Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

@pm2b mooie fotos, heb je ook foto van jezelf? ben wel benieuwd, omdat rebecca donker is...

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Laura...grappig dat ie dat dan allemaal welziet...van de rem enzo...is een positief teken toch! Fijn hoor!
    @pm2b...leuke foto's! Dat pakje is echt super schattig!
    @Jolan...4178924x heen en weer lopen...hahaha! Nee...hier ook zo hoor...nu! ik laat hem even brullen en als het echt te gek wordt ga ik kijken...helemaal omdat we hier nu met zn buik e.d. zitten hou ik hem toch in de gaten...
    En als hij rustig in zn bedje ligt maar wel wakker is laat ik hem lekker liggen!

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht

Daar ben ik ook stiekem wel erg benieuwd naar!
    De meeste hebben we nu wel op foto gezien...maar pm2b nog niet!

4. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Foto van mezelf heb ik niet eens.
    En ga ze ook niet maken zolang ik niet behoorlijk wat kilo's kwijt ben.
    Heb alleen maar foto's van enkele jaren oud.

Maar dit is de reden dat Rebecca donker is:

5. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ok ok.. een foto, maar wel 1 van langer geleden..
    Tja, ik ben meestal degene die foto's maakt.. en dan sta ik er dus niet op.

Links is mijn zusje, midden ben ik en rechts mijn oudere zus.

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Wat doe jij dan met lenthe als ze zo'n tijdje ligt te huilen? Laat je haar inhaar bedje liggen of pak je haar eruit?

7. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Jolan: Ik laat Rebecca nooit huilen.
    Kan ook eigenlijk niet. Aangezien mijn vriend nachtdiensten en avonddiensten draait slaapt er altijd wel iemand.
    Als we beide wakker zijn dan laat ik haar wel eens huilen, maar echt geen kwartier. Dat gaat mij echt veeeeeeeel te ver hoor.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    stephanie wat een schatje opde foto!!!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    rianne gefeliciteerd

ik ga nu naar boven, kleine huilt :(

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sunshine: Dankje! Heb je gelijk aangemeld :)
    Dat hangt dan zeker ook in de lucht, Zoë deed eerst ook 10 à 15 minuutjes over de fles. Nu soms wel een half uur!!

@Mac: Fijn dat Bram het zo goed doet, nu idd zijn ontlasting nog!

@Pretty: Leuke foto’s! Rebecca wordt steeds donkerder ofniet? Mooi hoor :)
    Wat een mooie foto van papa en dochter!!!

@Jolan: Ik laat Zoë eigenlijk nooit echt huilen, wel een beetje zeuren/klagen en dan ga ik na 5 minuutjes eventjes over haar rugje wrijven (ze ligt op haar buik) en dan valt ze eigenlijk altijd wel in slaap. Als ze echt begint te huilen haal ik haar eruit en wieg ze in slaap, maar dat gebeurd gelukkig maar zelden! Ik had het idee dat ze veel gestresster was en meer huilde als we haar lieten huilen namelijk :)

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn ouders zijn op vakantie, vrijdag vertrokken en ik mis ze nu al... :) Ze zouden eigenlijk 3 weken naar Spanje/Marokko gaan met de camper. Maar ze kunnen ons ook niet zolang missen, dus het is 2 weken Spanje geworden en dan nog 1 weekje Nederland zodat wij langs kunnen komen :D

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Hoihoi!

Weer een heleboel mooie kindjes voorbij zien komen, leuk!

Sarah: wat balen dat het vandaag niet zo goed gaat met Finn... hoop dat ze jullie morgen verder kunnen helpen..

sprongetjes: jullie hebben het hier steeds over, maar ik kan nergens vinden wanneer dit precies is en wat houdt dat dan in?? Kan er ook een sprongetje zijn rond de 6 weken?

Mac: fijn dat het zo goed gaat met Bram! Leuk he dat shoppen in die kleine maatjes :), vindt het leuker dan kleren kopen voor mezelf...

Laten huilen: als Nienke echt huilt kan ik dit echt niet 15 min door laten gaan hoor, ze wordt dan helemaal hysterisch en blijft er bijna in.. een echt meisje dus.
    Vanavond was dit ook weer het geval. Veel gehuild en maar niet willen slapen terwijl ze echt wel moe is.. Nu slaapt ze EINDELIJK!!

Mama: haha leuk! Opa en oma zijn veel te blij met hun kleinkind nu he!

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Hier vanavond even een dipje gehad...
    Nienke lijkt het niet zo goed te doen op de kruidvat voeding helaas, ze spuugt meer en wurmt vaker onrustig op en neer tijdens het drinken... waardoor ze meer lucht binnenkrijgt etc etc...
    Dus gaan we morgen toch maar weer de Friso halen, stuk duurder maar ja..
    Maar omdat ze het op de borstvoeding wel goed deed (die ik nu af aan het bouwen ben) gaf ik mezelf de schuld.
    Als ik de bv gewoon had doorgezet... daar deed ze het namelijk zo goed op... maarja.. nu uitgehuild en ik weet dat dit nu gewoon het beste was voor mezelf en daarom dus ok voor onze kleine meid.

Zo dat was even ego, maar moest het even kwijt.

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Heide: Fijn dat Nienke eindelijk slaapt! Ja idd, had niet verwacht dat het zo’n impact op ze zou hebben, het opa en oma worden :)
    Hoelang ben je de Kruidvat voeding nu aan het geven en welke?

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou meiden ik heb me zo rot gevoeld vanmiddag duizelig,misselijk super warm. Dacht ga toch even kijken hoe mn temp is..Verhoging en nu koorts. Wel naar mn schoonzus geweest maar niet veel gegeten met bbqen bijna niks eigenlijk.

Sorry dat ik niet reageer maar voel me weer misselijk en niet helemaal oke.Ik hoop niet dat het iets met mijn ongi te maken heeft dat daar iets niet goed mee is ofzo want heb ook erg last van mn baarmoeder...morgen maar even de dokter bellen.

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Vervelend dat je je zo beroerd voelt! En idd even de dokter bellen als je last van je baarmoeder hebt icm koorts!!

Beterschap *knuffel*

17. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hoi Meiden,

heb een klein beetje bijgelezen en kom even 2 dingen zeggen:

1. RIANNE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! 25 jaartjes jong, 25 is toch wel een mijlpijl he. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad en dat je bedolven bent met kado's (die kadootjes in hele kleine doosjes zijn het leukst :D)!

2. @ Pretty: Ik kan het niet laten om te zeggen... wat heb jij een mooie, mooie man gescoord!! pfff als je meer van dat soort foto's hebt met Rebecca samen, spam maar hoor hahahahaha :p

Fijne avond meiden!!

18. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Rianne, GEFELICITEERD! :)

@ Marloes, ben benieuwd, ga 'm morgen maar kopen. Heb 2 jaar terug een keer een brief gestuurd, weet het eigenlijk niet meer zo goed... :(

@ All, ik lees wel mee hoor, maar zoals begrijpelijk druk druk druk ;)
    Heb mooie foto's langs zien komen, wat een plaatjes allemaal!
    Vwb ritme, ben er nu nog helemaal niet mee bezig, weet van Ted dat dat vanzelf wel komt. We zijn nu alleen maar aan het genieten en het komt zoals het komt.

Gisteren hadden we ons kraamfeest, en het was weer zeer geslaagd!
    Tjee wat zijn we verwend! Ook Tedje heeft een heleboel gekregen! hihi
    We hadden een huis vol, wat een mazzel met het weer! ;)
    Bij Ted hadden we ook een kraamfeest, en nu dus weer, maar ben er erg tevreden over. Er zijn zo'n 50 mensen geweest (denk ik... misschien moet ik ze eens tellen) moet er niet aan denken om die allemaal apart te moeten ontvangen. Dan ben je nog wel een tijdje bezig ;)

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dan ben je toch een brief vergeten denk ik :D Je schrijft nl ook dat jullie nu weer samen zwanger zijn en dat er weer 4 weken en 1 dag tussen zit...

Jullie hadden mooi weer op z'n eerste feestje! en goed verwend ook weer, helemaal goed dus

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Pm2b...mooie foto! (enne..mooie man ook...)
    @Heide..heh meid...het komt wel goed! Niet jezelf de schuld geven heh!?
    @Aaliyah...beterschap! Rot hoor!
    @Ilse...ben het helemaal met je eens over pm2b's foto's...kom maar op...hahaha!
    @Marjanne...fijn dat het feest geslaagd was! Heerlijk heh! Ik had er ook echt niet aan moeten denken om al die mensen van ons feest apart om bezoek te hebben!

Pffffffffffff....wat een dag weer...mn arme miniman...echt overstuur af en toe...en ik snap echt niet waar het vandaan komt...boeren heeft ie goed gedaan vandaag...(waar je al niet blij om kan zijn! hahaha)
    Hij werd om het half uur huilend wakker overdag!
    's avonds even wezen wandelen met de hond...en dan ligt hij klaarwakker in die bak...af en toe een zielig kreuntje...maar verder ging dat goed....maar ja...ik zie het ook niet zitten om heel de dag maar met die wagen te lopen...(wel goed voor de lijn!)
    Ben echt benieuwd morgen! Ook hoeveel hij nu weegt en hoe lang hij nu is...want groeien doet hij gelukkig wel goed!

Deel Deze Pagina