Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier ook medicijnen voor de spruw, mondgel daktarin, maar geen race, hier gaat het moeizaam, nu in deze fles druppel olijf olie gedaan...

2. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    HEY DAMES,
    sorry dat ik het allemaal even niet meer bij huodt hoor,
    vandaag jamy geslapen van half 12 tot kwart voor 7
    wel een paar keer uit geweest was hij zijn speentje kwijt gaf hem weer en viel weer in slaap.
    dus al met al een goede nacht gehad.
    ilse wat een shitzooi met het verhaal van je man,
    aahh demi verschrikkelijk he als ze zo over de emmer zijn he.
    mac wat heb je toch een mooi mannetje zeg,
    echt een super foto bij je profiel.

hier gister jamy zijn prikjes gehad,
    krijste alles bij elkaar toen hij ze kreeg maar daarna viel hij in slaap tot 5 uur.
    kreeg toen de fles, en om 7 uur weer extra trek dus maar wat extra gegegeven.
    verder was hij nog 51 cm en woog alweer 4170 gram. ongelofelijk dat dat zo snel gaat zeg.
    al met al een tevreden mannetje

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@joa fijn dat jamy het goed doet

4. demi26

demi26 Niet meer actief

Zo mijn kleine dame lijkt de stijd te winnen... 37 graden, tralala..

Joa, mooie score!

Wat een * piep* weer zeg...

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    super demi!!!! Ik haat koorts..hebben hier een mannetje, dat dan koortsstuipen krijgt..

Joa: fijn dat Jamy weer goed gekeurd is.

6. demi26

demi26 Niet meer actief

Oh dat is helemaal naar om te zien Marloes... mijn neefje van 3 heeft het ook, bah bah...

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Ilse: Wat irritant zeg, hopelijk houdt het bellen snel op!

@Sunshine: Ben benieuwd of je snel verschil merkt, hoop het voor jou en Niek!

@Mac: Bedankt voor de tip! Zoë is toe aan een nieuwe garderobe, 56 wordt ook al krap en Lief! is leuk :D

@Mandy: Wat sneu, hopelijk is hij snel van de diarree af…

@Demi: Gelukkig dat het weer beter gaat, zo zielig als die kleintjes ziek zijn!

@Marloes: Dat lijkt me zo akelig, koortsstuipen. Kindje van mijn nicht heeft het ook…

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wijkverpleegkundige belde net, mag Zoë nu 7x 120+4 geven. Hopelijk gaat ze dan weer wat langer slapen. Als het goed is geeft ze zelf wel aan wanneer het teveel is en ze groeit momenteel erg hard, ook in de lengte. Ze is al 56 cm, dus 6 cm gegroeid in nog geen 4 weken tijd..

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

bram net ontlasting gehad. wel moeten helpen, eerste stuk waren harde ketels later iets zachter....

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hopen dat het helpt mama. Dat groeien... ik ken het. Eva is ook 6 cm gegroeid in 4 weken tijd. Vooral dr benen. Jij bent zelf toch ook lang las ik vorige keer. Is dan ook niet zo gek toch? Het wordt gwn een hele mooie lange dame!

11. Koekeloerie

@ Mac, ahh daar is Bram nu mooi vanaf. Hopen dat ie het snel zonder hulp kan.

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

nou ja gister was het ook al zo.....:(

13. Koekeloerie

Gisteren kwam ook hier mevrouw van Felicitas onaangekondigd aan de deur. Ze wilde de doos graag uitleggen (uitleggen?????) Heb bedankt en gezegd dat ik niet zo'n zin had in de "uitleg".
    Nu heb ik dus geen doos. Ben wel benieuwd wat ik nu heb gemist. Heeft iemand wel het verkooppraatje aangehoord. watvoor leuke zitten erin?

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hoe bevalt de nieuwe voeding? Merk je al verschil?

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja, ik ben 1.80m. Ben jij ook lang?
    Zoë heeft net als Eva ook lange benen, mooi hé haha.

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Ilse...jaa..na een tijdje wordt dat denk ik iid wel erg irritant! Helemaal als het zo veel per dag is! Haha! Ik hoop voor jullie dat het snel minder is!
    Ow...ik lees dat zelfs zijn nummer er echt op staat! Nou dan mag je dus hopen dat dat heeeeeeel snel
    @Sunshine...ben benieuwd of het wat doet...van de osteopaat...wel apart!
    Succes met de Fysio en bij het KDV!
    @Marb...haha! Voor die luiers is het idd wel leuk! maar ik heb zo vaak zulke domme dingen...Gelukkig kan Stefan er hard om lachen haha! Hij heeft ook al een paar roze onderbroeken gehad in het verleden! Oops...haha!
    Lijkt met trouwens idd raar om Sarah te typen voor jou! Haha! Zou hetzelfde hebben als ik dat moest doen met Finn!
    @Nathalie...wij hadden dus ook gisteren het eerste bezoek bij het CB en Finn is vandaag 4 weken...ik had op de vorige blz gezet dat ie nu 150+5 als laatste voeding mag...maar nou kan dat natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ie nu 5190 gram weegt...ik weet niet hoe zwaar Julian is...en als je denkt dat ie meer nodig heeft kan je even bellen! Heb ik vorige week voor Finn gedaan toen hij om de 2 uur kwam toen mochten we het ophogen van 100 naar 120+4
    @Mandy..aaach zielig dat ie aan de diarree is! En ook voor jou! Haha!
    @Demi...Hopen dat haar temp zo laag blijft en niet weer omhoog gaat!
    Lekker nachtje hebben jullie gehad zo! Met twee zieke kids!
    Gelukg gaat het met allebei al wat beter!
    @Marloes...ow dat lijkt me echt eng om te zien! Ik hoop niet dat Finn dat krijgt als hij ooit koorts krijgt!

Net kreeg Finn een pakje met de post...helemaal uit Australie!
    Één van mijn beste vriendinnetjes woont daar en ze had een cadeau opgestuurd...echt SUPER! Werd er gewoon stiekem een beetje emotioneel van (Steef was erbij dus maar even mn hoofd weggedraaid...anders pest ie me weer...haha!)
    Er zat zo'n klein verkeersbordje in met "Baby on Board" met een Koala met een baby...en T-shirt met een surfende koala... en hele stoere baby Uggs!
    Echt heeeeeeeeeeeeeel gaaf!
    Ga zo even foto's maken...dan kan ik ze naar haar sturen...en ik zal er ook hier wel even zetten!

17. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Mag ik vragen hoe je dan helpt?
    Hier al een meisje die vanaf gisteravond aan het 'persen' is, maar er komt maar niks:(

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Baby uggs, laat zien!! :D

Hier kloekt madame zonder moeite gewoon even 135cc weg..

19. Koekeloerie

Ik ben 2 cm kleiner dan jij. Ik vind die lange beentjes ook erg mooi :). Sommige broekjes van pakjes hebben te korte pijpjes. Lijfje is dan perfect en de broek alsof ze hoogwater heeft hahaha. begint nu al...

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    enige echt bruikbare... 15 euro korting op pampers

Deel Deze Pagina