hmm hij spuugt ook wel.. daarnet weer zijn bed kunnen verschonen.. Pfff dacht dat t wel over was nu t ziekig zijn
kui heel veel sterkte met collin als je het niet vertrouwd zal ik gewoon bellen hoor. hier ook alweeer 6 jaar samen, waarvan 3 jaar samenwonend en nu 8 maanden onze kleine man dames allemaal bedankt voor de lieve en leuke reacties op mijn mooie bewerkte vlinder foto van me manneke. Hier gebruiken we gewoon een omgebouwde kinderwagen van jamy en gaan nog geen andere kopen misschien in de loop van de tijd maar nu nog ff niet mac is wist dat trouwens ook niet hoor dat bij kleintjes de diarree binnen 2 voedingen over moest gaan hoor., en dat als verzorgende zijnde weer wat geleerd dankje wel!!!! en wat fijn zeg dat de badkamer weer mooi wordt!!! verder ja morgen gaan we huisje kijken heb er zo'n zin in !!!!!! ben beniewd we hebben wel door het raam gekeken mooie plavuizen!!!!!
pfff geen idee wat ik moet doen.. Collin blijft maar huilen, wil niet slapen. Heeft nu 37,7 net weer 2 luiers.. wel zijn hele fles op met ORS er in.. en nog 50 cc diksap, ook met ors erin. Nou moet ik morgen werken.. kan hem zo echt niet naar de gastouder brengen als hij zo is.. Kan wel janken.. arm ventje..
@Rianne...dat is lekker snel zeg! Fijnhoor! Dat ene weekendje is niet zo erg dan! @Natja...ben wel even bezig geweest ja! Hahaha! En dan niet allen met hem...maar ook met zijnomgeving! Hihi! Maar ik vind het schitterend om hem zo te zien! Al doe ik het niet elke dag hoor! Ene...ik hoop toch niet dat ie 5 jaar blijft zitten! Zei al tegen mn moeder...dat 5 jaar kan...betekend niet dat ik hem 5 jaar wil...ik hoop toch dat hij er over een jaar ofzo uit mag van Steef Jij was ook vroeg mama zeg! En nu 13 jaar later heb je er 4! Vaak beginnen mensen pas tegenwoordig met jou leeftijd! Echt tof dat je nu dan 4 kindjes hebt! @Deb...balen meid! Maar nu een nieuwe ronde! Zet hem op eitjes en zaadjes! Hahahaha! @Ilse...lekker! Ik wil ook wel geld uitgeven! Hahaha! @Mac...Fijn dat het mooi wordt! Lijkt me heerlijk voor je als je dalijk lekker in je mooie nieuwe badkamer kan douchen e.d. @Lau...is dat Ors niet voor als ze diarree hebben? Zou wel even bellen hoor! Ik wist ook niet dat het met 2 flessen over moest zijn! ZOu het gewoon voor de zekerheid even navragen! Succes lieverd! Wat zijn jullie allemaal snel zeg! Steef en ik zijn al bijna 8 jaar samen! Waarvan 4,5 samenwonend en bijna 1 jaar getrouwd! Maar ik was dan ook 17 toen we elkaar leerden kennen. Ik ben een beetje geschrokken vandaag. Ik had mijnmoeder aan de lijn....en die vertelde heftig nieuws. In Papendrecht is gisteren een jongetje van 8 jaar omgekomen bij een aanrijding door een bus. Nou is dat het neefje van haar beste vriendin...die kent ze al heel zijn leven. Ik ken hem niet zo goed...maar vind dat het zo wel akelig dichtbij komt! Ik heb een kaartje gekocht...maar weet even geen mooie tekst die ik er op kan zetten... Was echt een beetje van de kaart vanmiddag!
@saar, jeetje wat verschrikkelijk! Heb er tranen van in mijn ogen, ben al lekker emo Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies..
jeetje sarah, wat een vreselijk nieuws!!!!! sterkte laura: ik zou toch ff bellen voor de zekerheid hoor
thanks hier kan ik wel wat mee Werd al erg onzeker dat iedereen zei dat lieke zoveel te eten krijgt, maar jij geeft evenveel. Vraag me ook af waarom ze te veel zou krijgen..... Ik denk alleen dat als lieke tot 11.30 slaapt, dat ik dan gewoon eerst de fles en brood geef en dan smiddags ipv sap en liga het fruit geef..
heb wel bij gelezen, maar even geen puf om op iedereen te reageren. Wel even kort: rianne, gefeliciteerd, wat super zeg!! en al zo snel beginnen! Het is je gegund. aaliyah, super de uitslag van je moeder. sarah, super die foto's!!! Wat een naar bericht zeg van dat jongetje... ik ben ook nooit zo goed in zulke teksten.... bij elkaar zijn, niek en ik zijn 10 jaar samen, na 4 jaar gaan samen wonen, na 8 jaar getrouwd en na ruim 9 jaar een kleintje laura, even goed in de gaten houden, wat sneu zeg voor collin...
Heb gebeld... moet t nog even aankijken, aantal plasluiers in de gaten houden.. (alsof dat lukt als die dingen doordrenkt zijn met poep).. en zijn temp. Moet hem zo nog een keer wakker maken en een fles geven.. dat zijn dus 5 flessen vandaag.. En als zijn temp ging stijgen moest ik morgen naar de HA... of als t niet "beter" ging of hij niet meer plast...
maar goed.. wil mijn mannetje zo niet morgen naar de gastouder brengen.. Bel morgen ochtend vroeg mijn werk wel even of ik vrij kan krijgen.. zo niet dan zit er niks anders op.
goed idee... want er zitten nog meiden bij, daar hebben wij ook nog mee gekletst en die zijn nog steeds niet zwanger.