zooooo hier ben ik ook weer! beetje druk geweest, maar tussen door wel netjes bijgelezen hoor! ilse en debby gecondoleerd en sterkte vrijdag! gave clip ilse...enne kan idd eva niet vinden..sorry... aal, balen van je nacht meis.. voel je je al weer wat beter? diarree over? rianne, hoop dat de kinder arts nu eindelijk kan zeggen wat er is, of dat ze niets heeft maar gewoon erg weinig eet. Kan natuurlijk ook maar dan weet je in ieder geval dat het niets is! succes en sterkte meis! mac, wow! mooie badkamer!!!! genieten zeg! dat was de troep wel waard toch!! jolan! gezellig weer terug! lekker cp! wij gaan in april ook weekendje met vrienden maar nu eerst volgende week naar de zon!! jaaaaaaaaaa zoooooo'n zin in! mamafiets heb ik niet, heb gewoon een fiets met een zitje, sasha nog niet ingedaan, pas als ze echt goed zelfstandig kan zitten doe ik dat. wel fietsen we met dr met zo'n speciale maxicosi drager achterop. dat gaat erg goed! saar, weet je al iets van het filmpje van finn? staat er iets online? ben benieuwd! lau, fijn dat je school ook zoekt naar een oplossing! hopelijk komt er snel iets! balen dat je zo laat collin kon ophalen.. veel plezier bij je tante! mama...ah een dode hamster... ben ook geen fan van dode dieren in mn huis.. heb me echt rot gelachen om je beschrijving van zoe op de vloer en hoe ze die aflikt... geweldig!!! steph, de echo is straks natuurlijk helemaal goed!!! spannend hoor!!! wat vliegt de tijd he? geniet ervan hoor! tamtam, balen van het eten, hier om 16.30 groente en 19.00 fles, dan gaat het goed. Misschien groente wat vervroegen? hoop dat alles goed gaat met je stage plek, leuk als je op je oude werk terug kan! emme, zijn je ouders er nog? of zijn die weer terug naar nederland? hier gaat alles top! sasha kletst lekker, speelt en lacht de hele dag dus dat vind ik helemaal gezellig! kleintje is weer wakker dus ga even fruit geven!
We hebben er 1 via de gamma. Merk Pelikaan??? gloednieuw. Kostte slechts 225 euro. We kopen denk ik alleen een andere standaard en dan issie super voor weinig geld!! Zal ff een foto zoeken. Ik ben er erg blij mee.
@Aal: nr is heeel irritant. Ik ga ook even wat doen in huis en dan vanmiddag fietsen! Even lekker wat afleiding. Fijne dag.
@bloempje wat heerlijk dat je meisje zo tevreden is. Kom je nog een keer spammen,vind dr zo geweldig met die haartjes @ilse hihi ja ik dacht net oei dat kwam er wel lullig uit, maar jij vind het dus ook Mooie fiets!! Veel plezier met fietsen.
ik zit me al af te vragen of ik niet 2 boterhammen mag geven. heel soms eet ie maar een halve, maar vandaag luste meneer wel een 2e boterham
Wat is het stil hier! Danian draait de hele tijd met zijn handjes(vanuit zijn pols zeg maar) zijn er meer kindjes die dit doen? Ga Danian zo een bordje pap geven.
Waarom niet, als hij het lust zou ik het gewoon geven. Tam, Julian is sinds een paar dagen ook ineens helemaal onder de indruk van zijn handjes. Vingertjes worden 1 voor 1 betast Handjes draaien enz Julian is heel erg van het heen en weer wiegen. Dan zit hij in zijn stoel en gaat ie van lings naar rechts, net of ie niet helemaal spoort Vraag me af of meer beebs dit hebben.
Hallo allemaal, Kennen jullie me nog? Ik denk steeds zo nu ga ik weer gezellig kletsen bij de juni mama's ,maar vind gewoon de tijd soms niet! Ik lees wel nog vaker mee! Zag dat er weer een juni mama zwanger is!Gefeliciteerd! Ik ga maar gewoon weer een beetje inspringen als jullie dat goed vinden...en zal proberen ook vaker langs te komen! Met ons gaat het heel erg goed,Damien is al weer over de 8 maanden en hij doet het super goed! Het is echt genieten! Nou ik ga eens wat bij lezen! Liefs Debbie
Spelen: Damien speelt heel veel de laatste tijd,of hij ligt onder te babygym of hij draait de hele box rond,en "praat"met zijn knuffels in bed. Ow en zijn schommel natuurlijk dat vind ie helemaal geweldig. Eten: Hier ook aan de boterham,alleen krijgt ie nog geen hele op. Hij kan wel heel goud kauwen maar het slikken vind ie nog maar eng! Hij krijgt nu nog 3 flesjes,pap,fruit,warm eten en een toetje. Af en toe een liga maar dat boeit m nog niet veel,tenzij mama het voor hem vasthoudt... En diksap enz...vind ie helemaal niets hihi...gek spookje! Hij zegt af en toe pa-pa en mama is wa-wa hihi zo schattig. Over een extra boterham..zou ik hem gewoon geven...waarom niet?Weet niet of je melk erbij geeft anders doe je daar toch minder van?
Wat leuk Deb!! Ik durf Julian geen koekjes te geven. Helemaal omdat ie zo achterlijk doet met eten (kokhalzen) ben allang blij dat hij nu normaal wil eten Julian verschilt hoeveel hij slaapt. Maandag op het kdv heeft ie maar 2 uurtjes geslapen, hij kon niet in slaap komen gisteren heeft ie van 11 uur tot 1 uur geslapen, toen zijn we even weggeweest en heeft ie nog van 4 tot 6 uur geslapen.