Wat fijn dat je op die manier nog afscheid hebt kunnen nemen. Heel veel sterkte alvast op vrijdag! *knuffel*
Heb de opvang net ff gebeld hoe het ging met Danian en het ging gelukkig goed. Ff eten en dan ga ik lekker mijn bed in
fijn dat t goed gaat, lekker bijtanken... mag ik vragen gaat danian standaard naar de opvang als jij thuis bent? of komt dat zo uit met evt onregelmatig werk?
@maaike mooie badkamer!! Lijkt me heerlijk een bad.... @tamtam slaap lekker Jason heeft net een halve boterham met kaas op en flesje 90 cc, dus die kan zo naar bed. Vriendlief is buiten de salontafel aan het schuren, hij is de meubels beetje aan het opknappen. Bezigheidstherapie hahha. Ik ga hier even opruimen en dan straks weer werken, bleeegh heb zoooo geen zin.
wow mac wat een super badkamer... ben jaloers... wij willen ook een nieuwe badkamer maar moeten eerst nog sparen. ilse, hier ook vrijdag de uitvaart... bizar he? Sterkte meid!
@Mama: wat zielig van de hamster... Lijkt me ook heel raar geen huisdieren. Komen er weer huisdieren of laat je het voorlopig zo? @Mac: Mooi!!! Glimt ook zo mooi. Veel plezier van de badkamer. @Lau: knuf, ik begrijp dat je met je handen in het haar zit. Zijn er mensen in je omgeving die Collin op kunnen vangen. Ik begrijp je probleem met het opvangen en dat je dan het opgroeien van Collin mist. Maar het is een kans die je niet veel meer gaat krijgen. Je moet aan jullie toekomst denken. Zie het als de badkamer van Mac... eerst een rotzooitje voordat het mooi wordt en je er van kan genieten. @Aal: Lastige situatie op je werk. Hoe voel je je nu? @Tamtam wanneer hoor je wat van je reintegratieman en de stageplek bij je oude werkgever? @Marjanne: Ik wacht in spanning af op de foto's met water @Debby: Hoe gaat het met je? Ik zag iets voorbij komen over je zus. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hartstikke gezellig joh @Seer: ik lag dubbel bij je eet verhaal bij je schoonouders... 3x raden waar wij hebben gegeten afgelopen zaterdag @Jolan: Jaaaaah daar zijn ze dan de tandjes!! Leuk. Heeft ze er veel last van? @Steph: heeeeeel veel plezier bij de echo. Kom je snel vertellen hoe het was. Jammer dat je alleen moet. Het blijft toch wel heel speciaal. Knap dat je niet wilt weten wat het wordt. @Rianne: Je bent niet alleen: Wij zijn er toch
@debby hoe is het met de tante van je man? @ilse ja ik voel me wel redelijk goed nu weer...ik ga ook wel gewoon werken straks, maarja ik ben bang dat ik het virus mee naar huis neem en iedereen besmet. Jason heeft al verhoging ook nu...
bizar ja. Ik baal zo dat ik niet meer ben gegaan na 31 dec. We hebben samen een oliebol gegeten en foto's zitten maken van Eva. Eva met opa en Eva met mij. Hij heeft de foto's speciaal voor me uitgeprint (het enigste wat hij nog kon). Ik wilde gisteren gaan... was ik maar eerder gegaan, gaat er continu door mijn hoofd. Ik voel me daar gwn rot onder. Heb ik altijd. Gaat ook wel weer over. Het is zo als het is.
Ik ken je gevoel wel een beetje...Ik denk nu ook constant van ja waren we maar vaker gegaan, hadden we toen die ene keer de camera toch maar snel even gehaald....Wij hebben helemaal geen foto's meer gemaakt en daar heb ik nu echt spijt van. Hopelijk kan je het een plekje geven op den duur.