fijn dat collin weer wat beter is! wat een slaapkoppies, die danian en bram! lekker toch. OMG! ik had helemaal gemist dat mama d'r hond was overleden. Gecondoleerd meid. ilse waarom doen je botten pijn? aal wat een stoer knulletje zeg, en die ogen, helemaal geweldig!
zou trouwens graag meegaan met zwemmen, maar zwijndrecht is met wat te ver, jammer. Misschien als we ooit eens naar het zuiden verhuizen...
en hier dus andersom: 68/74 van shirts en 74 van broek Ik kan me dus niet voorstellen dat die shirts gevuld zijn zo groot
Zo weer alles even kunnen bijlezen. Lekker gewerkt vandaag. Sam wat fijn dat Jason goed gegroeid is en ja goed jij bent ook niet groot en zwaar dat zal Jason misschien dan ook wel niet krijgen, maar hij is wel een lekkere stoere bink. niet helemaal meegekregen, maar sterkte met de uitslag van je moeder. Rianne fijn dat je nu weet wat er aan de hand is. Hopelijk is ze gauw van de pijn af en kan ze weer lekker eten en niet jezelf de schuld geven hoor. Je hebt alles gedaan wat je kunt. Mama wat sneu voor jullie dat je hondje op is. Maar het lijkt me wel het beste als ik het zo hoor. Sterkte ermee. Ilse wat heeft Eva precies? Wat een mooie slanke meid zeg. Ik geloof dat het Finn was die zo lekker gegroeid is wat goed zeg. Bas daarintegen is een kleine opdonder hihi, maar dat kan door de BV komen, dat trekt weer bij als ze rond de 3 jaar zijn. Tip voor degene die zelf voeding maken. Ik had gister iets gemixt met de gewone mixer, maar dat was toch nog vrij grof, maar met een staafmixer krijg je het net zo fijn als de voeding in de potjes. Ik vind het ideaal. Ik had namelijk eerste het grove geprobeerd maar dat ging niet zo lekker en na het nog een keer gemixt te hebben met de staafmixer en het was een mooi papje. Was het zo op. Dus het uitproberen waard. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Marloes het is echt 12 weken. xxx Joyce
Maxime heeft trouwens vandaag 3 flessen op, en een bord pap ipv de fles 's ochtends. 180+6+7 pap, ong een kwartier. En hij kan nu ook eventjes los zitten, hehe.
@Marloes. Thom gaat ook als een speer in zijn ontwikkeling zeg. Leuk!! Ik heb ook weleens van die dagen, dat ik liever lees dan reageer. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen bij het cb. succes @Laura: Gelukkig is hij koortsvrij. Dus opa en oma hebben een brakke nacht gehad. Gelukkig heeft hij wat reserves, maar ik hoop dat hij snel weer de oude is en weer lekker alles op gaat eten. @snieke: jammer
@Joyce: Eva heeft koemelkallergie, reflux en ze loopt bij een logopedist. Reflux is goed onder controle en de kma ook door de voeding die ze krijgt. Alleen opletten en extra voorzichtig met allergene producten. Eten is hier geen feest. We hebben een babycook en die krijgt alles goed fijngemalen. Ideaal ding. @Snieke: jeeeh ook al even loszitten. Knap hoor!!
zo, weer even wat foto's op m'n hyves gezet. nou ik ga lekker tv kijken tot m'n man thuis is. fijne avond allemaal!
oooh, volgens mij heb ik het net verkeerd opgeschreven... niet de hond van sarah, maar van mama, sorry!!! Natja: mijn cyclus is een beetje gek... hij is normaal zo rond de 30 dagen, maar er is de laatste keren niet echt een peil op te trekken, 50 dagen en nu opeens 20!!!! 20 is echt veel te kort als je (nog) niet bezig bent voor een kindje webwinkeltje gaat super, zo'n kleine 100 orders nu gehad... deze week woezel en pip letters maken, een roze setje en hollandse letters met een bijpassend vogelhuisje. Ilse, zal aan de datum liggen... 6-6 gaat als een speer.
dames ik ga lekker weer vroeg na bed, nu dus, morgenvroeg weer werken boodschappen doen bram ophalen enz.......
pfff is zp bij jullie ook zo sloom? Geen zin meer om verder te reageren daardoor, sorry. Lieke was vandaag niet in dr hum geloof ik..... Na de 2e fles was ik even boodschappen gaan doen en is ze in de auto in slaap gevallen. Tja..... ook als is het een slaapje van 10 min, denk nou niet dat ik haar dan nog in bed kan leggen. Nee hoor, mevrouw gaat daar liggen kletsen en na 45 min heb ik haar er maar uti gehaald. Resultaat: tussen 2e en 3e fles maar 10 min geslapen en dus moe. na de 3e heb ik haar meteen op bed gelegd, maar na 40 min werd ze hysterisch wakker. Uiteindelijk stil gekregen, groente gegeven, maar na 3 happen zat ze vol. Daarna maar weer op bed gelegd en heeft ze nog een uurtje geslapen, fles en weer direct op bed. Tja dat krijg je als je overdag niet slaapt.... Ik merk het altijd meteen als lieke een slaapje overslaat. Ze is dan niet te genieten.