Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @pm2b leuk hoor dat je vriend zo leuk met zijn kids is!!

@heide ja miss moest mn lichaam iets kwijt ofzo wat niet helemaal oke was.
    huilen doe ik ook geen 15 min hoor!!! Vind ik ook veeel te lang en onnodig ook. Vind het zielig om hem zo lang voor niks te laten huilen en hem dan uiteindelijk nog op te pakken. Ik laat hem hoogstens 5 min huilen ik weet gewoon dat hij niet voor niets huilt.
    Heb je miss al met het cb overlegt voor andere voeding?

@emme wat goed nog maar 2 kilo zeg. Hoe is het verder?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

oooooh, dat is een mooie meid, wow

3. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Slappe buik, hier ook géén gezicht zeg!! Zit gewoon een zwemband om heen kan blijven drijven.;)

Nou eindelijk heeft er hier iemand weer gepoept. Net met de fles kwam de melk zn neus uit :( zo zielig, dus maar weer kringspiermassage gedaan, en gelukkig werkte het. En weer dunne poep he, dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om eruit te krijgen. Als t nou dikke keutels zijn.

Moet zeggen dat ik toch altijd gespannen ben als hij 2 dagen niet gepoept heeft. 't blijft maar aan klungelen.

4. Emme

Emme Niet meer actief

@Aaliyah: Hier gaat het goed. Mijn man is vanaf vandaag weer aan het werk, dus ben nu voor het eerst alleen thuis met Lars. Best wennen... Maar ook wel prettig om een beetje aan te klooien en te ontdekken hoe alles het makkelijkste gaat.

5. Emme

Emme Niet meer actief

En er zijn alweer wat berichtjes tussen geplaatst. Jeetje, wat gaat het altijd snel hier!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Sunshine, had je nog gekeken naar de babymassage (link die ik je stuurde)? Buikje masseren komt nl best veel aan bod!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    En het weer Emme, is het een beetje vol te houden daar voor de kleine Lars?

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Laura, je hebt groot gelijk hoor!!! Ik noemde hem in mijn vraag ook expres geen vader... want idd een papa ben je niet, door alleen een kindje te maken...

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sun fijn dat hij gepoept heeft maar wat zielig dat zn melk zn neusje uit kwam:(. logisch dat je gespannen bent als hij zo lang niet poept maar hij had er toch ook last van?
    Jason poept ook eens in de 2 of 3 dagen maar hij heeft er geen last van dus dat is dan wel anders natuurlijk

@Emme ja spannend is dat he als je ineens alleen bent. Ik vond het eerst wel eng maar na paar dagen wel lekker ik heb nu echt een bepaald ritme met mn kleine man en wanneer ik alles het beste kan doen enzo!!

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemiddag meiden,

Ik zag weer een paar hele mooie foto's voorbijkomen!

Marjanne, wat leuk dat het kraamfeest zo geslaagd was en je had zeker geluk met het weer.

Aaliyah, fijn dat je geen koorts meer hebt, maar wel balen dat je nog misselijk bent.

Net voor het eerst alleen met Lucas gewandeld en dat ging echt heel goed, ben best wel een beetje trots op mezelf.
    Ik moest naar de apotheek om de pil op te halen, dus daar kan ik ook mee gaan beginnen, ik moet alleen nog even kijken welke dag ik dit ga doen aangezien ik niet ongesteld word en dus gewoon een dag moet prikken. Maar om mijn man een plezier te doen zal ik dit vanavond maar doen, want de eerste maand is het nog niet veilig en ik hou niet van condooms. Dus tja.

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat hij toch weer gepoept heeft,
    is inderdaad vervelend he,
    hebben er hier ook last van,
    hier zit het tussen hard en zacht in, beetje klei achtig zeg maar..
    moet hem ook vaak helpen met massage....

12. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    ja wil het ook gaan doen, mijn vriend weet ook e.e.a. van massage en doet Niek zijn buik met regelmaat. Maar het lijkt wel alsof hij geen persdrang genoeg heeft.

Ga ws. via Careyn de cursus doen, daar beginnen ze binnenkort ook weer mee.

13. Emme

Emme Niet meer actief

Het is hier nu rond de 40 graden en dat is relatief koel voor de tijd van het jaar ;). Lars ligt eigenlijk altijd alleen in een rompertje en dan heeft hij er geen last van (we hebben ook airco). Naar buiten gaan we overdag niet, alleen 's ochtends vroeg en later op de avond.

14. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Help jij hem ook vaak met kringspiermassage. Soms lukt het met mijn vinger geeneens, dan doe ik een dot vaseline op een wattenstaafje en dat wil weleens helpen.

Ga het toch eens aangeven bij ka hoor, 't is al zolang aan de gang pff. Wil toch even uitsluiten dat er iets anders aan de hand is.

15. Emme

Emme Niet meer actief

Klinkt leuk trouwens, zo'n massagecursus!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi mama's,

Zo jullie hebben 30 pagina's verder gebept zie ik, heb heel wat leuke foto's gezien (wat een plaatsje die kids allemaal) en veel onderwerpen zijn naar voren gekomen heb ik gelezen.

Rianne nog gefeliciteerd met je 25ste verjaardag, hier kan ik 25 bijna uitzwaaien om 26 te ontvangen pff wat vliegt de tijd zeg.

Mama's die het er moeilijk mee hebben een dikke knuff!

Het was een zware week (regeldagen die een week duurde), slapeloze nachten waardoor ik me helemaal brak voel. Ik ben een paar dagen naar mams geweest want het werd me ff teveel allemaal. Gelukkig gaat het sinds 2 dagen goed met mijn kleine en heeft ze weer een ritme, ik hou mijn hart vast als ze weer 3 maanden wordt voor de volgende regeldagen maar ja nu eerst genieten weer. Wel pak ik iedere moment die ik kan pakken om een dutje te doen met haar overdag zodat ik s'avonds wat meer energie heb.

Heide, over die steken in de borst heb ik dit kunnen vinden Ouders Online: Vraagbaak borstvoeding - archief eigenlijk wat Joyce ook ongeveer zei.

Overgewicht, hier zit ik weer op de gewicht van voor mijn zw. Wel moeten er zeker nog 10kg af pff dat wordt wat, binnenkort maar echt beginnen met sporten denk ik.

Ik hoop weer vaker te kunnen reageren nu het weer goed gaat met de kleine en ik weer thuis ben.

Liefs Roosje,

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja kringspiermassage en soms met thermometer en beetje olie eraan in de anus..

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

scheelt veel kleertjes kopen, en veel geld als hij alleen maar in romper ligt.

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

zijn jullie met een dieet bezig om af te vallen? zo ja welke?

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    ik doe niet aan dieeten...gewoon geen snoep in huis halen niet vet eten en gisteren tips gehad van mijn schoonzus en zwager omdat mijn zwager ook flink af moet vallen wegens erg overgewicht.
    geen aardappels eten maar rijst met magere kip,ketchap manis enz.

Deel Deze Pagina