Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Het is rustig geweest vanmiddag.
    Ben zo klaar met lezen. :)

Gaat er iemand van jullie nog naar de 9 maandenbeurs?
    Ik wil wel, maar heb niemand die mee wil. En alleen is ook maar zo alleen.

Mac, kan me voorstellen dat je even baalt dat je nu zoveel zelf moet doen. Ik vind het ook altijd lekker als vriendlief thuis is het weekend zodat ie het even over kan nemen.

En idd, gelijk respect voor Laura die het altijd alleen moet doen!

Rianne, heb je filmpje op h al gezien. Ze wil het écht niet he. Al had ik zoiets al wel gedacht door wat je schreef.
    Wat zegt je vriendlief ervan eigenlijk?

Ilse, kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment zin hebt om te gaan werken zodat je eventjes niet mama bent en steeds zit te hannessen met het eten. Even je gedachten verzetten.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ga denk ik met mijn moeder en zus naar de 9 maanden en huishoudbeurs maar ik wacht ff af of je weer gratis kaartjes bij de kruidvat krijgt

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Stephanie: De dierenarts weet het ook niet, ze is gewoon oud en een beetje dement. Of ze pijn heeft weet je niet, niet alle dieren laten dat blijken. Ze jankt wel regelmatig, maar dat kan ook gewoon klagen zijn. Oude mensen zeuren ook meer ;). Hij wil haar iig niet meer opereren o.i.d. Dus het is gewoon wachten tot ze zelf dood gaat of wij zeggen het leven is nu echt niet aangenaam meer voor d’r. Dus lang verhaal kort, die zegt: ‘zoek ’t maar uit’ haha.

@Laura: Nog koorts, arm ventje en arme jij. Hopelijk is ie snel weer opgeknapt, laat oma hem maar lekker vertroetelen.

Tussendoortje: Hier wel eens een liga, broodkorst of stukje fruit uit de hand. Maar dat is eigenlijk alleen als wij dan ook wat zitten te eten en ze anders boos wordt ;).

@Debby: Volgende keer eens kijken, heb hem hier nog niet gezien. Eigenlijk helemaal niks met vis.

@Mac: Yep hier ook regelmatig een arm of been klem tussen de spijlen.
    Is je man aankomend weekend wel vrij? Kun je een lekker Maaike-dagje inlassen ;).

@Rianne: Net je filmpje gekeken, ze wil idd echt niet. Zou toch eens contact opnemen met een k.a. o.i.d., al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Denk dat je er zelf anders ook aan onderdoor gaat…

@Stephanie: En, beetje opgelucht? Mannen….

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hahha die Ilse geweldig filmpje. Ik vergeet elke keer te filmen als wij met Jason er mee aan het spelen zijn....

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Moeten om half 8 bij de hap zijn. Wil haar oren en keel na laten kijken om dingen uit te sluiten..

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama87: Had nog niet gereageerd over je hond. Moeilijk zeg! Zo zielig zo'n oud beestje. Ik zou zelf ook niet weten wat ik zou doen.

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Rianne, wat goed dat je gebeld hebt! Aan de ene kant is het fijn als er wat uitkomt waar je wat aan doen kan, weet je tenminste waar het aan ligt.
    Aan de andere kant hoop ik voor je dat er niks uitkomt.
    Laat je het even weten?

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

dan werk ik, haha.
    mn man werkt geen weekenden maar dit weekend moest ie van alles doen.......

@9 maanden beurs, ik ga niet

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

succes meis

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Dank je. Ja het was weer brullen net met de groente. Ze heeft dan ook niks gegeten. Een koud danootje ging er wel in :(
    Ja ik laat het weten. Ik heb zo'n raar gevoel in mijn lijf. Helemaal zenuwachtig en ik voel mijn bloed op mijn borst/keel kloppen.

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

nou dames, ik ben kapot,
    bram wilde niet slapen net, toen een uur na warme hap en toetje toch maar papfles gegeven en die ging op.
    hij had dus nog gewoon honger, tja dat krijgt je als je je lunch maar half eet.
    nu slaapt ie heerrlijk en laat ik hem slapen, ik zie wel hoe laat ie morgen komt.

morgen vroeg zijn de mannen van de badkamer er weer, dus ik moet weer vroeg op.

ook komt de cv-advieseur, dus ben benieuwd.

truste dames

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Toch wel vreemd dat ze de groente niet wil maar wel de danoontje..
    Ga bijna denken dat ze gewoon zeer weinig lust en zo eigenwijs is dat ze het vertikt om dan wat te eten.

Kan me voorstellen dat je nu zo zenuwachtig bent. Succes zo bij de dokter!

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Succes morgen met de badkamerlui. Nog maar een weekje nu toch?
    Slaap lekker voor straks en ik zal duimen draaien dat Bram ook lekker doorslaapt.

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Succes Rianne!

Zou het niet aan de temperatur liggen? Dat jij zegt dat ze een koud danoontje wel eet...

geen idee hoor...maar er moet toch iets zijn!

neem je ook het filmpje mee?

16. Kejay

Kejay Niet meer actief

Rianne succes, ik hoop dat ze je niet afschepen! Ben heel benieuwd wat ze zeggen.

Wij hebben 2x de priori sps gekocht. Ze zit er goed in. Ik vind alleen wel de zitting iets aan de harde kant. Ik ga van schuimrubber zelf een zitting maken en een rugstukje. Voor de rest vind ik hem helemaal perfect.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @rianne succes meid!!

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Rianne: Succes goed dat je gebeld hebt hopelijk krijg je meer duidelijkheid, want dit is ook niks
    @ Mama:Zielig van je hond, maar als het niet meer gaat dan gaat het niet.
    @ Mac: Slaap lekker en succes morgen
    Danian heeft vanavond wel wat bloemkool, aardappelen en kip gegeten, maar het ging niet van harte.
    Toetje ging er beter in.
    Hij moest ook erg huilen ook voor het eten al.
    De rest van de dag was hij vrolijk wel heeft hij veel gespuugd.
    Heb 3 keer een schoon shirt aan moeten doen.
    Morgen een kant en klaar potje proberen misschien dat het niet fijn genoeg is.
    We hadden ook een drinkbeker gekocht van nopy om te kijken of hij daar ander drinken uit wilde drinken, maar dat was ook geen succes.
    Hij wist niet hoe hij met die tuit om moest gaan zat te happen.
    We proberen het gewoon steeds weer:)

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    die potjes met vis hebben een blauwe deksel. Ze hebben visrisotto en iets met zalm.
    friso heeft ook iets met vis, koolvis geloof ik.

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Die vis die stinkt joh!!! Maar Esmee is er dol op.
    Die met zalm is ook wel lekker.
    (jaja hier een ontaarde moeder die d'r kind graag potjes geeft)

Deel Deze Pagina