@ilse dank je! Morgenmiddag de uitslag. Wat vragen ze bij jou bij de k.a eigenlijk altijd? Hier alleen hoe het gaat hahah en of hij goed eet enzo en we hebben dan zelf altijd nog wat vraagjes. @jolan super foto's van Lieke had ze al op je hyves gezien! En die rode wangen zijn hier ook haha, alleen ook nog geen tandje hoor. @papa/mama zeggen dat las ik laatst, het kan wel met 7 mnd. Ik zei al, dag, papa en mama. Ik was heel snel met praten, maarja ben ook de jongste en leerde het allemaal van mn zus.
Ilse, ja he echt een bolle toet eindelijk!!!! Vond het in het begin soms net een meisje, maar nu begint ie lekker wat vetjes te krijgen. Oh haha hebben jullie dat topic gezien over welk merk kleertjes? Is wel geinig alleen snap niet dat mensen dingen van Dior enzo kopen hoor...Je kind kan het maar even aan...
Ohja over het zwemmen ik ga niet mee iig, dan moet ik weer vervoer regelen en ik wil nog niet in tankini gezien worden En een weekend cp is hier echt niet haalbaar, maar vind de ideeen echt geweldig!!!
Ja ik vind ze echt leuk die foto's Dure kleding vind ik overbodig dat mag hij zelf kopen als ie volwassen is en werkt
hahhaha precies. Ik vind het echt zonde van het geld! Kleertjes van de hema vind ik net zo leuk! En dan baal ik niet zo heel erg als er een keer een vlek op zit van het eten die er niet meer uit gaat.
@Aal: jammer dat je niet meegaat zwemmen, weet je het zeker?? We gaan met nu z'n vieren en heb er onwijs veel zin in. Gewoon ff lekker plonzen en omdat het groepje klein is verwacht ik dat we genoeg kunnen kletsen. ff lekker in het bubbelbad, leuk Ik heb al een paar dagen niet meer echt leuke topics gezien op zp. Normaal zit er altijd wel iets tussen dat ik volg, nu niets. Waar staat die ene van de kleertjes? Mijn max voor een setje ligt bij 30 euro. Jurkje compleet met bijpassend shirtje 25. Duur zat. Ik heb die tijd met dure, hele dure kleren wel gehad (ook voor mezelf). Sommige merken vind ik wel beter zitten en mooi blijven en dan geef ik het er wel aan uit, maar dan moet het echt heel leuk zijn.
Julian heeft ook al heel lang steeds rode wangetjes en rare luiers, maar ook bij hem is nog niets te zien
Bolle kop en haartjes ben zo trots hahah moet ff spammen!! Ilse reageer zo ff op je vraag maar jason moet nu echt zn brood
stoere foto sam bram slaapt al vanaf half 11 buuf belde net dat ie wakker was, kom ik daar slaapt hij ..... haha
om 14 uur ga ik hem toch maar wakker worden, want hij heeft om half 9 pap gehad en om 10 uur een rijstewafel en verder nog niet...
@Debby...hahaha vrouwen vinden zichzelf idd altijd dik! Maar ik ben het ook echt wel hoor! ik ben 1.73 en weeg nu ongeveer 88...al ik een BMI van 22 zou willen gebben weeg ik geloof ik maar 65... En idd niet teveel over nadenken! Het gaat gewoon helemaal goed komen deze keer! Shopvip sale: vond het niet zo boeiend...of ben ik gewoon te laat en is al het leuke weg? Dat kan ook natuurlijk! @Mama...owww meid...hele dikke kus voor jullie! Sterkte heh! Ik kwam ook eigenlijk jou en Ilse deze link geven...stond in het boekje van de diëtiste...er staan ook toetjes op! Heb zelf maar even snel gekeken maar wilde het gelijk even delen Stichting VoedselAllergie - Recepten @Mac...lekker slaapkopje zo te lezen! Hier helaas niet vannacht! @Ilse...hoe was het bij de KA? Ook voor jou de link: Stichting VoedselAllergie - Recepten Staan allemaal recepten op enzo...als het goed is ook voor baby's @Aaliyah...SUPER! lekker heh...als je pas dan terug moet! Wij ook pas weer in april! Wow die foto! Wat een baassie zeg! Heerlijk! Tof shirtje ook zeg! En dat krulletje! Hahaha! dure kleertjes: Hier ook niet hoor! Maar wie weet als ik heeeeeeel erg rijk zo zijn! Hahaha! Maar dan zou ik voor mezelf ook duurdere dingen halen en niet alleen meer H&M en VERO Bij het CB geweest...alles was goed! Hij is 73 cm en 9270 gram. Ze vond dat hij erg snel was met alles...maar was er wel positief over! We stoppen alleen we appel geven want hij zit al 2 dagen verstopt en hij is vannacht ook 2 keer wakker geworden door de buikpijn. Dus die laten we voorlopig achterweg en proberen we later weer.
fijn dat alles oke was bij cb jammer dat de appel niet goed ging. verstopping is niet leuk, weet er alles van bij bram.
@ilse ik wil wel mee maar ik moet dan weer vervoer regelen Misschien dat Sven mij wil brengen...PB me er anders even over hoe of wat enzo. Dat topic van die kleertjes staat bij baby en peuter @sarah hihihi ja die foto ging om de haartjes Ja fijn he als je pas later weer terug moet, geeft toch een goed gevoel! Wat is hij lekker gegroeid, lijkt me leuk om te horen dat ie snel is met alles. Ik wist niet appel ook kon verstoppen...Handig om te weten! Nouja een lekker peertje kan ook wel toch?
de dames die een bad hebben, welke badspeeltjes zijn leuk. ik wil bram een kadotje geven voor in bad als de badkamer klaar is, badeendjes enzo hebben we al.