuchter ben. Hou trouwens een dagboek bij op -=] brusjewenting.babysite.nl [=-. Voor de liefhebbers. (hoef ik niet hier steeds m'n hormoonaanvallen neer te zetten) En die buik is nog een buik van Esmee. Dus foto volgt binnenkort wel een keertje! Lief dat jullie er allemaal naar vragen. Ilse, fijn dat Eva de stoofpeertjes lekker vond. Is dat niet een andere structuur dan de groentjes uit de mixer? En misschien lust ze gewoon weinig. Ach joh, mijn broertje is groot geworden op bruine bonen. (k*t dat ze zo slecht eet door alle lichamelijke kwaaltjes blijft het natuurlijk wel!) Esmee was vandaag erg vrolijk! Tegen 17:00 bij d'r papa veranderde ze in een monstertje. Het was de tijd niet, maar toch een flesje gegeven. Daarna was ze weer even vrolijk. Feit; Esmee is nog niet toe aan 3 flessen! Aldoende leert men. Rianne, spannend van je gesprek. Ben erg benieuwd, maar het klinkt goed! Debby, lees nu pas dat je zo ziek bent. Komt misschien wel door het stoppen met roken, of spreek ik nu wartaal? Wel balen iig. En ziek is ziek he! Wil je niet onnodig blij maken, maareh.... Dag 34? Ik was 2 maand terug ook ineens ziek... Bleek hardstikke zwanger! Danian vind ik trouwens ook een mooie naam. Ben niet zo kapot van Damian.
Zit nog steeds aan de rijstebloem. Juist om dit soort dingen. Op ieder pakje staat dat je het aan moet maken met water of het is zo dik dat het niet in de fles kan. Geen tips voor je helaas!
sja het hoort niet door het stoppen met roken te komen. Lichamelijk afkicken duurt maar 3 dagen geloof ik. En ik moet eerlijk zeggen dat het laatste ook een beetje door mijn hoofd spookte (was met emma ook opeens ziek) maar ik ga mezelf niet gek maken, gewoon rustig aan. Het is leuk als het weer in 1 keer raak is maar als het een half jaar duurt is het ook goed, ik ben al stapelgek om Emma en wil het lot niet tarten... o ik zal je site ff bij mijn favorieten zetten...
Ik gebruik deze niet, maar ik zou inderdaad iets minder geven zodat ze het wel uit de fles krijgt. Met L erin klokken lijkt me ook niet de bedoeling.
@Stephanie: Ik heb even gekeken op de site van het brusje. Mooi gedaan. Ik ga er zeker zo nu en dan een kijkje nemen.
Goed hoor dat je al bezig bent met oefenen uit een beker! Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar altijd een beetje lui in ben en ik geef meestal nog een behoorlijk tijdje een tuitbeker. Ik heb trouwens niet het idee dat de jongens daardoor slechter praten dat was en is bij alle 3 toch wel hun sterkste kant ja de mannen zijn weer lekker naar school, hoewel lekker met dit weer is het toch wat minder om iedere keer weer de deur uit te moeten en ik mis het uitslapen toch wel. naar het zwembad ben ik nog steeds niet geweest, voordat ik de jongens naar school heb gebracht en ik thuis ben is het al 8:45 en dan heb ik vaak al geen zin meer8) komt wel als het weer wat warmer word
@ Stephanie: Kijk regelmatig op je babysites! Leuk gedaan! @ Roxanne: Heb geen ervaring met de pap, sorry! @ Debby: Ja er zijn altijd weinig vacatures bij de beredenen. Je komt er niet zomaar bij. Wel gaaf dat je op zijn paard mocht rijden, mooie beesten zijn het! Balen dat je ziek bent zeg! Hoop dat het snel over is. @ Ilse: Ik heb echt geen idee waarom ze het steeds eruit gooit! Wel balen zeg. Kon ze het maar vertellen he! Misschien dunner maken, of juist dikker? Gewoon blijven proberen ben ik bang. Hier ook altijd een heel gedoe om het binnen te krijgen. @ Tamtam: Wat leuk dat je man de neem heeft bedacht! Ik had hem inderdaad nog nooit gehoord. @ Ilse: Wat goed van de stoofperen!!! Apart dat ze dat dan wel binnen houd. Nou Lenthe heeft weer haar dag niet. Ze heeft vanmiddag om 12.30 voor het laatst 100 cc melk op. De fles van 16u wilde ze niet en de fles net ook niet! Wat is dat toch??? Hoop dat ze de nacht doorkomt. Ik wordt hier zo moe van.
ik vind dat je gewoon moet blijven schrijven over de eetproblemen hoor! ik kan me heel goed voorstellen dat je het juist gewoon even kwijt wil. ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet altijd op je reageer als je hier iets over schrijft....
@ Ilse: Inderdaad lekker blijven schrijven over het eetprobleem hoor! Doe ik ook, het is lekker om even je ei kwijt te kunnen
Balen dat je je niet zo lekker voelt, snap dat je je schuldig voelt en vind dat je weer aan het werk moet, maar ziek is ziek hoor
Nou Collin is goed ziek.. net zijn bed, pyama, slaapzak alles in de was, incl collin.. hij zat helemaal ander van t spugen.. Nou slaapt ie op zijn buik dus lag er lekker in te dweilen arm ventje hij is helemaal van slag. Net nog maar een beetje melk gegeven en hij is nu net stil.. Wat een beetje ziek zijn je kind kan veranderen he?