Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!!

Heb lekkere trek. Net al een bak sla gegeten, maar nog steeds zin in stroopwafels!!
    Sorrie, geen nuttige info, maar niemand in de buurt om het mee te delen hahaha.

Sarah, kan me best voorstellen dat je het een beetje jammer vind dat het spiraaltje er inzit. Ik dacht het ook steeds dat het stiekem wel eens per ongeluk raak zou kunnen zijn. Toen was het zo en schrok ik me een ongeluk! hahaha
    Wanneer willen jullie voor een tweede dan?

Bas, val ons maar lastig met jullie tempkaartjes hoor!!! Heb er weinig verstand van, maar vind het wel leuk om mee te kijken en in spanning te zitten of het raak is of niet. :)

Sam, wat een goed nieuws lees ik nu!! Was eigenlijk een beetje bang voor slecht nieuws omdat je niks liet horen gisteren.

Rianne, gefeliciteerd!!!! Wat fijn zeg! Vanaf wanneer? Edit: al gelezen. Wat voor dagen ga je nu werken? En misschien een domme vraag, maar wat ga je dan precies doen?

Mac, gefeliciteerd met Bram z'n 7 maand!
    Wat gaan die kids van ons toch snel zeg.
    Fijn dat de badkamer al bijna af is. Maak je dan wel even foto's?

Debby, balen van je ongi. Wel fijn dat het is doorgezet en je weer door kan naar de volgende ronde. Gebruik je al ovu tests?

Roxanne, 70%?? Dat is lekker! Wat heb je gekocht? Edit: gelezen, jurkje maatje 80. Slim gekocht!

Rianne, wat lief van je vriend! En gefeliciteerd met jullie 3 jaar. :)

Ilse, dat is nog eens een leuke verrassing!
    Ik vroeg me die kleuren ook al af, is je bh kleur. Echt te belachelijk voor woorden als je het mij vraagt...
    Oh, lees nu dat het om de borstkanker gaat, dan nog vind ik het vreemd.

Wij zijn nu bijna 6 jaar samen. Wonen daarvan 5 jaar samen.

Mijn nieuwe werk is tot nu toe erg leuk! Leuke collega's, erg mooi gebouw en we hebben veel inspraak.
    Bewoners komen maandag pas op onze groep dus nu nog druk met boodschappen/opruimen/dossiers/medicijnen ed.

2. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hey marloes,

weet je waar het dongemond college staat int veer hier??
    daar rijdt je voorbij dan de derde straat aan de rechter kant

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    goed dat je gebeld hebt!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @samenzijn wij zijn in feb 4 jaar samen kenden elkaar al een halfjaartje ik was al bevriend met mn schoonzus zo hem leren kennen. En we wonen nu 2 jaar samen.

@laura aaah beterschap voor je mannetje

@maaike wat leuk van je badkamer, wel foto's showen als het af is he!

@rianne wat lief van je man

@joa spannend hoor kijken bij je nieuwe huisje, ik hou zelf niet zo van plavuizen:)

@steph wat houdt je nieuwe werk in met wat voor mensen ga je werken?Verpleeghuis ofzo?

@natja wooow wat zijn jullie snel gegaan maar je hebt gelijk hoor, soms zijn mensen jaren samen krijgen een kindje en gaat t alsnog fout...

@jolan ik vind niet dat je Lieke te veel eten geeft hoor:) maar het was s ochtend in mijn ogen erg veel achter elkaar. Dus idd wel slim om het fruit lekker s middags te geven

en verder weet ik het even niet meiden doe het uit mn hoofd dus sorry als ik iemand over heb geslagen!!!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh ik ben zooo moe, ik viel gewoon bijna in slaap toen ik aan het eten was op mn werk.....:)
    Het was ook erg druk, veel zware mensen en gisteren al tot 23.30 gewerkt, moet morgen ook weer en dan vrijdag en dan gelukkig heeeerlijk weekend.
    Verder eigenlijk niet veel te melden.

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
  7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heey wat leuk zelfde als mij alleen ben jij gediplomeerd en ik niet!
    Bij ons is het ook kleinschalig. Wij hebben huisjes met 6 bewoners ook en 1 huisje met 8 bewoners op 2 afdelingen.
    Dan heb je nog de lanen en daar heb je 2 huisjes met 6 bewoners.
    Moeten jullie ook al zelf koken en wassen enzo?

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht

Ik zag jou :p

Hahahaha!

Nee ik was even onder de zonnenbank!

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Steph...ik zou wel NU willen...maar laat ht een beetje aan Stefan over. Al geloof ik niet dat hij (zoals we eigenlijk eerst hadden afgesproken) wil wachten tot Finn naar school gaat.
    We hadden het vandeweek zelfs over de bovenverdieping verbouwen voor een extra slaapkamer.
    Dus ik HOOP eigenlijk dat we over een jaartje ofzo wel beginnen...maar dat ligt echt aan hem!
    Als hij echt nog wil wachten doen we dat denk ik wel!

Ik heb een text voor op het kaartje...
    heel simpel eigenlijk....uit een liedje van Queen.
    "Only the good die young!"

Vond het wel kort maar krachtig.
    Een heel erg diepgaand en zwerverig gedichtje past ook niet bij hun (en ons)

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sarah willen jullie als ik het goed begrijp pas als Finn naar de basisschool gaat een 2e? Ik wil het liefst als Jason ongeveer 2/2,5 is voor een 2e gaan, dan hoop ik dat hij zindelijk is als 2e geboren is:D
    Heftig hoor van dat kindje het schiet me nu te binnen nu je de tekst neer zet,sorry ik ben zo moe:)
    Jong kindje ook 8 jaar...:(

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Sarah, mooie tekst hoor. Vreselijk als zoiets je overkomt.
    En wat je al zei... Het komt ineens zo dichtbij.

Sam, wij moeten idd alles zelf doen.
    Zorg voor de bewoners, wassen/koken/poetsen/boodschappen.
    Dat lijkt me er juist zo leuk en wisselend aan.

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Sarah, mooie tekst hoor. Vreselijk als zoiets je overkomt.
    En wat je al zei... Het komt ineens zo dichtbij.

Sam, wij moeten idd alles zelf doen.
    Zorg voor de bewoners, wassen/koken/poetsen/boodschappen.
    Dat lijkt me er juist zo leuk en wisselend aan.

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

ja, dat kan prima. Vandaag heeft ze eerst dr fruit toen dr boterham en toen was ze moe, is ze gaan slapen om half 12 (dus nog zonder 2e fles) en heeft tot half 4 geslapen!!:$ toen pas dr 2e fles gegeven en om 17 uur groente en om 19 uur laatste fles en tukken. dus je kunt idd makkelijk switchen of de liga weghalen als ze daar nog fruit ofzo moet eten, dat is natuurlijk prima! Maak je niet druk hoor je doet het prima, en als lieke het echt teveel vindt geeft ze dat heus wel aan! dat gaat het mondje meestal gewoon op slot hier!:p

rianne, super gefeliciteerd met je nieuwe job!

mac, fijn dat de badkamer zo mooi wordt! heb je al foto's?

saar, jeetje wat erg zo'n klein mannetje..bah..wordt ik altijd eng van..

aal, wat een super nieuws voor jullie! eindelijk het begin van alleen maar leuke dingen voor jullie, kee?

lau, oooo ik hoop dat je mannetje snel weer beter is.. misschien even paracetamol zetpil geven voor de nacht? knuff

joa, heel veel plezier morgen bij het nieuwe huisje! geniet ervan! en wat een lieve foto van jamy!

enne...de rest ben ik even kwijt..

o ja, de bietjes foto vind ik echt zooooooo geweldig! wat een mannetje he? ik vind finn zo'n ontzettend ondeugend koppie hebben, zoooo lief! dat wordt me dr eentje later denk ik saar..:D

wij zijn dit jaar 6 jaar samen waarvan we 5 "officieel" samenwonen ;)

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

ja, dat kan prima. Vandaag heeft ze eerst dr fruit toen dr boterham en toen was ze moe, is ze gaan slapen om half 12 (dus nog zonder 2e fles) en heeft tot half 4 geslapen!!:$ toen pas dr 2e fles gegeven en om 17 uur groente en om 19 uur laatste fles en tukken. dus je kunt idd makkelijk switchen of de liga weghalen als ze daar nog fruit ofzo moet eten, dat is natuurlijk prima! Maak je niet druk hoor je doet het prima, en als lieke het echt teveel vindt geeft ze dat heus wel aan! dat gaat het mondje meestal gewoon op slot hier!:p

aal, wat een super nieuws voor jullie! eindelijk het begin van alleen maar leuke dingen voor jullie, kee?

lau, oooo ik hoop dat je mannetje snel weer beter is.. misschien even paracetamol zetpil geven voor de nacht? knuff

joa, heel veel plezier morgen bij het nieuwe huisje! geniet ervan! en wat een lieve foto van jamy!

o ja, de bietjes foto vind ik echt zooooooo geweldig! wat een mannetje he? ik vind finn zo'n ontzettend ondeugend koppie hebben, zoooo lief! dat wordt me dr eentje later denk ik saar..:D

15. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

16. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Goedemorgen...
    Collin net weer huilend wakker met vieze luier helemaal doorgelekt :(
    sta je dan om 5 uur alles te verschonen...
    Hij ligt nu weer in bed is stil dus zal wel slapen zo.
    Maar ik ben klaar wakker, twijfel nog altijd of ik m weg zal brengen of niet.
    Hij mag in principe gewoon komen zo lang hij redelijk happy is enonder 38.5 zit, hij had geen verhoging net.

Maar goed ik weet niet of hij vrolijk is! En/of ik t aan durf.
    Ze kan zowiezo Bellen als t toch niet gaat. Maar of mijn werk dan nog inval kan regelen, als ik daar al ben...
    Wat een dillema!

Wil ook gewoon bij mijn ventje zijn als hij niet lkkr is. En niet bij 12 andermans kindjes!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

#24238 McGyver, 14 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2010
    zoeken ze nog mensen? hihi

edit:
    voeg ff een brichie toe aan dit bericht

zp doet raar plaatst mijn berichten niet....

@lau balen zeg dat ie nog van die luiers heeft, wel gaan werken?

@sarah heftig verhaal, mooie woorden

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau, ben je met hem thuisgebleven of ben je toch gaan werken?
    beterschap

@sarah heftig hoor, wat een verhaal.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau, balen zeg dat colli er nog last van heeft, ben je gaan werken?

@sarah vreselijk verhaal zeg, mooie tekst.

volgens mij doet zp raar, zie hierboven meerdere dezelfde berichten en mijn getypte bericht is niet of wordt later geplaatst....

Deel Deze Pagina