@Rianne..ik denk dat ook wel eens...waarom zit iedereen zo ver! Steef werkt ook zoooo vaak...dat ik ook in het weekend enzo alleen zit...saai hoor! Mn vriendinnetjes hun mannen zijn er vaak wel in het weekend en 's avonds...vind het dan ook zo lullig om mezelf op te dringen! Wat laura zegt meid...het gaat niet goed zo! Finn heeft vandaag voor het eerst spinazi op...en dan mag hij niet zoveel omdat we het rustig moeten opbouwen...die is gewoon boos als het op is! Nou is dat wel weer de andere uiterste natuurlijk. Maar ze zou gewoon moeten eten lieverd! Ik snap dat je er van baalt maar sta er nou eens op dat er goed gekeken wordt! Kom op voor jezelf en je meissie! KNUFFEL VOOR JOU! @Steph..balen dat hij niet meegaat! Wel heeeeeeeeeeeeeel veel succes! We willen ze wel zien heh!? Wat doet je vriend/man (weet het even niet ) Voor werk? Hier ook erg vaak alleen...balen heh?! wat je zegt 2 x kan..maar daarna is het niet meer leuk! @tam...in het boekje van het CB en die van de diëtste staat het ook..dat Kool vaak nog te sterk is voor de darmpjes en dat ze daar last van kunnen krijgen. Ik kijk er dus helemaal maar mee uit! @Jo...en koude bijtring! Hier ook gewoon in de nacht in zn bed gelegd.. Maar ik heb toen ook een paar nachten rot geslapen! Ik heb geen smeersels gebruikt. Fijn dat je zo'n lekker weekend heb gehad! Kan niet wachten tot wij gaan in maart (een midweek naar een Mystery park!) @Tam...misschien wat minder geven? Hoeveel krijgt ie nu? Of het toch maar even weglaten en alles laten rusten? @Snieke...hahahahahaHoe je dat omschrijft! Hahaha! Ik lig serieus dubbel hier! Zie het ook echt helemaal voor me! Joh..bij Finn komt dit gewoon omdat alles fout is gegaan met eten e.d. Is er eindelijk eens iets wat goed gaat Hmmmmm...die sale bij Lief!...ik had alles met 30% gekocht...had niet gedacht dat het nog veel verder afgeprijsd zou worden...en ik wilde dat vest en dat shirt al hebben toen ze er net waren... Naja...balen...maar goed...ik kom er wel overheen
Goede morgen meiden, ik ben sinds 5.00 op collin vond het toen wel tijd en om 6.30 moest hij echt eten! Vond hij! Pff waar is de tijd gebleven dat ie heerlijk sliep tot 8.30? Moet van 9 tot 6 werken en collin zal wel weer heerlijk slapen bij de gastouder! Ben kapot. @ steph, nee mijn keus nog niet gemaakt. Mijn werk gaat kijken of ze een oplossing kunnen bedenken... En ik moet even contact zoeken met de opleiding om te kijken hoe het programma er uit ziet en welke vrijstellingen ik krijg, dus hoeveel ik naar school zou moeten savonds.. @ sam, jeetje dat werk van jou werkt ook niet mee hè! Ongelovelijk! Fijn dat jason het goed deed zonder laatste fles. @ Sarah, wat gemeen van jou dat finn niet meer mag eten nee hoor meis! Even volhouden straks mag hij zoveel hij wilt! En ik wil best is langskomen hoor in t weekend! @ Rianne, hier kan t Cb ook niet doorverwijzen dat doet alleen de ha! Waarom zou je nog wachten? Als je toch weet dat je hulp moet zoeken? En t al zolang zo gaat? Dan weet je toch ook dat t niet ineens over is? Sorry als ik btje bot of gemeen overkom maar ik vind het heel moeilijk om elke keer te lezen dat t zo slecht gaat met lenthe en eten. En dan te zien dat iedereen zegt laat er is naar kijken, maar er elke keer weer t zelfde gebeurd, weinig. En t niet beter gaat! Ik vind het heel erg om jou zo te horen, hoe moeilijk je het hebt, maar daar tegenover te zien staan dat je ( voor mijn gevoel, misschien zie ik t verkeerd) er weinig actie op onderneemt! *knuffel* ik bedoel t goed!! Werkse en nikse en speelse met jullie ukkies vandaag!
Je zou toch denken dat het juist beter moet gaan nu ze minder last van haar keel krijgt Ik vind het echt heel naar voor je!
Leuk zeg met 6 vrienden naar CP! Tuurlijk ben je trots! Balen dat Lieke zo'n last heeft van haar doorkomende tandjes, Isabella krijgt er ook 2 tegelijk, maar tot nu toe lijkt ze er weinig last van te hebben (klopt af)
Kan me heel goed voorstellen dat je je niet prettig voelt op een afdeling waar norovirus heerst! Ik zou me waarschijnlijk ook ziek melden.......
@Debby & Ilse: Gecondoleerd en sterkte allebei @Rianne: Ik zal voor je duimen dat het uitstrijkje helemaal goed is.. @Stephanie: Je hebt nu ongeveer je echo, succes en geniet ervan! @Sam: Daar zou ik ook niet blij zijn, lelijk virus dat norovirus! Heb alles bijgelezen maar niet overal op gereageerd, ben zooo moe en Zoë ligt weer te mopperen. Is dit weer een fase ofzo? Niet zelf willen spelen, niks echt leuk vinden, alleen de hele dag rondgedragen willen worden
zo gisteravond heerlijk met ons 2 samen gedouched, daarna heerlijk geslapen, bram ook van 19 tot 8.30 die trof ik op zn buik aan in bed haha... voor t eerst ik ga bram nu in het nieuwe bad badderen en als hij slaapr ga ik badderen....
bram is ff vergeten hoe hij terug kan rollen, heeft nu op zn buik zn schaap te pakken en slaapt bijna in de box
Goedemorgen, Jeetje wat een nacht. Of het nu door de groente kwam of door de infacol pff Danian werd om 22.30 uur wakker. Moeilijk stil te krijgen. 2 keer geprobeerd met de speen, maar om 23.00 uur ben ik er maar naast kan zitten. Ik zag duidelijk dat hij pijn en krampjes had(overstrekken)dus heb hem uit bed gehaald en tegen me aan gehouden en gewiegd daar werd hij wel stil van, maar zodra ik hem neerlegde was het weer mis. Uit eindelijk om 00.00 uur maar weer in bed gelegd en na even huilen is hij in slaap gevallen. Moest er daarna nog een paar keer uit en vanmorgen weer precies hetzelfde. Om 6.15 uur maar de fles gegeven, maar weer huilen naar de fles. Toen hij stil was in bed gelegd en toen heeft hij nog tot 7.15 uur geslapen, daarna nog 20 minuten bij mij in bed. Hij hoest ook en daar wordt hij ook wakker van zo zielig. Heb hem wel naar de opvang gebracht hopelijk gaat het goed dan kan ik ook ff bij tanken. Heb hoest druppels gehaald hopelijk werkt dat snel. Geef hem in ieder geval ff een week geen groente ff rust dan drinkt hij die laatste fles ook wel. @ Rianne: Goed dat je Lenthe wel ff laat wegen @ Aaliyah: Niet fijn om op zo'n afdeling te werken waar zo'n virus heerst. Misschien wel verstandig om je ziek te melden. @ Laura: Minder dat Collin zo vroeg wakker was. Werkse vandaag. Is hij helemaal weer opgeknapt?
@sarah dat zul je altijd zien, heb ik ook wel es gehad...Maarja als je iets echt graag wil hebben, ik wil het dan ook altijd gelijk kopen. @laura arme jij, ik hou me maar vast aan het feit dat er een tijd komt dat de kids ook uit willen slapen werkse @natja wat leuk dat Isabella ook al tandjes krijgt @mama wat balen dat Zoe zo moppert....kan het een 'sprongetje' zijn?? @maaike lekker hoor badderen!! Hihihi lief hoor bram lekker slapen met zn schaappie @tamtam wat vervelend zo een nacht
Hier wederom weer heeeerlijk kunnen slapen vanacht! Ben wel moe, nog steeds haha, maarja... Jason kreeg om 9 uur flesje en viel bijna meteen erna weer in slaap. Ik weet nog niet of ik me ziek ga melden, maar ik heb nu wel ineens diarree (sorry voor de vieze praat op de vroege morgen), dus ja dat is natuurlijk wel raar....
ow wat heeft bram genoten in het nieuwe bad, in zijn nieuwe badzitring en zijn nieuwe speelgoedjes... hij ligt nu op bed te jammeren, zal zo wel in slaap vallen, en dan... mag mama in bad...