@jolan ipv liga zou ik dus dat fruit dan geven...Liga is niet echt nodig en fruit wel. En dan heb je s ochtends ook niet zo een geprop
Brood eet Jason nog niet helemaal op dus ik geef die fles er achter aan. Als hij die niet opdrinkt jammer dan...Straks eet hij brood en miss een beker melk erbij maar dat is dan ook lang niet zoveel melk als hij nu krijgt. Maar ik ben over miss wat makkelijk in, maak me er niet zo druk om denk ik. Het loopt allemaal zoals het loopt hihi.
omdat hij nog steeds zakt in de curve... hij begon helemaal bovenaan... en nu 7 maanden later zit hij op 0 en -1 stel de fontanel is te vroeg dicht... dan ga je naar de kinderarts en dan moeten er foto's gemaakt worden. Als dan blijkt dat de fontanellen dicht zijn en ook de schedennaden, dan volgt een operatie, maken ze de schedel weer open, zodat de hersenen door kunnen groeien.
Hihi, daar heb ik niet zo'n last van, hoor eigenlijk altijd alleen maar dat ik van die leuke kinderen heb. Kijk dat mag je me altijd vertellen Wij hebben het Ted ook in het eerste jaar gegeven, mijn vriendin schrok daarvan. Dus zij legde me het uit en sinsdien hebben we er nog even mee gewacht. Ted vond/vind vooral hartig broodbeleg lekker, maar elke dag smeerworst mag natuurlijk ook niet. *zucht*
@marjanne oh dat wist ik net eens, ach wij geven soms ook alleen maar margarine op brood, vind hij ook best. Maar ik laat Jason gewoon van veel dingen wat proeven. Hij krijgt geen hele stukken, maar gewoon kruimeltjes. En cb ja wij hebben geen leuk cb en lopen al bij de k.a en die is een stuk vriendelijker. Hebben ook een keer aanvaring gehad op het cb dus vandaar dat ik hun met een korrel zout neem.....
- wat doen jullie op brood en wat voor brood geven jullie? gewoon bruin brood met o.a. alleen boter, boter en smeerworst, kaas, smeerkaas, jam - wat voor toetje geven jullie? nog niet zo heel vaak, maar ik heb meestal kwark met een scheutje diksap
ja die had dit ook. Ze zijn allebei met een kleine fontanel geboren, ongeveer zo groot als het puntje van je vinger.
als ik het fruit voor het slaapje geef, wil ze na het slaapje ook iets (ja lieke is eigenwijs ). Dan kom ik dus niet uit......lastig. en idd die groente kan ik ook geven rond 16.30.
@Rianne..stom dat je nog niets van je solli hebt gehoord zeg! En 50 gram is idd niet zoveel nee...wat zeiden ze erover? Hoe is het met haar keeltje eigenlijk? @Aaliyah...Jemig...dat is echt te grof hoor! Zou zulke spullen dan gelijk weghalen daar! Voordat zij eraan kunnen zitten! Echt schoften! Finn heeft trouwens afgelopen week al 2 keer een slaapje over geslagen..1 keer de ochtend en 1 keer de avond... @Marloes...Als Sam dat ook heeft gehad zal het idd wel goed zijn toch? Thom is niet super hard gegroeid he? Of zie ik dat verkeerd? Hij was toch bij de geboorte groter en zwaarder dan Finn? Maar als het maar goed gaat...dat is het belangrijkst natuurlijk! @Mama...ik gebruik dat nog...hahaha! Las het niet kapotgevroren is dan Ik ben ook zo;n luilak namelijk! @Emme...fijn dat hij van de puffers af is! Is toch zielig! Ook echt een groot binkie aan het worden al zeg! Jeetje! @Joa...weet je al wanneer je de sleutel krijgt? @Marjanne...schandalig Hahaha! Nee hoor meid! Je hebt het gewoon druk met 2 kids! Dat snappen we toch! @Jo...kan je niet echt helpen...Finn krijgt nog geen brood, geen toetje, en voorlopig nog lekker 4 flessen. Finn is vannacht weer wakker geworden...poepies laten joh! Zou hij gewoon last hebben van de pap ofzo? Het is nou al een poosje dat hij 's nachts wakker wordt met krampjes. Of zou hij moeten wennen aan de bijvoeding?
En jij of je man? 't is idd erg klein, die van Jan is nu nog groter. Wel fijn dat je het al een keer heb meegemaakt, scheelt weer zorgen. Maakte je je wel zorgen bij Sam?
@ Sarah (wordt een beetje eentonig zo ) Finn zijn darmpjes moeten idd wennen, als je het idee hebt dat hij ergens echt niet tegen kunt. Dan moet je dat even laten staan en later (week oid) pas weer proberen.
dat weet ik eigenlijk niet, of wij dat zelf ook gehad hebben? Nee, bij Sam maakte ik me ook geen zorgen. Al is die wel een aantal keer bij de kinderarts geweest voor een operatie en dan doen ze altijd eerst een algehele controle Sam is geboren met een extra stukje teen (kootje) aan de 2e teen en de 2e en de 3e zitten aan elkaar vast. Dat extra stukje hebben ze er vanaf gehaald.