Ik dacht dat het kwam, omdat er kool of ui in zat, maar in die potjes van vanavond zat dat niet in. Misschien te dicht op elkaar de groente en de fles. Ga ik de groente morgen wel iets eerder geven kijken of het dan beter gaat.
ja joh , die rottandjes.... leuk hoor dat ze komen, maar die pijn vind ik echt sneu. balen dat danian zo 'moeilijk' doet met de laatste fles...
lief! sale 70% Lief! collectie: kleding nog niet supergoedkoop, maar wilde t ff kwijt HIER IS DE BADKAMER KLAAR, EN GEPOETST EN ER LIGGEN KADOOTJES VOOR MANLIEF EN BRAM... NU NOG FF INRICHTEN EN DAN.... IN BAD....
he meiden even niet meer zoveel schrijven anders krijg ik het niet bijgelezen ben pas op pagina 2426 xx
Hoi meiden, Alleen even gelezen van Tamtam. Wat voor voeding gebruik je nu? Zou je niets over moeten op iets wat beter is tegen krampjes en allergieën oid? Ik zou morgen ook even overleggen met het cb. Dit is voor jullie niks, maar voor de kleine helemaal vreselijk.
dikke knuf voor de dames die t nodig hebben! en voor de rest natuurlijk ook @rian, we kunnen best is samen eten he, als jeroen late dienst heeft, gezellig toch. dat aanbod geldt altijd, als ik kan, dan kan ik. xxx
Je bedoelt welke flesvoeding ik gebruik? Ik gebruik kruidvat opvolg melk voor hongerige baby's. Aan de fles voeding ligt het niet, want overdag drinkt hij goed. Eerder at hij ook gewoon goed die laatste fles. Ik ga morgen niet naar het CB heb vandaag gebeld en die vrouw zei dat hij wel tot 8 maanden zonder groente kon, maar ik wil eerst alles geprobeerd hebben voordat ik er helemaal mee stop. Hij kan wel zonder die laatste fles, want hij slaapt net zo lang, maar maakte me zorgen of hij dan wel genoeg vocht binnen kreeg en dat heb ik ook gevraagd. 500 cc krijgt hij wel binnen maar niet veel meer. Het was genoeg maar hield niet over. ik vind het ook wat om hem wakker te gaan maken voor een fles terwijl hij ook zonder kan.
Toch nog 7 pagina's te lezen. Maar dat is lang zoveel niet als wat Bas nog moet. Daarna denk ik eens een boek erbij pakken. Heb nog 10 nieuwe liggen of zo... Sam, hoe is het vanacht gegaan zonder die laatste fles? Mac, hoe was het in je nieuwe bad?? Heb je al een foto gemaakt van je nieuwe badkamer? Ilse, gecondoleerd met het overlijden van je opa meis. Naar dat je niet echt afscheid hebt kunnen nemen, maar voor je opa is het wel fijn dat het zo in z'n slaap is gebeurd. Wat hoor ik toch veel van dit soort berichten de laatste paar dagen. Ik heb het geluk dat ik mijn opa en oma nog heb, vriendlief heeft zijn moeder wel 2 jaar terug moeten wegbrengen. Ze was pas 49 en had zo graag oma willen worden. Rianne, lekker dat je volgende week al mag beginnen. Minder dat ze alles van je willen weten zeg. Wel begrijpelijk. Wat vind Jeroen er eigenlijk van dat je een nieuwe baan hebt en regelmatiger kan gaan werken? Saaie boel trouwens, de hele week alleen. Mijn vriendjelief werkt in ploegen, zit om de week de hele week alleen. Is 2 dagen wel lekker, daarna niet meer! Laura, hoe is het nu? Ben je er al uit of zit je nog in dubio? Marjanne, fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad! Leuke foto. Hoe is het nu met het buikgriepvirusje? Emme, wat zielig dat Lars onder de eczeem zit. Wel fijn dat je gelijk weet waar het van komt. Jolan, fijn dat je er weer bent en dat je het leuk hebt gehhad in cp! Ook Lieke al 2 tandjes! Hopelijk zijn ze snel door. Is Esmee de enige die nog geen tekens van tandjes vertoond? Mac, Had ook een mail van lief. Vind ze nog aardig aan de prijs. Tamtam, had ik even gemist, sorrie! Zou je dan volgens het cb nu moeten stoppen met groentjes en alls ie 8 maand is weer proberen? Is ie er met 8 maand ineens overheen of zo? Beetje vreemd, ik was ook zelf wat gaan proberen. Esmee was vanacht ineens 2 keer wakker en wil de laatste twee dagen niet meer slapen om 19:00. Dan krijst ze rustig 20 minuten door. Wij houden hier 10 minuten aan. Het lijkt wel of ze dan gewoon nog even wil knuffelen of zo. Best lastig.. Oh ja, en heb zenuwen voor morgen.
@ Mac: Thnx, heb twee setjes besteld in maat 74 en 80. Nog wel prijzig, maar bij de Hema betaal je ook bijna 9 euro voor een truitje. @ Tamtam: 500 cc is wel genoeg hoor! Moeilijk hoor. Hoop dat het cb je kan helpen. @ Mac: Hihi en Barry dan? @ Stephanie: Ja Jeroen vind het ook wel beter voor mij, die regelmaat in mijn nieuwe baan. Ja 2 dagen is inderdaad nog wel te doen, maar daarna is het niet leuk meer. Snap dat je zenuwachtig bent voor morgen! Spannend hoor. Je gaat vast een mooi zwemmend beebje zien! Heb je al een gevoel wat het gaat worden? Ik denk een meid. Wat vreselijk van je schoonmoeder... Laatste fles heeft ze net maar 20cc op. Ze zit vandaag aan krap 400cc melk. Ze heeft wel 100 cc diksap op. Ik ga zo maar eens lekker naar bed.
Dan heeft ze iig genoeg vocht binnen gekregen gelukkig! Een meid ja? Zou leuk en handig zijn, ik heb van Esmee nog zulke leuke kleertjes! Ik denk een jongen. Zou erg leuk zijn vooral voor z'n vader want die heeft een naam voort te zetten en dan hebben we er van allebei eentje. Misschien een polletje?
Nee, eerst wel maar heb me bedacht. Vond het zo bijzonder dat Esmee geboren was en we wisten nog niet of ze een meisje of een jongen was. Dat wil ik weer! En vriendlief vindt het allemaal wel prima hahaha
net grey's anatomy gekeken, en oooow wat word je daar emotioneel van, als mama mac fijn van de badkamer. esmee ik denk een meisje, er worden volgens mij nu alleen nog maar meisjes geboren! rianne blijft leuk he die lief dingen. Ik heb van de week al een rood stoer shirt met geruite mouwen gekocht in maat 92, en bijpassende rode sokjes. Blijkt dat ie die sokjes nu precies past. 12-18 maanden. zo sarah die finn kruipt ook al heel wat af. Maxime is nog steeds meer een soort walvis. Je legt hem op de grond, en als je geluk hebt draait ie zich eens om heb een rammelaar aan een touwtje aan de kinderstoel gehangen, en leuk dat ie het vindt joh, elke keer weer laten vallen en weer ophijsen
Respect hoor! Ik zou het echt niet kunnen hahaha!! Even met Jeroen overlegd. Het cb zei de vorige keer dat als het eten niet beter zou zijn, ik langs moest komen. Aangezien de kuur van de antibiotica nog niet is afgelopen kan het slechte eten ook nog daarvan zijn. Ga donderdag naar inloopspreekuur, even wegen, en me daar verder laten verwijzen. Ga nu naar bed. Slaap lekker allemaal.
@steph wat fijn dat je het opgemerkt hebt Het ging super zonder zn laatste fles, hij heeft tot 9 uur geslapen!!! Vanavond wilde hij maar 100cc van zn laatste fles dus denk dat die er binnen kort wel af gaat hier. Enneh Esmee is de enige niet hoor, hier ook nog geen tandjes. Komt wel... Succes en veel plezier morgen met de echo!! Wel jammer dat je vriend niet mee kan @jolan wat leuk Lieke 2 tandjes!!! Chamodent kan je ook gewoon in de mond druppelen zonder wattenstaafje of lepel dat doen wij ook Jason doet toch bij alles zn mond open @rianne ik zou allang bij de h.a gezeten hebben eerlijk gezegd....(sorry als het bot overkomt maar zo bedoel ik het niet hoor!!!) @maaike fijn dat je badkamer af is, foto's!!! en verder weet ik het ff niet
@mandy, is Zoe nog steeds van slag, heb je de hele dag niet gezien. En waar is Meris?? Hier een kutavond gehad op mn werk. Ik sta de hele week op een afdeling waar norovirus waarschijnlijk is...Fijn dat ze me daar zetten terwijl ik thuis een baby heb (norovirus is heeel erg besmettelijk, diarre en overgeven). Dus ik zit er stiekem over te denken om morgen nog te gaan en de rest ziek te melden, ze zijn ook nog es niet aardig daar, als flexer of uitzend ben je stront voor hun.... Hahah en Jason zit nog steeds veel dadadada te zeggen zo grappig. Vooral als ie erg geconcentreerd is of Sven ziet/hoort
Rianne, volgens onze arts op het cb, schrijven zij alleen een brief en moet je met die brief alsnog zelf naar de huisarts en kan alleen die een verwijzing geven voor een kinderarts.... Ilse en debby, heel veel sterkte meiden. Ik hoop dat jullie deze week op een hele mooie manier afscheid kunnen nemen...