Juni 2009 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Sunshine09, Jul 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Oh wat erg zeg... Maar wat fijn dat je toch een kindje hebt mogen krijgen! :)

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

Sep 28, 2008
    1,632
    0
    0
    hmmmm voorspelt niet heel veel goeds dus...:( nou ja.. dan maar heel hard duimen voor wat schone toiletten langs de weg en voor een heel weeshuis aan tampons en maandverbanden mee...;)
    thx!

3. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    guusje
    hier ook nog zo eentje die niet ongesteld wordt,
    ook inderdaad naar vele ziekenhuis bezoekjes zwanger geworden,
    kon het ziekenhuis van binnen en van buiten, en was het helemaal beu, maar het was voor een goed doel, en nu is jullie en onze droom werkelijkheid geworden,
    gelukkig bestaan deze methodes,

kus joanita

4. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

nou hier ook net ongi geworden vandaag...na 3 dagen een beetje verlies te hebben loop ik nu letterlijk waar helemaal leeg!!! heb zelfs dat kotex nachtverband gehaald want gewoon always die trok het niet.. net als me ob die niet eens goed bleef zitten :):$:p ik vind het nu zelfs heftiger als de bloeding van na de bevalling... als ik eerlijk ben.

vandaag ook begonnen met low carb dieet en het valt opzich nog wel mee maar nu na het avond eten heb ik best nog wel flinke trek:$ maar ja even doorbijten want er moet behoorlijk wat kilo`s vanaf!

hier is het nu zwaar bewolkt (hier is berkel en rodenrijs) en zal zo wel gaan regenen :(

even een vraagje voor de meiden die ook al ongi zijn geweest

deed jullie onderkant ook zo onwijze pijn? heb echt dat ik als ik op de wc zit of op me hurken een onwijs drukkend gevoel op me doos :) en doet behoorlijk pijn als ik eerlijk ben... komt dit jullie bekend voor?

hier ligt yustin nu lekker in de box te brabbelen.. en te spelen hij trekt telkens een knuffeltje over zijn hoofd hahahaa

5. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    gab: wat vervelend dat je letterlijk leeg loopt sonde, maar dat hoor je vaak he naar je bevalling dat je lichaam een opschoning maakt.

wat is dat het low carb dieet|???

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Gabester: Ja dat drukkende gevoel had ik ook! Heel vervelend... Geen idee wat het was maar het is nu een heel eind weg, alleen als ik lang heb gelopen voel ik het weer.

7. Kaardebol

low carb dieet is een dieet waarbij je zoweinig mogelijk koolhydraten eet :D soort van atkins dieet :D

kijk anders eens hier

Atkinsdieet, lowcarbdieet en dieetwebshop

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Mama zo zo lekker actief geweest hahah strandgeluid zou ik denk ik ook wel van in slaap vallen..hihi

@Guusje en Joa wat fijn dat jullie dan toch een mooi en gezond wonder hebben gekregen!!!

@Gabster wat balen dat je zo leegloopt..hier niet het geval wel ook geen last van mn onderkant maar wel hele erge pijn in mn baarmoeder gehad,net weeen.
    Wat grappig dat ie ligt te brabbelen!!
    Suc6 met je dieet!

Gisteren ook nog even bij opa van mn vriend op bezoek geweest (woont bij schoonzus en zwager in huis) en we kregen gewoon €30 euro van hem voor Jason!! €10 euro per maand echt zo lief hij heeft nu al bijna €40 euro aan spaargeld dus binnenkort maar even een rekening openen...:D

9. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    gab heb gekeken lijkt me heel intensief zeg jeetje,

10. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Meid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En ben je nog verwend?

11. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    hey allemaal
    ff ego: ik heb een auto gekocht :D helemaal blij! Die smart was toch niet zo handig meer. :D Moet hem nog wel laten inschrijven in Nederland want we hebben hem in Duitsland gekocht.

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Hoi dames

Sorry voor mijn afwezigheid weer maar Lenthe doet het weer even wat slechter. Weinig drinken en veel huilen.
    Gister ook mij verjaardag beetje door verpest :(

Ik kom gauw weer reageren!

Liefs

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,383
    0
    0
    Hengelo
    @Joa, fijn dat je ook een mooi gezond kindje hebt mogen krijgen. Is alles toch niet voor niets geweest.

@Rianne, sterkte en een dikke knuffel voor jou!

14. Kaardebol

ja is het ook wel een beetje vooral omdat ik een echte lekkerbek ben en het liefst de hele dag eet hahahahahaha maar dit gaat goed komen haha

ow rianne balen zeg :( **knuff**

wat lief van overgrootopa aaliyah!!! mooi begin zo!

15. demi26

demi26 Niet meer actief

Hai lieve meiden,

Ik wilde even komen zeggen dat ik hier niet meer fanantiek ga meeschrijven. Het feit dat ik al actief ben op een eigen forum met de mama's van aug 2007 en een gezin met 2 kindjes, laat gewoon te weinig tijd over om hier bij te lezen en leuk mee te praten.

Ik wens jullie al het goeds en hoop dat alle kindjes maar gezond mogen opgroeien. Daarnaast hoop ik dat de ontstane vriendschappen tussen de mama's net zo stand houden als bij de meiden waar ik al lange tijd mee schrijf...
    Ik vond het heerlijk om de afgelopen maanden met jullie te delen, maar nu is het tijd voor mij om er netjes een punt achter te zetten.

Veel liefs Debby

16. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

Hallo ladies..
    kga ff de laatste 10 pagina's doorlezen en reageren!

@heide, je moet jezelf niets verwijten hoor! en dan maar iets meer eurootjes als Nienke het daar veel beter op doet..

@aaliyah, rustig aan meid! en goed dat je naar de dok gaat.

@marjanne, leuk hoor een kraamfeest! maar heb je dan niet dat iedereen de baby wil vasthouden?

@laten huilen, ik kan dat ook niet hoor.. vind het zo zielig! maar ik geef dan gewoon een speentje en meestal kalmeert hem dat wel! laten jammeren kan ik wel fftjes, maar echt hard huilen nee, dat kan ik echt niet laten gaan!

@mama, he bah een cyste! is ie erg groot?

@sunshine, lees ik dat goed, 49 kilo?? is dat niet heel erg weinig? of ben je een iniminie-mensje;)

@kuide, je hebt gelijk hoor, een kind verwekken kan iedereen, het gaat om het opvoeden en zorg dragen! dat hij niet eens gereageerd heeft zegt idd genoeg, wat een eikel!

@bloempje, wauw mooi foto! en wat een boel haar!!

@kuide, dat dacht ik ook, bij mij vlogen de eerste 13 kilo er ook vanzelf af! maar de laatste 5 blijven zitten. haha en ik geef ook bv er gaat wel nog zo'n halve kilo af per week maar het gaat niet meer zo hard als een paar weekjes terug!maar ja ik hield ook heel veel vocht vast en vliegt er helemaal zo af..

@snieke, wat voor auto heb je gekocht?

@demi, begrijpelijk hoor! veel geluk met je gezinnetje!

hier zitten we geloof ik op een regeldag, ik hoop het tenminste! Tygo komt nu steeds om de 2 uur en als ik hem niet steeds in slaap probeer te krijgen met zn speentje wil ie nog vaker.
    hij drinkt beide borsten, laat vaak driftig los en wil meteen weer. ogen wijd open en heeeeel druk. hij raakt maar niet verzadigd en mijn borsten zijn voor mijn gevoel helemaal leeg en krijgen ook de kans niet om te vullen, heel vermoeiend! ik kan me herinneren dat ik dit ook had toen hij zo'n 2 weken was en toen duurde het 2 dagen. pffff
    ik lees hier veel over dat meiden balen als ze om 5 uur ofzo komen, hihi die van mij komt altijd om de 3 uur, heeeeel af en toe 4 uur
    begin wel kapot te raken hoor! en af en toe is overstappen naar de fles wel heel verleidelijk; iemand anders kan het een keer overnemen en ze slapen langer en ook eerder door.
    maar goed dan zou ik het alleen maar om mezelf doen en het gaat tenslotte om mn kleintje! ik zou toch alleen maar spijt krijgen, nog maar even doorzetten dus...
    hebben andere meiden die bv geven dit ook?

17. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

Sep 28, 2008
    1,632
    0
    0
    wat vervelend meid, hopen dat je snel je verjaardag dunnetjes over kan doen met een vrolijk meid op je schoot! Misschien zit ze in een sprongetje? zag dat ze nu ongeveer 8 weken is..

18. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Hoi allemaal, laatste pagina's gelezen.

@ Demi, heel veel geluk verder met je 2 kinderen.
    @ Rianne, Troostknuffel
    @ Aaliyah, lekker voor je kleintje zo'n zakcentje
    @ Snieke, leuk!!! Wat voor 1 is het?

pco, ik kreeg de diagnose in mei 2008 en eind juni was ik zwanger (wat 'n miskraam werd) en daarna meteen weer zwanger.
    Ben benieuwd of ik het nog heb.

Dieeet :( bij mij werken dieeten ook alleen als ik de koolhydraten weglaat.

Djennah gaat super,ze slaapt soms gewoon van 9 uur 's avonds tot half 8 's ochtends.
    Alleen 's avonds kan ze 'n mopperuurtje hebben maar dat is niet erg.
    Ze begint ook met speelgoed nu, pakken in haar box en haar handjes en ze is helemaal verliefd op de ventilator op het plafond.Ze gaat er steeds zo schattig naar lachen als ze hem ziet :)

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Rianne balen dat het weer even niet goed gaat en jammer van je verjaardag...*knuffel*

@Snieke wat voor auto heb je?

@Demi begrijpelijk dat het niet meer gaat,heel veel geluk met je kindjes!

@madelon wat knap dat je toch de bv nog volhoudt ondanks dat je het af en toe best wel moeilijk hebt!!
    Hoe is het verder met jou?

@Aicha aagh wat schattig verliefd op de ventilator!! Leuk dat ze al speelgoed gaat pakken!!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Debby, veel geluk samen met je kindjes!!

Share This Page