succes meid, ben benieuwd wat het jullie gaat kosten (de cv) en of je de cw3 of cw4 moet hebben. Wij twijfelen nog tussen die 2. We kunnen nu de cw3 inclusief montage voor 1500 krijgen. Heb het nog met mijn man gehad over huren maar die vond dat echt niks...
rianne heel veel succes bij de arts. Moet je er nou om half 8 vanavond zijn of morgenochtend? Zijn er geen toetjes waar opvolgmelk inzit? Kan je dat proberen. mama moeilijk van je hond. onze hond wordt ook ouder en begint vaker in huis te poepen en plassen. Ze drijft ons af en toe tot waanzin. ook zit ze telkens bij emma te bedelen om eten... pfff maar ze is nog niet zo slecht dat we aan inslapen denk, lijkt me echt een moeilijke beslissing.
hey dames even een tip en een vraagje: bij de kruidvat is bambix volkoren granen vanaf 8 maanden in de aanbieding, nu 79 cent per pak! Heb even groot ingeslagen. en ik ben aan het kijken voor zo'n lichtgewicht buggy. Ik zag dat sommigen die koelstra hebben besteld. Hoe kwamen jullie daarop? Waar moet je echt op letten als je zoiets uitkiest? Er is namelijk zoveel tussen de 30 en de 300 euro... alvast bedankt voor jullie advies.
sasha heeft ook net die visrisotto op! echt stinken zeg....bahhhhhh... maar ze vindt het echt zoooo lekker niet normaal... het stinkt echt naar kattevoer.. en sasha zelf de rest van de avond ook..hahahahaha maar ze eet van die gewoon een heeeeeel potje op! zo'n grote.. met gemak! normaal max een halve.. weet niet wat ze er buiten die vis instoppen..
zooo dat is niet duur! 79 cent! zag dat ook de luiers in de aanbieding waren op tv bij de kruidvat. 9,99 voor een valuepack.. (denk 72 of 90 dat weet ik niet) ik heb idd ook de koelstra besteld via een mooie aanbieding van mac, waar ik naar gekeken heb is dat hij helemaal in ligstand kan, zodat ze ook nog even kunnen slapen, en dat er zwenkwielen onder zitten en deze is niet te zwaar (voor bv aan je fiets) dat waren voor mij de belangrijke punten.
Bedankt goede tip! Je komt niet over hoor alsof je alles beter weet, ik vind het fijn dat je je ervaring deelt.
paar bladzijdes terug vertelt jolan even tussen neus en lippen door dat zij ook voor een tweede gaan! (of ik moet het helemaal verkeerd geinterpreteerd hebben!) toch??? correct me if i'm wrong!
ach meis!!! het lijkt me idd moeilijk. Helpt het als je haar bij je hebt als je bijvoeding geeft? Lieke wil soms ook niet eten als ze inde kinderstoel zit, maar als ze dan bij me op schoot zit wel. (waarschijnlijk heb je het allemaal al geprobeerd, maar probeer even mee te denken.)
heeeeeeeel irritant dat soort dingen.... dan doen ze alsof jouw humeur niet goed is, terwijl het opgegeven moment juist door hun komt dat je chagrijnig bent...
hee jolan bedankt voor je antwoord bloempje, heb net ook meteen de koelstra van mac's aanbieding gekocht, de rode. Alsof MAxime nog niks roods heeft (mc, bugaboo)
super! hahahah hier ook alles rood! vind het een handige kleur! leuk voor een meisje maar ook voor een tweede als het evt een jongen wordt kan het prima! was een goede aanbieding he? ik verwacht m morgen of overmorgen binnen.. leuk, leuk, leuk!
niks ontaarde moeder. Emma eet mijn zelfgemaakte groente echt niet en ik heb geen zin om steeds eten weg te gooien. En ja die vis ruikt niet zo lekker (zwak uitgedrukt) maar Emma vindt het ook heerlijk!