Ja ik laat haar een half uur huilen. Was heel moeilijk (en nog steeds) maar ze valt vaak binnen dat half uurtje huilen in slaap. Ik voed op vaste tijden. Het komt dus niet voor dat ze 2 uur daarvoor al heeft gehad. Ze krijgt elke dag 6.00, 10.00, 14.00, 18.00 en 22.00 de fles.
nee das waar maar het wordt steeds vaker dat hij alleen beneden wil slapen, en das raar want als hij dan zijn laatste fles krijgt vaak ronf 11 uur half 12 dan leggen we hem op bed en is het wel goed. ik probeer altijd aan te houden box is om in te spelen, bed is om in te slapen, maar ik heb nu toch zoiets van als hij in de box overdag beter slaapt dan maar in de box of is dit nu fout beredeneerd
nee hoor... Sam heeft 'vroeger' overdag eigenlijk altijd in de box geslapen en 's avonds in z'n bed natuurlijk... Nou dat is nu nog een kleine slaapkop.. Slaapt overdag nog 3-3,5 uur en dan van 19.00 uur tot 7.00 uur... Thom slaapt 's morgens in zijn bed en de rest van de dag meestal hier in de box... en dan na de laatste fles meteen naar bed
oke bedankt marloes, ik ga het hier gewoon uitproberen je moet wat he ik heb dan liever een manneke dat tevreden hier in de box slaapt dan eentje die boven helemaal overstuur in bed ligt
Hoi meiden! Heb eventjes wat tijd over.... Voor een digitale knuffel! Meer zit er niet in helaas. Hoop snel wat meer te kunnen reageren hoor. Oke, 1 spammetje dan!
he, zo'n foto kan ik ook maken... hebben hetzelfde dekbed... oooh, jullie moeten nu vast denken dat alles hier geruit en gestippeld is in huis
Dat is grappig! Je kan niemand meer wijs maken dat niet alles gestippeld en geruit is bij jullie in huis hoor. Geen mens die je nog geloofd! Wat ben je trouwens crea bea zeg. Je maakt erg leuke dingen!
Over polkadots en ruitjes I love it !! Heb heel veel met ruitjes en rood met witte stippies in de woonkamer en in de kamer van Lenthe! @ Marloes: Nee ik ga voorlopig weer bij de recherche van start. Ik pas mijn uniform nog laaaangg niet haha. En moet weer alle bevoegdheden opnieuw halen, en toetsen zelfverdediging en vechten, schieten etc.. Leuk shirt, ben benieuwd als hij klaar is! @ stephanie: Geweldige foto! Zo'n klein hunmeltje in dat grote bed! Leuk dekbedovertrek trouwens!! Waar heb je die vandaan? Mooi meisje! @ mama: Het valt eerder iets ruimer dan klein Ik ga naar bed!
ooooooooh Rianne... durf het bijna niet te zeggen, maar heb net een polkadot zitting voor jouw kinderstoel gezien, gelukkig voor jou, wel zwart-wit
dekbedovertrek kwam van Kruidvat... zo, moet je al die dingen opnieuw doen... ook wel logisch opzich. Moet je dat normaal ook elk jaar herhalen?
Ik dacht van de woonexpress maar kan idd ook heel goed van de kruidvat zijn! hahaha Slaap lekker Rianne! Polkadots Rules!
@Sarah: Zoë boert ook moeilijk. Ik houd haar eerst rechtop op schoot, trek haar lijfje als het ware een beetje recht. Daarna houd ik haar nog even rechtop tegen me aan. Beetje op haar rugje kloppen. Meestal komen er dan wel 1 of 2 boertjes @Rianne: Wat fijn dat Lenthe weer zo gezellig is! @Sarah: Leuke foto’s! Word helemaal vrolijk van dat lachende gezichtje @Aaliyah: Hmm hoop niet dat ik dat ook krijg. Welke pil heb je? @Bas: 4 kg onder je startgewicht, netjes hoor! Ik heb donderdag nacontrole bij de vk en hoop dat ik weer mag paardrijden, dan zal ik wel weer terug in model komen @Jolan: Ja, dan deel je de maximale hoeveelheid door het aantal voedingen en dat aantal cc kun je dan per fles geven. Maar volgens mij gebeurd het maar zelden dat een kind steeds om de 2 uur komt @Pretty: Geen idee of ze ’s nachts meer honger hebben, ik geef ’s nachts 90+3 en overdag 150+5 omdat ik zo snel mogelijk van die nachtvoeding af wil... Meer krijgt ze gewoon niet haha . Soms zeurt ze even, maar valt daarna weer in slaap dus erge honger zal ze niet hebben. @Rianne: Jammer dat manlief niet op tijd thuis is.. Dan maar een feestje met Lenthe en de hondjes @Joanita: Dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik ben ook kapot van die gebroken nachten. Vannacht was het hier ook weer 04.30u na de voeding van 00.30u *gaaaaap* @Marloes: Leuk joh, dat shirt! @Stephanie: Mooie meid is Esmee!
Ik heb me voorgenomen dat ik niet meer ga proberen te rekken en regelen om beter uit te komen met de voedingen en haar gewoon gelijk eten te geven als ze honger heeft! Alleen 's nachts krijgt ze een kleiner flesje omdat ik die natuurlijk wil laten vervallen. En zowel Zoë als papa en mama zijn een stuk relaxter vandaag en wat denk je.. we komen gewoon goed uit met de voedingen nu Ben benieuwd wanneer mijn Lief! bestelling binnen komt. Zoë groeit zo hard dat het leeg wordt in haar kastje .