Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

iemand hier interesse?

anders marktplaats ofzo...

wij hebben een tripp trapp stoel dus tja...

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Klinkt gezellig ;), precies mannen :D

@tamtam: Wanneer hoor je iets van die man voor een "stage"plek

Ik vind die bruine boontjes uit een potjes wel aardig.

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Dames, ik ga zo mijn bed opzoeken.
    Welterusten iedereen.

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik moest adressen verzamelen van supermarkten hier in de buurt.
    Ik ga een aantal bellen en hij en dan kijken we wel wat het wordt.
    Maandag ga ik bij mijn oude werkgever langs.
    Dat zou het mooist zijn wat daar zat ik echt op mijn plek.

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Rianne...kijk je uit met je medicijnen? Ik neem aan dat je triptanen krijgt? Ik heb ook een triptaan en als je daar teveel van gebruikt gaat je lichaam er aan wennen en juist migraine ontwikkelen omdat het meer wil!
    (soort van afkickverschijnselen!) Als je het te vaak zou gebruiken zou je echt het beste even een poosje zo min mogelijk moeten gebruiken...zodat je lichaam kan herstellen.

@Natja...zou gewoon een kleintje houden! Het is ook een poppetje natuurlijk!
    Wat tof dat ze zwaait zeg! Slimme meid dus!

@Lau...wat is ie groot en wijs zeg! Jemig! Lekker ding!
    Zou hij geen vocht vasthouden? Daar de diarree...dat zijn lijf juist meer vocht wil vasthouden omdat hij anders teveel verliest? Ik zeg maar wat hoor!

@Steph...zooo al een beginnend buikie hoor! Super!
    Esmee wordt ook al een grote dame! een echte grote zus!

@Tam...waarom mogen ze maar 2 keer per week wortels?

@Marloes...oooowww heerlijke foto! Leuk dat ze hetzelfde aan hebben! Daarom wil ik ook nog een kindje...kunnen ze matchen! Hahahaha!

@Ilse...fijn dat ze niet meer overgeeft zeg! Dat is al een grote stap vooruit! Maar ja...ze weet nu gewoon dat ze het binnen moet houden...wil ze nog steeds zo snel gaan met staan en alles! ;)

Finn heeft een beetje last van krampjes...wordt er weer wakker van...
    Maar hij heeft er alleen in de nacht last van...vind het nog steeds zo raar!
    Zou niet weten waardoor het komt...behalve dan de bijvoeding allemaal!

Vanavond heeft hij lekker gespeeld met ons nichtje van net 1...samen op de grond...en alles waar de één mee aan het spelen was wilde de andere perse hebben! Hahaha!

Morgen een drukke en heftige dag...
    Eerste de begrafenis van Luke en daarna twee verjaardagen...wordt wel weer een emotionele achtbaan....eerst erg triest en dan gewoon gezellig een verjaardag!

Weet niet of ik morgen kan komen dus! Heb zondag ook nog een verjaardag...(en vanavond dus ook 1 gehad!) We hebben het er maar druk mee!

Finn heeft trouwens vandaag meloen op! Hij vond het super lekker!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ilse hahah ja erg gezellig hier...

@tamtam slaap lekker

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Maar je bent dus nog gestopt allebei! Daar gaat het om!

Ik weet bij ons de 1e 2 weken nog!
    Ik had nergens last van en Steef was zooooooooooooooooooo chagerijnig! Hij is een maand later ook weer begonnen....en hoeft niet te stoppen hoor..nu! Wil niet weer zo'n zeikerd om me heen :p

8. Koekeloerie

Ahhh leuk! uhm of het zo blijft... vast wel ;)

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Omdat ze er anders oranje van kunnen worden.
    Dat schijnt snel te gaan bij die kleintjes.
    Sterkte morgen op de begrafenis.

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nu ga ik echt;)

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sarah aagh Finn nog steeds krampjes:( Ja ik zou ook zeggen door de bijvoeding. He bah wat erg morgen die begrafenis, sterkte!!! Raar he dat die dingen zo dicht bij elkaar kunnen zijn, triest en vrolijk.
    Leuk dat samen spelen hahah dat is toch altijd zo heeft de 1 wat wil de ander het ook

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sarah sterkte morgen

dames ik ga naar bed...
    net uit mn werk, ook ff gedouched op mn werk wel weer zo fris...
    morgen vroeg weer werken...

ff snel koelstra buggy uitgepakt,
    kunnenn wielen niet op rem als ie ingeklapt is?
    achja....

xxx

13. Koekeloerie

@Sarah: pff drukke bedoeling bij jullie zeg. Lijkt me ook heel raar. Sterkte morgen.

Vervelend van de krampjes. Ik denk soms dat die kleintjes van ons gewoon te actief zijn. Volgens mij krijgen ze daar ook wat buikpijn van.
    Hoe heb je de meloen gegeven? Ik had hem pasgeleden gepureerd, maar daar werd het erg waterig van... Was net een shake, geen aanrader dus. Wel een idee voor van de zomer!!!

Eva is echt actief ja. We hebben het bedje nog een standje lager gezet en nu kan ze niet meer uit bed vallen. Ik denk dat ze zich nu ook minder makkelijk op kan trekken. We zullen zien.

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Tam...oowwww vandaar! Hahaha!
    Naja..Finn heeft het 4 dagen achter elkaar gekregen (ivm KMA) en die is gelukkig niet oranje geworden! Hahaha!

@Ilse...mn moeder heeft het gemaakt en ik geloof dat ze het geprakt heeft...en toen kwam ik thuis...het viel wel mee met het waterige eigenlijk...Toen was het op en wilde hij meer...dus hebben we hem nog een reepje gegeven...gleed zo naar binnen! Hahaha!
    MN moeder waarschuwde ons al...toen ik vertelde dat Eva staat (jaja...ik vertel vanalles over jullie allemaal hoor :p) Ze zei dat we het hier ook snel moeten doen...beer te vroeg dan te laat! en dat is ook wel zo!

Meiden bedankt voor alle "sterktes"! Ik ga ze denk ik nodig hebben!
    Hoewel ik hem helemaal niet goed ken (ga meer mee omdat mn moeder alleen moest...en aangezien ze vandeweek weer een straatvreesaanval heeft gehad leek het me geen goed idee als ze alleen ging)
    Ik heb al wat dingen gehoord...over bijv. een liedje wat zijn klasgenootjes gaan zingen...kreeg er tranen van in mn ogen! Vreselijk hoor! Je moet er toch niet aan denken dat je dat moet doorstaan!

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sarah, lijkt me verschrikkelijk daar heen te moeten.. Heel veel sterkte, ook voor je moeder!

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Thanks!

Ik ga naar mn bedje...

tot snel dames!

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Even snel...
    Zal dit weekend niet veel online zijn.
    vannacht maar 4 uur geslapen, 5.30u op. Moet van 7 tot 17u werken. Daarna gelijk wokken met mijn schoonouders. Dan lenthe ophalen en weer naar bed want morgen weer om 7 u werken. Misschien kom ik zondagavond even langs.

@ Sarah: Ja ik gebruik inderdaad triptanen. Maar ik kan niet zonder medicijn. Zonder medicijn wordt ik doodziek. Slik het nu al weer 4 dagen achter elkaar en in in pirncipe moet ik een maand met 6 pillen doen.

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Werkse vandaag en veel plezier met wokken vanavond.

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hier een goede nacht gehad.
    Dit is de 2e nacht dat Danian van 7.15 uur tot 5.00 uur door slaapt en daar ben ik al erg blij mee:)
    Eerst nog de speen, want voor 6.30 uur krijgt hij geen eten, maar om 6.45 uur kwam hij, dus om 7.00 uur de fles.
    Toen nog naar bed en om 8.45 uur lag hij te kletsen, dus heb ik hem er maar uit gehaald.
    Als hij 's nachts wakker wordt ligt hij ook te kletsen wel leuk om te horen.
    Dat liever dan huilen.
    Straks ff sporten thuis, zumba, dan huishouden en de was.
    We hebben vanmiddag en vanavond familie dag van mijn man zijn stief vader zijn familie.
    Ze gaan 's middags schaatsen en daar gaat hij alleen heen is toch niks met Danian en ik hou niet van schaatsen.
    Vanavond van 17.00 uur tot 19.00 uur gaan we eten hier in de stad bij de italiaan en daar gaan we wel mee heen.
    Hopelijk gaat dat allemaal goed met Danian, want hij wil niet zitten, hij wil liggen en bewegen, dus we nemen een kleed mee zodat hij op de grond kan liggen.
    Ze hebben een gedeelte afgehuurd, dus dat moet goed komen hoop ik zo niet zitten we dicht bij huis en gaan we weg.

20. Kejay

Kejay Niet meer actief

Jawel, gewoon doordrukken, gaat iets zwaarder

Deel Deze Pagina