@ Bab: Ook mijn energie is op. Hoop op een opkikker als mijn vriend dalijk vakantie heeft. Fijn dat Luuk weer opgeknapt is. een klein beetje een KNO zorgen kindje is Luuk zo te lezen. vervelend! Hopelijk blijft het na de amandelen daarbij. laat je ze beide (neus en keel) tegelijk verwijderen? 12.7 voor 2.5 jaar klinkt inderdaad niet zwaar. Is hij ook niet zo lang? 2.5 jaar, m'n buurjongetje heeft die leeftijd en wat een opmerkingen en vragen daaruit komen... zo grappig! Leuk shirt heeft Teun aan! En wat een lekker koppie heeft hij. Vind de 2e foto erg mooi. Waar fotolijst materiaal Hier gaat het wel. Ze laat haar lichaam helemaal los alleen is ze aan het overstrekken. Nek naar achter gooien en beentjes gestrekt. Zie hier zonder de handen op je lichaam gooit ze haar hoofd heel ver naar achter en vervolgens blijft ze zo hangen... Ik vind maar niks.
@ mama: Ik hoop voor je dat je een rustige nacht hebt. Zo'n dag is slopend genoeg. Beetje nachtrust is dan wel fijn voor je.
Ilse Jason heeft dat overstrekken ook, ik had er vandaag nog even over met de k.a en zij zei dat het bij hem met de voeding te maken had en dat hij zo spuugde misschien is er bij Eva ook een reden voor?
@ aaliyah: Normaal doet ze dit nooit.. Hoop dat het morgen over is @ Laura: Die ligt er relaxt bij. Fleurige slaapzak!
@ilse.. dankje.. ben wel van de kleurtjes haha En dat relaxtje duurt nooit lang haha overdag en s avonds slaapt hij amper de laatste dagen, duurde ook ruim een uur voordat hij sliep nu! En dat overstrekken en achterover hangen doet Collin hier regelmatig.. die hangt het liefst met zijn hoofd achterover.. beetje vreemd.. maar goed. Wel raar dat Eva dat nu ineens doet, zeker na de prikjes van vandaag !
Ze is echt niet lekker van die prikjes. Ze komt ook veel eerder dan normaal en drinkt dan de helft van wat ze normaal zou drinken. Ze doet aan hazeslaapjes. Tis even een heel ander babytje. Zal blij zijn als ze weer de oude is. Ik hoop voor je dat je vannacht mag doorslapen. baby's zijn eigenlijk maar raar. Moet je eens proberen dat overstrekken!? Die kleurtjes staan hem erg goed hoor. Ik ben ook van de kleurtjes, vrolijkt alles zo op.
ja dat overstrekken, ik schijn dat vroeger ook gedaan te hebben.. mijn moeder zei dat ik altijd wilde hangen, of op haar schoot lag met mijn hoofd over haar knieen heen achterover.. Dus Collin heeft t niet van een vreemde
Grappig he dat moeders je dat kan vertellen en ook tellkens die gelijkenis zien. Eva kijkt nu net zo scheel als ik toen Nog 1 spam en dan naar bed: Ons prinsesje (gisteren)
hehe wat een moppie!! Kan niet wachten tot Collin gaat lachen Ga Collin maar wakker maken.. is nu 3 uur na zijn laatste voeding.. kan hij daarna lekker slapen tot morgen ochtend ?????
Goeiemorgen allemaal! Vannacht best een goede nacht gehad, 23.15u laatste flesje en toen vanochtend om 05.15u weer. Gaat de goede kant op @Marloes: Lijkt me erg akelig zo’n stuip, hopelijk is hij er snel overheen gegroeid… @Ilse: Dat doet Zoë ook wel eens als je haar vast hebt, maar dat doet ze echt om je aan te kunnen kijken. Tegen zo’n schouder hangen is ook maar zo saai . Doet Eva het niet daarom? @Laura: Lieve foto’s @Ilse: Is Eva alweer opgeknapt? Leuke foto van je lachende meisje!
Ilse: hoe is het nu met je kleine meid? Marloes: leuk shirt zeg! kraamvisite: hier moeten nog heel veel mensen komen, de eerste weken hebben er veel afgewacht en nu beginnen ze allemaal pas te bellen.... balen hoor! Als we ooit een 2e kindje mogen krijgen dan wordt het een kraamfeest denk ik! Bab: fijn dat het goed gaat met jullie, kan me wel voorstellen dat het druk is voor je nu! Ilse: hoop dat Eva er vandaag weer beter aan is! Lieve foto! Kuide: lief ventje heb je!
Hier weer 2 onrustige dagen gehad.. Nienke doet overdag aan hazeslaapjes en wil na 2 uur vaak alweer een fles.. is wat zeurderig en 's avonds vanaf 17:00 is het vaak echt huilen. Niets is echt goed dan. Dit duurt tot 21:00 en dan valt ze in slaap tot 4:00.. Hoop dat dit een sprongetje of zoiets is.....
Goedemorgen!! Marloes echt super shirt hoor! Je mag er voor Niek ook wel een maken. Dat is wel schrikken zeg stuipen, maar gelukkig weten jullie nu hoe je het onder controle kunnen houden. Mooi stukje trouwens in de krant. Ilse hoe is het nu met eva, hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad en dat ze weer snel de oude is. Leuke foto's! Mama goede nacht gehad zo te zien, fijn hoor, gaat de goede kant op!! Overstrekken deed Niek ook heel erg is gelukkig minder geworden maar wat mama al zegt hij doet het nog als hij tegen de schouder zit en hij wil wat zien. Hier ook goede nacht achter de rug. Laatste flesje om 23.30 en meneer werd om 5.45 wakker heb een kusje en een aai gegeven en hij is weer in slaap gevallen!! Toen lekker om 7.15 zijn flesje gehad.
Goeiemorgen! Lenthe kwam vannacht al om 4.15 uur.. en weer om 7 uur. Toen dronk ze maar 80 dus begin ze net alweer te jengelen.. volgens mij is ze nu stil. Ik ben al 0,5 kilo kwijt sinds gister! Nou als het zo snel en makkelijk met Sonja gaat houd ik het wel vol. Zo even ontbijten met een glas optimel en een kiwi @ Ilse: Schattige foto. Leuk shirtje zeg! Hoe is het met haar nu? @ Laura: En hoe laat kwam Collin vannacht? @ mama: Gaat zeker de goede kant op! @ heide; Balen zeg .. hoop idd op sprongetje en dat die snel voorbij is!