vannacht heeft lieke, na een avond van veel huilen en niet willen slapen, geslapen van 23.30 tot 6.30 Dat is de tweede keer al deze week. Daarna heeft ze nog geslapen tot 9.15 en nu ligt ze alweer te slapen vanaf 12.30. Ga haar zo eens wakker maken, want moet nog even wat boodschapjes doen. Vraagje: vanaf wanneer gebruik je een slaapzakje? En gebruik je dan ook nog een dekentje?
Hey meiden!!! Laura, wat fijn dat je nu iig weet dat de bio vader van Collin bewust geen contact zoekt. Maar ondanks dat kan ik me voorstellen dat je het soms wel moeilijk hebt (voor Collin dan) Mandy, nee ik heb nog geen buitenrit gemaakt. Kan bij ons ook heel moeilijk. Er is wel een bos "in de buurt" maar daar moet je wel met een trailer heen. Helaas! Zag dat Marloes crea bezig is, heel leuk gedaan die letters!!! Sarah, wat leuk van die fotograaf! Zullen vast wel mooie pics bij zitten! Ilse, hoe is het met Eva? Bab, leuke foto van Teun! Mandy, heeft Zoe nog lekker kunnen slapen? Nog meer mooie foto's van Eva en Collin! Niek heeft goed geslapen vannacht. Lenthe iets minder en Rianne is een halve kilo kwijt! Super! Heide, vervelend dat je meisje zo onrustig is! Aaliyah, vervelend dat Jason steeds wat laat staan! Heide, veel plezier!! Madelon, sterkte!! Marjanne, vervelend dat je mannetje ziek is! Sterkte! Joa, wat lekker zo'n nacht! Mocht ik nog mensen vergeten zijn. Sorry! En mocht iemand daarvan nog een knuffel nodig hebben, bij deze!! Hier gaat alles goed. Julian slaapt al weer 2 nachten gewoon door, krijgt rond 11 de laatste fles en komt dan tussen half 7 en 7. Na de fles gaat hij vaak weer lekker slapen. Is steeds meer aan het lachen. Echt geweldig!!!! Ik heb gigantische spierpijn!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zitten doet gewoon zeer hahaha. Maarja je moet wat over hebben voor je hobby
als meneertje zijn vuistjes in zijn mond stopt (leest propt) tot ze er niet meer verder in kunnen of, ik steek mijn pink wel eens in zijn mond of hij zuigt heel hard of heel zacht dat is hier ook een verschil,
hier jamy afgelopen nacht ook voor het eerst in slaapzakje geslapen nou ik vind het een uitvinding, hijs veel rustiger met inslapen en alles
Julian is trouwens erg fanatiek in bed. Vanmorgen had ik hem gewoon in zijn bedje gelegd. Hij zat iets te miemelen en ineens schreeuwde hij keizhard. Lag hij helemaal bovin zijn bedje, schuin in de hoek en met zijn hoofdje naar het voeteneind.
Zo collega is net weg en ja hoor ze had toch lekkers bij zich hihi. Koffiebroodjes en chocolade...En een strandbal voor Jason ookal is ie daar nu nog te klein voor. Wow wat slapen er al veel kindjes door zeg..Jason vertikt het die slaapt liever overdag net als mama en is s avonds een bezige bij net als mama...
@ Sarah: fijn dat het weer beter gaat met Finn vandaag. Hopelijk blijft het zo. Ik zag het op je fotos dat Finn zon waterratje is, leuk zeg! Dat mis ik nu wel. Ik weet ook niet wat ze heeft hoor. Ik moet haar toch wassen. We gaan nu hooguit 3 minuten in bad en dan er vlug weer uit. Misschien dat ik het zo weer kan opbouwen. @ heide, ohh heerlijk een verwendag voor mama. Geniet ervan en vraag of er een wondermiddel tegen de wallen bestaat @ Madelon: Ik heb tot 3 weken terug bij elke voeding infacol gebruikt tegen de buikkrampjes. Werkte goed. Ik gaf gedeeltelijk bv in fles en voedde bij met kunstvoeding. Die kolfdingetjes spoelde ik af en daarna in een doek in de koelkast. 1 x per dag gingen ze in de magnetronsterilisator. Vind het moeilijk je te vertellen wat je kan doen. Ik ben nl na een paar weken al afgehaakt. Je bent zeker niet de enige. Sterkte meid, het is zwaar. @ mama: Oh ik dacht ze blafte? De tummytub is misschien wel een goed idee!!! Thanks! @ Sun: Wat leuk dat de fysio dat zei! @ Marjanne: Oh wat een heerlijk gevoel moet dat zijn dat de bv zo goed loopt. Ik ben stiekem een beetje jaloers op je hoeveelheid melk J. @ Stephanie: knuf is aangekomen hoor, hierbij een terug. Wauw das pas lang: 9 uur!!! @ Roosje: Jeetje wat een nacht weer Ik kan me niet herinneren dat ik je eens heb gehoord over een rustige nacht. Vk kan volgende week ook, groot gelijk. Met Eva gaat het goed. Ze heeft geen verhoging meer en slaapt weer als vanouds. Ze heeft alleen wat jengel momenten gehad vandaag en ze is verkouden aan het worden. Arm meisje @ Marjanne: beterschap met de kleine Jan. Hopelijk is het een verkoudheidje. Succes vanmiddag bij de ha. @ Bab: Ze deed dat overstrekken alleen gisterenavond. Ik vond het niks. Had het idee dat haar iets dwars zat. Dus we hebben haar lekker bij ons gehouden tot ze sliep. Ik had vroeger ook een abonnement bij de KNO arts. En het is allemaal goed gekomen. De oorontstekingen staan me nog het meest bij, vreselijk! Ohja en die watten in mn neus na de neusamandelen blegh!! Hoe reageert Luuk op Teun? @ nathalie hahaha met zn hoofd naar het voeteneind, die is flink aan het kruipen geweest @ Aaliyah: hmmmmmmmmmmmmm koffiebroodjes en chocolade, zwijmel
Als niek honger heeft maakt hij een soort van snuif/gromgeluidjes en vreet ie bijna zijn speentje op en is hij ook niet tevreden met zijn speen.
nou jamy sliep al heel rustig hoor, maar trapte wel de dekentjes van zich af, en nu is hij gewoon lekker warm dus idiaal
@Ilse hihi ja die chocolade is wel lekker maar iets té verleidelijk dus moet het goed wegstoppen hihi @Sunshine wat goed dat Niek al een week zonder bakerzak slaapt
Hoi meiden, Geen tijd om bij te lezen helaas dus kan ook niet reageren. Heb ik nog iets gemist?? Ik heb wel een paar vraagjes voor jullie: - Hoe lang kan het duren voor je weer ongesteld wordt? Staat daar een bepaald termijn voor? - Gisteren weer s*x gehad. Het deed behoorlijk pijn! En dat ondanks de ks. Komt dit iemand bekend voor misschien? Zo, nu snel de hondjes uitlaten, pan kokend flesje van het vuur halen, was in de droger en een nieuwe in de machine en een hele berg wegstrijken/vouwen!
@Sunshine: Ja dat zul je altijd zien hé.. @Stephanie: Wat goed van Esmee!! @Roosje: Pff wat een zware nacht. Hopelijk heb je vandaag een beetje bij kunnen slapen.. @Marjanne: Ach wat zielig, beterschap met Jan! @Jolan: Wat goed dat Lieke zoveel heeft geslapen vannacht, hopelijk gaat ze dat volhouden!! Slaapzakje kun je nu al gebruiken als de armsgaten en het ‘hoofdgat’ niet te groot zijn. De Hema heeft kleintjes. Als je interesse hebt, ik heb er 2 liggen die ik nooit gebruik omdat Zoë op haar buik slaapt. @Nathalie: Ah dat is jammer! Waar kom je ook alweer vandaan? Ohjee, kun je dalijk net als mij iedere 1,5 uur je kind uit de spijlen plukken @Aaliyah: Oh lekker, koffiebroodjes! Spuugt Jason ondertussen al minder? @Stephanie: Geen idee, geniet er nog even van nu je het nog niet bent. Ik ben het al 13 dagen, komt geen eind aan…
Mijn broertje en schoonzusje komen vanavond eten. Maar ik heb helemaal geen zin om te koken dus ik hoop dat tevreden zijn met stokbrood, kipfilet en ijsbergsla . Gelukkig zijn ze allebei niet zo moeilijk! Ik heb het idee dat mijn heupen breder zijn geworden en dan niet alleen wat extra kilo's maar ook het model zeg maar. Hebben jullie dat ook?
Tjonge zijn ze nog steeds niet geweest, ja hoor dat wordt 18.55 Ongi dacht zondag dat ik er na een week eindelijk vanaf was maar ben nog steeds een beetje aan t spotten, gatver....
@Sunshine: Jawel ze zijn om 15.00u al geweest, maar was al eerder begonnen aan mijn antwoorden . Heb jij dat ook, dat er een dagje oud bloed komt en je denk ‘nu is het bijna over’ en dan komt er gewoon weer helderrood bloed…
@Stephanie een vriendin van mijn zus werd pas na 9 mnd weer ongi dus het verschilt heel erg denk ik. Ik ben het nu al bijna een week. Ik heb nog geen sex gehad,maar ik vind het al zeer doen als ik mn tampon eruit moet halen...dat wordt wat @Mama gezellig dat je broertje en schoonzusje komen eten! Stokbrood met kipfilet en ijsbergsla is toch lekker? Ja ik heb ook het idee alsof mijn heupen breder zijn en dan niet alleen door het vetlaagje wat erop zit,want volgens mij valt dat hier nog wel mee... Wat lief dat je ernaar vraagt! Jason spuugt helemaal niet meer ben zo blij hij slaapt ook weer lekker veel gewoon 4 uur als ie dat nou snachts ook even gaat doen hhihi
ja dat had ik vanochtend dus, had echt zoiets van gaan we weer beginnen :x:x grote schoonmaak is best hoor maar dit is wel heel erg grondig
zow dames nu ff de tijd om te reageren, on gesteld hier nog steeds niets, denk ook niet dat het nog gaan komen, ik ben beneiuwd, jolan: wat fijn dan lieke zoo goed heeft geslapen, hoop voor je dat het door gaat zetten, nu de andere kleintjes nog. verder ja as zaterdag weer beginnen met werken heb er zin in. misschien heel stom maar ben blij dat ik weer aan de gang kan zeg niet normaal, naar bijna een jaar thuis te hebben gezeten