Ik reageer even niet.... Kom alleen even snel een filmpje laten zien! Heeft mn broertje gemaakt! Sarah - Hyves.net - Always in touch with your friends
@Ilse: Lekker hoor, 4 weken samen! Nemen jullie Eva mee naar de Efteling? Ach wat zielig, hopelijk knapt ze snel weer op… @Aaliyah: Ja een keer zondigen moet kunnen toch @Laura: Lieve foto! Wat ziet Collin er weer lekker relaxed uit. @Sarah: Leuk filmpje, gezellig muziekje
Nee Eva gaat dan een dagje naar oma en opa. Hopelijk hebben we mooi weer! We gaan ook pas rond 13.00 daarheen. Anders hou ik het niet vol tot 24.00 in de Efteling en 's avonds vind ik het toch wel het leukst. @ Laura: Lieve foto van moeder en zoon! @ Sarah: Wat een leuk filmpje. Die zit echt te genieten in het water. Ben weer helemaal vrolijk door dat muziekje
Sarah: Kan het filmpje niet zien, je moet vrienden zijn om je film te zien... Ga weer verder met bijlezen!
@Ilse: Manlief wil ook steeds iets met z'n tweetjes doen, maar ik stel het steeds uit met allerlei stomme smoezen. Durf Zoë niet weg te brengen haha, erg hé...
@ mama: Nee hoor is toch niet gek. Als jij er niet aan toe bent moet je het niet doen. Zo was het hier bijvoorbeeld dat alleen ik of mijn vriend de eerste 6 weken de fles aan haar gaf. Ik kon het gewoon niet aanzien dat iemand anders mijn kindje voedde... dus ik ga niet zeggen dat het erg is hahaha je kan ook eerst een uurtje weggaan en dan steeds langer??
@kind weg brengen ik durf ook niet hoor hahah ik wil het helemaal niet wil hem alleen maar bij me houden mn vriend zat al van ja miss kunnen we hem binnenkort een dagje naar mn zus doen of mn moeder....ehm nee doe maar niet hahahah ik ben nu zelf een filmpje aan het maken althans proberen..alleen wel irritant bij windows movie maker moet je elke keer bestanden apart toevoegen je kan niet meerdere tegelijk
aaliyah, als je ctrl in gedrukt houdt kan je meerdere bestanden tegelijk doen Ik wilde het filmpje wat ik gemaakt heb in windows movie maker trouwens op hyves zetten... maar dat lukt dus niet. Ilse hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?
enne Bij deze!!! MEETING!!!!! Wie is er in voor een meeting? Pb mij even, ik wil het wel organiseren!!!! Laat even weten of je het leuk vindt en op welke dag je zou kunnen.
het is normaal hoor dat je je zo onzeker voelt. ik kijk eerlijk gezegd niet naar wat ik eet voor de borstvoeding, ik eet en drink gewoon hetzelfde als tijdens de zwangerschap. uitkoken kolf doe ik na twee keer kolven, tussendoor wel met heet water afspoelen en bewaren in de koelkast
jolan je hebt pb nee pijn heb ik niet alleen zeurderig gevoel volgens de arts was er geen infectie dus ben benieuwd wat het dan wel is
bij mij wil het kolfen nog niet echt lukken (vandaag 40cc) gisteren had ik iets meer en dat heeft ze in een flesje gekregen. ik had via internet een breastflow flesje gekocht, maar hier drinkt ze niet uit. ze heeft nu uit de s-fles gedronken,avent heb ik nog niet geprobeerd. kolfen word ook niet mijn hobby
heupen, ja dat heb ik ook dat is ook de reden waarom ik sommige van mijn broeken nog niet aankan. gewicht ben ik op 1 kg na al helemaal kwijt. Ik had het na mijn vorige bevalling ook, maar toen is het wel weer goed gekomen. Ik denk dat ze weer op hun plaats moeten komen of zo...
@Jolan ja dat had ik geprobeerd maar dat deed hij niet...als je je filmpje op hyves wilt zetten kan dat gewoon bij afbeeldingen werkt hetzelfde @Joa iig fijn dat het geen infectie is hopelijk is het snel over meid
@Ilse: Hier heeft alleen mijn moeder de fles een paar keer gegeven, omdat ze straks 2 dagen gaat oppassen als ik ga werken. Wel fijn als ze alvast een beetje aan elkaar wennen . Verder niemand, kan het ook niet aanzien. Ben ik toch niet zo vreemd als ik dacht hihi. Ja, ben al een keer 2 uurtjes naar de stad geweest en dat ging best goed. Maar een datum prikken is het grootste probleem voor mij, dan word ik iedere minuut zenuwachtiger. Moet gewoon een uur van te voren besluiten dat ik er klaar voor ben en dan gaan . @Aaliyah: Dat lijkt me nog moeilijker naar je schoonzus of schoonmoeder. Als ik ze dan toch weg ‘moet’ brengen, dan heb ik alleen een gerust gevoel bij mijn eigen ouders. Of heb je dat niet zo erg? @Natja: Oooh dat geeft me hoop, was al bang dat ik al m’n broeken weg zou kunnen gooien. En veel mooier is het natuurlijk ook niet
Yeeehh eindelijk actie!! me me me , ik stuur een pb. Met welke dag bedoel je maandag, dinsdag etc? of een 1, 2, 3?
@mama nou ik en mijn moeder zijn niet echt on speaking terms nu ze vond het belangrijker dat zij met de auto naar dr werk kon dan dat mijn vader de auto mee kon nemen zodat wij met Jason naar het zh konden... Dus wil hem best bij mijn vader laten maar mn moeder is een ander verhaal helaas zitten hier al de hele avond met een huilend ventje. Hij is helemaal uit zn doen zo is hij normaal nooit. Hij wil niet slapen al de hele dag niet ik denk dat hij vandaag over dag zo'n 4 uur bij elkaar geslapen heeft.....
Meeting lijkt me wel wat. Ligt er wel aan waar het is, wanneer maakt me niet uit. Alle tijd nog voorlopig. hier discussie over het feit dat ook ik m'n kindje nog niet een uurtje kan missen. Zelfs als m'n vriend haar mee wil nemen naar z'n zus of zo wil ik dat niet. Hij vind dat vreselijk en vindt dat ik me aanstel en snapt het niet. Baby kan wel zonder mij, maar ik niet zonder haar! (en ben stiekem ook bang dat ze iets met 'r doen waar ik het niet mee eens ben) Schaam me er stiekem gewoon voor.... Maar komt jullie vast bekend voor zo te lezen .
@ Jolan, filmpje kan je uploaden op hyves net zoals foto's. @ Joa: Tis gewoon klote meid. Je bent nu toch weer even beperkt in je doen en laten. Hopelijk kan de gyn zien wat het precies is en geneest het daarna wel goed. @ mama: Je bent er volgens mij gewoon nog niet aan toe. Ik had opeens behoefte om weg te gaan en jah.. dan MOET je. Het was of thuis blijven of Eva bij opa en oma brengen. En als je haar dan bij iemand brengt moet het inderdaad wel bij iemand zijn waar je een goed gevoel bij hebt. Ik herken je gevoel! hahaha erg he die nieuwe mama's. Zou dat ook zo zijn als je een 2e krijgt? ARRRRGGGGH mama ik weet nu wat je bedoeld met *** honden. de buren passen op een hond die voor ieder geluid aanslaat :x Eva weer wakker @#$%*:x:x:x Nog 1 keer en ik schiet #$%* uit m'n slof.:x