@Rianne...ooooeeewww nog 8 minuten en dan ben je jarig! Wel jammer dat je vriend er niet is...dan moet je maar een liedje voor je zelf zingen! Als ik het doe hoor je het denk ik niet! @Snieke...Nou ik raad het je idd aan! Nu zit hij tenminste langer dan 3 minuten in bad...langer vond mn rug echt niet fijn! En hier kan je hem gewoon in laten zitten/hangen...je hoeft hem niet beet te houden! Dat is met zo'n groot kind wel makkelijk hoor! hahaha! @Stephanie...supertoffe foto! Zo'n klein frummeltje in dat heeeeeeeeeeeele grote bed! @Mama...ik kon me ook niet beheersen hoor vandeweek! Heb toch weer 5 dingen besteld...maar vind het zo leuk! Heb ook die zwembroek besteld met achterop "plons"! Supergrappig! Voor meisjes hadden ze wel echt nog zooooooveel meer dan voor jongens! En over dat rekken enzo...vanaf het moment dat ik me voorgenomen had om niet meer zo moeilijk te doen maar gewoon maar te kijken wanneer hij honger heeft gaat het hier ook zoveel relaxter! En je ziet wat het resultaat al 5 dagen is! 5 dagen ongeveer 8 uur slapen 's nachts! @All...ik ben ook zooooo trots en blij dat hij een beetje een ritme te pakken heeft! Nu nog volhouden! En echt raar hoor...hoe slecht het vandeweek ging met huilen e.d. hoe goed dat het vandaag gaat! Was echt een super relaxte dag! Heb ook echt bijna niets gedaan! Hahaha! alleen even de was opgevouwen en verder vond ik het wel even prima!
@Sarah:Ja dat zwembroekje is leuk!! Fijn dat de relaxte manier jullie ook zo goed bevalt. Helaas nog geen doorslaper hier.. Achja ze zal het wel nodig hebben!
@Bas wat goed 4 kilo onder je start gewicht!! Ik doe buikspieroefeningen en Zumba. Heb niet op zwschapsgym gezeten. Ik wil wel babyzwemmen gaan doen met Jason. @Sarah wat een leuke foto's!! Jason vind zn mobiel ook helemaal geweldig. @Rianne ik ben niet nog steeds ongi maar alwéér vet balen dus @Pm2b als je wilt kan ik de tips nog wel even pben @Sunshine wat balen dat Niek zijn ritme door de war heeft gehaald. Hopelijk komt dat vandaag weer helemaal goed!! @Snieke ik ga bij de 2e ook gelijk voor de fles ik heb toch niet genoeg melk zal bij een 2e wel niet anders zijn. Vind het wel zonde dat ik met die dingen zit die waar je de melk in opvangt (hoe heten die nou toch weer??)Is best zonde en die kan je niet verkopen natuurlijk. @Sarah wat fijn dat Finn zn ritme zo lekker is! Volhouden Finn!! @Rianne wat fijn dat Lenthe zo lang slaapt @Heide en hoe was Valkyrie? @Marloes erg creatief, leuk hoor!! Ben benieuwd naar het eindresultaat @Joa ik vraag me af of ze nu al door hebben dat een box is om te spelen...Ik probeer Jason ook zo vaak mogelijk in bed te leggen met slapen maar als hij in de box slaapt dan laat ik hem soms ook gewoon liggen. @Stephanie wat een super leuke foto's!! @mama en nog leuke dingen voor je kleine meid gekocht? @Marloes hihihi nou begin idd een beeld te krijgen van een gestippeld en geruit huis @Mama ik hoop het ook niet voor je!! Ik heb microgynon 30 Wat fijn dat jullie wat meer rust hebben nu jullie de voedingen niet meer precies regelen. Heb je veel geshopt? Ik wil ook shoppen maar mag niet... @Sarah fijn hoor dat het zo goed gaat met Finn zn ritme. En even relaxen is ook goed toch??
Rianne van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hele fijne dag vandaag. Vanochtend om half 6 kwam Jason voor zn fles en daarna kon ik niet meer slapen erg fijn....Heb nog maar een was opgehangen en nieuwe was in de machine gedaan.Die is ondertussen ook al klaar. Vriend had erg veel geluk toen hij de nacht/ochtend voeding moest doen.Helaas spuugt Jason nog steeds niet zoveel meer maar mijn schoonmoeder vertelde dat mijn vriend vroeger ook veel spuugde dus dat ik ga woensdag bij de kinderarts ook even aangeven. Vanavond een BBQ bij mn schoonzusje en zwager hopelijk hebben we goed weer!! Hebben jullie trouwens al een spaarrekening o.i.d voor jullie kleine(tjes)? Wij hebben wel een spaarpotje voor hem waar al aardig wat geld in zit,maar nog geen spaarrekening die willen we wel openen.
Goedemorgen allemaal! Rianne, Gefeliciteerd!!!! Hoop dat je een leuke dag hebt en is natuurlijk wel heel speciaal zo een eerste verjaardag als mama! Aaliyah, ja wij hebben een groeirekening geopend bij de ing, dan leg je iets in per maand en bij 5, 10 en 15 jaar krijgen ze extra veel rente. Marloes, erg leuk het shirtje zeg! ben benieuwd hoe die eruit ziet als het klaar is, laat je dat dan ook even zien? Je kunt wel een webwinkel beginnen... met allemaal kadootjes op bestelling! volgens mij wil het hele forum wel wat kopen.. (trouwens wel piekseizoen in juni dan...hihihihihi)
lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloria in de gloria, hiep hiep hoera!!!!! rianne gefeliciteerd meid!!!! en nog vele jaren erbij he!!!!! hier naar de fles van half 1 weer om half 6 en net lag meneertje weer te krijsen in bed, nu ligt hij in de box en slaapt weer, ben benieuwd hoelang we het volhouden, wat denken jullie zou ik als hij veel eerder gaat komen mogen verhogen met de fles, jamy woog afgelopen dinsdag 4630 gram??? graag jullie bevindingen aub kus joa
Rianne van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er een mooie dag van. Je hebt er in ieder geval mooi weer bij. Fijn dat het met Lenthe beter gaat en ze zo lang slaapt. @ Aaliyah86:Mijn ouders hebben een spaarrekening voor Danian geopend. @ ongesteldheid:Ik bloed nog steeds van de bevalling(denk ik) Het was 2 dagen geleden bijna over en toen weer bloed dacht even dat ik ongi was geworden, maar dat lijkt me raar als je borstvoeding geeft toch? @ bas: Goed hoor dat je al zoveel afgevallen bent. Ik moet nog 8 a 9 kilo, maar na de vakantie ga ik pas echt op mijn eten letten nu eet ik ook lekkere dingen @ Box:Ik leg hem wel is in de box en soms dommelt hij weg en laat ik hem ook gewoon liggen. Hij vind de wipstoel beter, maar dan moet ik hem wel bewegen. Alles wat beweegt vind hij fijn dan valt hij vaak in slaap. Vannacht een redelijke nacht gehad. Danian had gisteren veel overdag geslapen en waar we al bang voor waren gebeurde. 's Avonds om 7 uur wilde hij niet slapen. Paar keer naar hem toe geweest dan was hij even stil, maar uiteindelijk om 9 uur maar naar beneden gehaald en bij ons in de kinderwagen gelegd. Om kwart voor 11 laatste voeding. Hij viel aan de borst in slaap, dus verschoont en in bed gelegd. Ik hoorde hem wel geluidjes maken, maar heb hem om kwart voor 3 weer gevoed en toen om kwart voor 6. Hij was weer zo druk aan de borst hij begon zelfs te huilen, dus ik denk dat hij dan last van krampjes heeft, maar ben zo bang dat hij daardoor te weinig melk krijgt, want na 10 minuten stop ik ermee, omdat het echt niet fijn voeden is. Hij wil wel drinken als hij stopt is hij wel rustiger. Soms heb ik ook het gevoel dat hij daardoor eerder komt na 2 uur of zo al, maar ik rek het tot 3 uur. Iemand misschien tips?
Ja ze is absoluut een buikslaper, maar mag haar niet op haar buik laten slapen. Overdag leg ik haar wel op haar buik in de box en dan slaapt ze de volle 4 uur.
Ik hoop voor je dat hij vannacht wel goed geslapen heeft en jij dus ook je nodige nachtrust hebt gehad.
prett: hij heft krwart over 12 zijn fles gehad, en begon om 4 uur al te huilen en te mieepen, heb het kunnen rekken tot half 6 maar toen schreewde meneer heel de wereld bij elkaar. ds toch maar fles gegeven
Wat balen dat Jason nog steeds spuugt. Hier ook alweer. Zo erg. Ik spuugde vroeger ook extreeeeem! Dus misschien is er wel een verband. Goed dat je het gaat overleggen met de kinderarts.
@ all: Bedankt voor de felicitaties @ Marloes: Waar heb je die gezien ???? @ Mama87: Fijn dat je beter uitkomt met de voedingen nu! Lief is altijd wel snel binnen hoor. Denk dat je het dinsdag wel hebt. @ Sarah: Super dat je zo'n ritme hebt. ben blij voor jullie @ aaliyah: Oh balen zeg! hoop dat er snel weer wat ritme in je ongi zit! Netjes dat Jason om half 6 kwam! Veel plezier met de bbq vanavond. Ik heb al een spaarrekening voor Lenthe. Bij Moneyyou. Dit geld sparen wij echt voor haar en kan zij zelf niet aankomen. @ Joa; weet niet of je zomaar mag verhogen. Misschien gewoon uitproberen? @ tamtam: Misschien iets geven tegen de krampjes? Nou vannacht een beroerde nacht gehad! Lenthe kwam al om 2.30. Heb toen 1,5 uur heen en weer gelopen om het speentje erin te doen maar ze kan hem nog niet goed inhouden. Toen toch maar gevoed. Uiteindelijk om 4.30 naar bed gegaan en om 6.30 kwam ze weer Nog geen 4 uur geslapen vannacht! De hele ochtend is ze al aan het jammeren en huilen. Ze gunt mama geen relaxte verjaardag dus Kreeg wel leuke cadeautjes. Een lekker geurtje, Burberry Weekend, en een romper van Simpley collors met hartjes en de tekst 'I love Rianne'
Rianne van harte gefeliciteerd!!! Hier is het volgende probleem alweer aan komen waaien. Sinds gisteravond komt de voeding van Rebecca er weer met veel kracht uit. Ze spuugt dus weer heel erg zonder het johannesbroodpitmeel. En met jbpm raakt ze erg aan de diarree. Laatste mogelijkheid volgens het cb (die zag het al aankomen haha) is voeding voor hongerige babytjes mixen met de AR voeding. Daar deed ze het heel goed op, maar dronk gewoon teveel. Ik begrijp uit jullie verhalen dat we dus de nachtvoeding moeten minderen? Ik probeer al wel met de avondvoeding meer te laten drinken. Dan ben ik een uur bezig met voeden haha en dan mag ik hopen dat ze het op drinkt. Zo hoop ik dat ze goed doorslaapt. Gisteravond gaf ik om 22.00 uur de laatste voeding en vannacht om 4 uur kwam ze weer. Dat zijn dus 6 mooie uurtjes! Sindsdien kwam ze om 7 uur en 10 uur. Lekker regelmatig dus, maar had liever een uurtje meer gezien.
Ik heb canababy druppels gehaald, misschien iets vaker geven had wel het gevoel dat ze hielpen, maar dan vooral overdag. de laatste druppels geef ik eind van de middag. Balen dat Lenthe je weinig rust heeft gegund.
Goeiemorgen allemaal! Ben vanochtend nog even terug naar bed gegaan, ben er nu weer fris en fruitig! Het is hier echt lekker weer. @Aaliyah: Heb 3 truitjes en een broekje besteld. Met die microgynon had ik ook altijd doorbraakbloedingen, misschien een andere proberen? Wij sparen het geld van de spaarloonregeling via mijn werk voor Zoë! @Joanita: Hoeveek krijgt hij nu? @Tamtam: Lastig, ik kan je helaas niet helpen… @Pretty: Durf je haar niet op haar buik te laten slapen ivm wiegendood? @Rianne: Vervelend dat je zo’n korte nacht hebt gehad. Je hebt het iig wel getroffen met het weer vandaag!