Sorrie!!! Ik dacht dat je de foto bedoelde die langskwam, dat was Eva, maar niet eens in de box.. Ik snap je best hoor, weer een jaar niet paardrijden is wel erg lang. Jij hoeft je niet schuldig te voelen hoor. Zoiets kan erg snel gaan! Gewoon lekker blijven smeren. Is het vast zo weer over.
@ Thee: Groene thee zit het wel in. Het gaat om thee zonder cafeíne, dus rooibosthee en veel soorten thee van zonnatura (kruidenthee). @ Nathalie: Ah gossie, arme Jul met zijn rode billetjes! Voel je niet schuldig hoor! Kan zomaar ineens opkomen. Lekker dik sudocrenme erop bij iedere verschoning. Dan zul je zien dat het morgen al een stuk minder is! @ Stephanie: Jaa, gelukkigis Esmee weer vrolijk! @ Nathalie; Wat leuk, een vogeltje! Onze buren hebben tegen de schuur ook een vogelhuisje. Zitten elk jaar jonge koolmeesjes in. Zo schattig. @ Mac: Dat is wel lief, het weer is echt gevaarlijk! @ 3standenspeen: Met die ring kun je de speel gewoon draaien, zonder dat je de fles hoeft te draaien @ Nathalie: Recept - Scones - Albert Heijn Oh wat gaaf dat ik een keertje mag komen!! Leuk zeg. Kan ik Lenthe beter thuis laten denk ik he! Eerst maar eens voorjaar worden! Beterschap met Jul!
Je kan Lenthe eventueel wel nemen!! Vind ze misschien ook wel leuk Is alleen wat je zelf fijner vindt Julian gaat vaak een beetje miemelen dus dan heb ik mijn handen nooit echt vrij dus laat ik hem altijd thuis. Ik neem hem wel mee als ik alleen even een aai ga geven.
Wij hebben de maxi cosi Priori besteld. Komt als het goed is vandaag binnen. Mijn vriend heeft een zwarte en ik een bruine
@ Nathalie: Ja ik kijk wel even. Is toch pas als het weer wat beter weer is, dus dan is ze natuurlijk ook al weer ouder.
@Rianne: Je moet ook geen mascara laten vallen, maar gewoon je hele toilettas Hahaha lees nu het brand stukje pas! @Tamtam: Wil je veel afvallen? Paardrijden: Ja en als Rianne dan een paar keer heeft geoefend op Kyra kunnen we van de zomer mooi een stel paarden huren en met zn allen over het strand rijden @Mac: Lief van je schoonouders idd! Blijven ze slapen? @Nathalie: Je mag Jul wel hier brengen hoor Ze mogen thee waar niks met ine in zit. Rooibos, kabouterthee en geloof dat ze van Zonnatura ook zulke thee hebben. @Stephanie: Fijn dat Esmee weer de oude is! Lekker hoor, tot 09.15u uitslapen, hoelaat krijgt ze normaal de eerst fles? @Nathalie: Zarqa billenspray halen, geweldig spul! Hier vuurrode billen en kapotte schaamlipjes door de zure luiers en na 2 dagen sprayen weg! @Rianne: Ook al geen fruit Ik wil je de gouden tip geven, maar die heb ik niet. Dus dan maar een knuffel! @Mac: Zou Bram gewoon in beide stoelen zetten en kijken waar hij het beste in zit. Hier is het de Römer King Plus geworden. Vind vooral die hoofdsteun bij de Römer erg fijn, die is makkelijk verstelbaar en stevig. Dus als ze in slaap vallen blijft het hoofdje daar mooi tussen, anders krijg je zon hondje op de hoedenplank effect
Maaike, moet eerlijk zeggen dat ik niet echt aan het uitzoeken ben geweest. Ik vond de Priori altijd al wel mooi, Maxi-Cosi vind ik een goed merk en ze waren nu in de aanbieding. Omdat wij er 2 nodig hebben zijn we voor deze gegaan. ik weet niet meer waar mijn vriend hem besteld heeft. Kan ik vanavond wel even vragen.
Maaike, heb het toch gevonden. Bij www.babycare.nl Daar is de Desert, bruin, 89 euro en de stone, zwart, 95 euro
thanx het scheelt toch ook qua prijs, jullie hebben er 2 nodig en wij maar 1 ik neig toch naar de maxi cosi tobi
@ mama87: Whahah nou ik moet zeggen dat mij dat elke dag wel overkomt. Ik laat alles uit mijn handen vallen. lenthe gelukkig nog niet jaaa over het strand rijden @ autostoel: Ik zit een beetje te twijfelen. Wij hebben isofix, maar die autostoelen zijn veel duurder dan de gordelbevestiging. En ik vraag me af hoe vaak je die stoel er nou uit haalt, volgens mij niet veel.
@Tamtam: Ben benieuwd of die pillen wat doen, succes! En gezond eten, lekker veel bewegen. Komt het vast goed @Rianne: Lenthe gelukkig niet, schrok al! Ja is echt heerlijk, met paard over het strand.
Het begint hier te sneeuwen, ben benieuwd hoeveel er vandaag gaat vallen! Manlief heeft een feest van zijn werk vanavond, moet een collega ophalen en dan een heel stuk over de dijk naar een partyschip. Erg leuk, met -10 varen op een partyschip over de Maas. Ben blij dat ik niet mee hoef Zouden ze dijken trouwens wel strooien?
Mandy, wat een goed idee van jou (over dat paardrijden) Jul is wakker, deed de deur open en toen rook ik hem al Wat een vieze dunnen luier zijn. Als ik zijn billen wil insmeren knijpt hij ze samen dus zal er wel echt last van hebben. Ga nu even kijken of hij wil eten
Leuk feestje mama87, maar niet met dit weer! Ik denk niet dat ze de dijken strooien. Alleen belangrijke doorgaande wegen. Lekker die poepluiers Nathalie! Zure lucht, heerlijk. Lenthe heeft nu hele harde poep. Het valt zo van de luier af en het zit gewoon in een driehoekje, door haar bilspleet hahaa. Ik denk dat ze echt niet genoeg vocht binnen krijgt.
@Snieke: Hier was er vorige week ook ineens een tandje door (en een dag later 2). Kan goed hoor. Ze kunnen er best een beetje ziek van zijn. Hopelijk heeft hij er niet teveel last van. @Debby: hahaha nee ik heb haar geen moment uit het oog verloren. Ze heeft ook ineens haar gekregen en ze lijkt nu ook een beetje op mij. Ze leek eerst helemaal niet op mij. Echt helemaal niets! @Laura: Ziek en toch nog vrolijk zijn. Wat een moppie is het toch. Ik vroeg het van het tandje. Hier zie ik ook aan de bovenkant beweging. @Rianne: Balen dat ze nog steeds slecht drinkt. Hier ligt ook nog geen sneeuw, maar het is wel heel koud en er staat een flinke wind. Goed bezig geweest in huis. @Roxanne: 10 min is net zo snel als een fles. Mooi toch! Ook geen gedoe meer voor een passende speen. Hond uitlaten met dit weer: Ik ben vanmorgen gegaan. Heb gelijk een grote zak boterhammen meegenomen voor de eendjes en vogels. Vind het zo zielig met deze kou voor die beestjes. @tamtam: Oh dat zou mooi zijn als dat werkt. Succes met afvallen. @Nathalie: Beterschap met Julian. Klinkt als een heel zuur luiertje. Een tandje misschien? Of heeft hij gisteren iets nieuws gegeten? Zou ik ook hebben hoor met dat vogelhuisje. Je koopt dat ding voor de vogels toch. Dan wil je ze wel zien. Ik zou er ook graag 1 willen, maar dan maak ik het de katten wel erg makkelijk. Thee zonder cafeïne mag. Ik heb div kruidenwelness in huis. Die zijn 100% natuurlijk en cafeïne vrij en vind ze heerlijk. @Steph: Thanks. Jurkje vind ik ook zo gaaf. Er hoort een spijkerbroekje bij. Die heb ik in een maat groter gekocht zodat ze hem over een tijdje aan kan als tuniek! Fijn dat ze weer tevreden is met 4 flessen. Ga je het toch afbouwen? Kan me voorstellen dat het nu veel sneller gaat dan bij de 1e zwangerschap. Wat gingen die weken langzaam voorbij!! @Mac: Alvast veel plezier vanavond. Wat een meedenkende schoonouders heb je! Wij gaan voor de Romer. De Maxi Cosi Tobi heeft naar ons idee wat harde gordeltjes vergeleken met de Romer. En in de Romer heeft ze meer ruimte. Volgens mij is die ook iets goedkoper.