Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    happy birthday!!!!!!!! Rianne gefeliciteerd met je verjaardag!!!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden!

Sorry heb niet bijgezelen, ben al een paar dagen niet geweest dus het is wel heel veel.

Hier gaat alles goed! Gisteren heeft Julian de hele dag liggen slapen, van fles tot fles. Beide verjaardagen was hij ook super lief. Na even huilen is hij beide keren toch in slaap gevallen.

Jullie zullen mij de komende 3 weken misschien wat minder zien. Mijn vriend heeft namelijk vakantie dus daar gaan we even van genieten :D

Kus

3. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Mama wij gaan denk ik ook even lekker aan de wandel is hier heerlijk weer.

Rianne Lenthe was natuurlijk zo blij dat je jarig bent dat ze de hele tijd bij je wil zijn ;). Hoop dat je vriend nog een beetje op tijd is thuis gekomen. Je bent al lekker verwend lees ik.

Sarah wat fijn dat jason het zo goed doet, doet papa en mama ook goed he ;)

Joa wat naar dat Jamy alweer zo vroeg kwam hangt echt in de lucht hoor, Niek heeft er ook last van.

Pm2b wat rottig dat rebecca zo spuugt en dat jbpm niet lukt.

Nathalie wat fijn dat Julian het zo goed doet. Geniet lekker van jullie vakantie!!! Je komt toch nog wel een keertje langs?

Marloes echt leuk hoor dat shirtje als het klaar is moet je het maar eens laten zien, wil ik er misschien ook wel een. ha ha je krijgt het nog druk dame!!! Fantastisch!

4. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey rianne gefeliciteerd!!!!!!

wat slapen er hier al veel kindjes door trouwens :p
    yustin nog echt niet whahahaha die krijgt om 23.00 zijn laatste fles en dan komt hij zo tussen 3 en half 4 weer en dan weer om half 8
    en kan me klok erop gelijk zetten ahahha maar hij zal het nodig hebben want anders kwam hij niet :)

maar waarom rekken sommige van jullie de nachtfles? is dit zodat ze sneller doorslapen? ik heb het bij mijn dochter nooit gedaan en die sliep ineens met 9 weken zelf door :D

ik ben nu ff opschieten want we gaan ff een bezoekje aan blijdorp brengen ff snel een uurtje of 2 we hebben toch een abbo :D

5. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0

Nou ja, mijn vriend durft het niet.
    Ik wel, want ze is sterk genoeg. Draaid haar hoofdje alle kanten op als ze wilt en kan zelfstandig van buik naar rug draaien.

6. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Wij ook denk ik. Stiefzoontje komt zo en zijn neef is hier ook aan het logeren. Gaan we even naar het park. Kunnen hun lekker basketballen en kan ik met Rebecca lekker zitten genieten haha.

7. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Bij ons klopt er ook nog helemaal niets van het ritme. Gisteren werd hij om 22.15 zelf wakker voor de laatste fles. Was ik wel blij mee want dan had hij nog wat uurtjes te goed.

Toen begon hij om 4.30 al te piepen en te doen en er 4x uit geweest voor zijn speen en zo kunnen rekken tot 6.10 uur. Ben al blij hoor met de periode van 22.30-4.30 maar hij sliep eerst door.

Maakt bij ons helemaal niets uit of wij hem om 22.30 of 23.30 uur geven hij wordt altijd rond 4.30 wakker. Weet niet wat dat is en honger lijkt hij dan niet te hebben. Iemand een idee om dit te doorbreken?

Voor zijn 2e voeding die hij pas om 10.10 zou krijgen begon hij al om 9.00 uur voor te roepen. Ik niet begrijpen!!! Wat is er aan de hand hij krijgt inmiddels al 5 x 165 cc en drinkt het tot de druppel op. Kan toch niet nog meer gaan geven?

Joa wat geef jij jamy nu per voeding want hij en niek gaan ongeveer gelijk op.

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Vervelend he dat het ineens veranderd.
    Ik weet soms ook niet meer wat ik moet.
    Gisteren heeft ie veel geslapen en moest ik hem zelfs soms wakker maken na 4 uur.
    Vanmorgen kwam hij wel weer om de 3 uur en heb hem net zelfs na 2 uur al gegeven, omdat hij zo huilde en sabbelde.
    De een zegt om de 3 a 4 uur aanhouden de ander zegt aanleggen als hij komt, maar dan krijg je toch helemaal geen ritme.
    Pff moeilijk moeilijk moeilijk.

9. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Vriend en ik hebben net besloten volledig terug te gaan op de AR voeding. Hier deed ze het gewoon perfect op, alleen dronk ze teveel. Nou dan liever teveel drinken dan dit gehannes steeds. B en er helemaal klaar mee.

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden, hier was ik ook weer even.

Hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten van het mooie weer?

Rianne gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik zag dat een aantal van jullie kindje ook nog geen ritme hebben. Lucas heeft dit ook niet. Hij komt 's nachts elke keer op een ander tijdstip, waardoor het overdag ook steeds verschilt en daardoor dus ook weer de laatste voeding. Ik weet ook niet wat ik hier aan kan doen, wakker maken heeft geen zin, want dan drinkt hij niks en komt hij alleen maar vaker 's nachts.

Met mij gaat het weer een stuk beter. Gisteren op nacontrole geweest bij de gyn. Mijn wond zag er goed uit, ik moet alleen nog wel binnenkort een keer bloedprikken om te kijken of mijn bloedwaarden weer normaal zijn. We hebben heel gezellig gekletst met de gyn, omdat ze ons ook had geholpen om zwanger te worden en door ons liep ze dus nogal uit.

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Happy birthday Rianne!!!

sorry voor mijn afwezigheid de laatste dagen.
    Heb het nogal druk gehad!

Ben vrijdagavond uiteten geweest met mijn vriend, zonder Collin. Heb hem heeeel erg gemist, maar was wel erg gezellig eventjes met zijn 2tjes... ben maar 2 uurtjes weg geweest hihi.

Ben gister de hele middag en avond met Collin bij mijn vriend geweest. wezen poolen in rotterdam, daarna wat eten op terras, en film gekeken bij hem thuis. Erg leuk en gezellig, maar iets te veel van het goede voor Collin.
    Hij is de hele nacht aan t spoken geweest, krampjes, huilen, niet willen slapen. Denk beetje te veel prikkels gehad gister!
    Hij slaapt nu dan EINDELIJK. Dus dat ga ik ook doen.. aangezien ik dus ook geen oog heb dicht gedaan.
    Eerst ff ontbijten want ook daar heb ik de kans niet voor gehad met mijn huilende ventje :(

Even een vraagje... meiden die borstvoeding geven. hebben jullie kindjes veel last van krampjes/gassen?
    collin wel de laatste dagen, hij poept makkelijk en goed en toch wel 5x per dag.. maar gossie zijn darmpjes maken soms een herrie, daar zijn mijn darmen niks bij. En hij laat scheten, jemig zo hard kan ik dat niet eens!
    Maar weet niet of ik er wat tegen moet geven, ik drink zelf veel rooibos thee.. maar dat doet dus nie veel heb ik t idee...

sorry dat ik op niemand reageer, zal mijn best weer gaan doen na het bijslapen!

12. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hier nog even een hele mooie foto van mijn kleine man (al zeg ik het zelf)

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zo, even snel gestofzuigd en volgens mij slaapt ze nu..

@ Nathalie: Fijne vakantie! Geniet lekker met z'n drietjes!
    @ Sunshine: Hij was om 01.30 uur thuis dus heb er niks van meegekregen. Veel pelzier met wandelen!
    @ Gaby; Lenthe slaapt ook nog niet door hoor! Leg em er maar bij neer, ze is er waarschijnlijk nog niet aan toe. Ga ook niet meer lopen kloten met het speentje snachts. Ze heeft de nachtvoeding gewoon nog nodig.
    Veel plezier in de dierentuin.
    @ Subshine: lastig he dat ritme. lenthe is hem ook helemaal kwijt. Ik lees even mee of iemand tips heeft :)
    @ guusje: Fijn dat alles goed gaat en dat je wond goed geneest. En dat ritme komt wel joh! Maar snap je frustratie want het is gewoon lastig. Ook met afspraken maken overdag!

Nog even een spam van vanmorgen:

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Nog eentje dan :D

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @rianne, wat een mooie en leuke fotos!!
    @guusje, wat een schatje :D lekker ding hoor!

16. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Rianne wat een geweldige foto's van je meisje! Het is echt een plaatje

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Aaargh ik ben al sinds gisteren kotsmisselijk....:( en vandaag voel ik echt mn baarmoeder samentrekken aaauuuw.
    hheft iemand tips tegen misselijkheid?

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

Rianne gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    lekker verwend al hoorde ik.
    geniet ervan..

en wat een mooie fotos van Lenthe in badje....

xxx

@all: dikke knuf! hier gaat het goed!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Rianne, gefeliciteerd met je 25e verjaardag!!!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Hi meiden...

even lezen en reageren hoor...

@rekening: hier voor allebei de jongens een regenboogrekening van de rabobank. Vond ik makkelijk, want de rekeningen zie ik gewoon in ons overzichtje staan bij internetbankieren. We sparen trouwens 25 euro per maand en opa en oma 11 euro per maand.

@ongesteld... hier dacht ik dat ik het 2 weekjes terug geworden was, maar dat was het toch niet... dus ik 'wacht' er ook nog op... al mag het nog wel even duren hoor :p

Rianne, stoelhoes geen geld toch... ;)

PM2B, hopelijk gaat het met deze voeding beter!!!

Nathalie, lekker genieten dan met z'n 3tjes... veel plezier voor de komende weken. Hopelijk blijft het mooi weer

Nee... zit niet in de lucht... ik zit tussen jullie in :D

en ik zal natuurlijk een foto laten zien, bedenk me net, dat het ook wel leuk is met de voorletter in het 'schildje'

Gabester; was het niet druk in de dierentuin? Maakt opzich ook niet zo veel uit dan he, je hebt een abonnement en als het te druk is ben je zo weer weg natuurlijk...

Misschien is het een sprongetje, Sunshine, ik kreeg een mailtje van de sprongenwekker en bij 8 weken (naar aanleiding van de uitgerekende datum) zit weer een sprong. En dat zou nu dan ongeveer zijn he...

Guusje, fijn dat alles goed (en gezellig) was bij de gyn

Laura, leuke avond gehad dus! Goed zo. Hoe is Pim (zo heet je vriend toch he?) met Collin? heb je nog een beetje kunnen slapen?

Hier gaat het nog steeds goed! We zitten op 5 flessen van 150+5, waarvan er 3 meestal helemaal opgaan en 2 niet, dan zit er nog zo'n 20-30 cc in... Niet zo'n hele grote eter dus...(als je naar z'n gewicht kijkt dan he)
    Kleine man is heel tevreden en zoooo vrolijk... ik hoef alleen maar boven hem te hangen en dan gaat 'ie al lachen... Tja, zegt misschien ook iets over mij ;)

Deel Deze Pagina