Ja zou kunnen maar wel raar dat als ik hier hoor welke weken ze een sprongetje hebben ik er helemaal niks van heb gemerkt bij Jason.
Niet alle babys reageren gelijk op een sprongetje, en sommige sprongetjes hoef je niet eens te merken. Wanneer was je uitgerekend? Het is ongeveer 8 wk na de uitgerekende datum. Klopte hier wel. Lenthe had het vorige week, was ong. 8 wk. na 6 juni. Maargoed, heb je allemaal niks aan natuurlijk! Het moet gewoon zsm ophouden zodat jullie weer kunnen genieten
Oh oke nou ja zou kunne hoor! Ik was 20 juni uitgerekend Jason is 3 wkn en 1 dag te vroeg...Dan zou ik even moeten gaan rekenen wanneer dat bij hem is dat sprongetje of dat dan klopt. Nouja hij mag best wel huilen hoor van mij alleen als je beeb bijna nooit huilt dan is het moeilijk om te kijken wat er is
Goedemorgen!! @ Laura: Je mag weer sporten na 6 weken. Ik ben al begonnen met 5 weken en bij 7 weken erg intensief. Gewoon naar je lichaam luisteren. En lekker veel wandelen. Doe ik ook, is ook leuk voor Pim @ Marloes: Gefeliciteerd met SAM!! 2 jaar alweer. Veel plezier vandaag! @Natja: Gefeliciteerd met MIKA!!! 5 jaar!! Ook jullie een fijne dag! @ Rianne: Wat goed van Lenthe, joepie een ritme! Lekker is dat he. Wat goed dat ze gellijk weer ging slapen. Heb je ook even tijd voor jezelf. Hmm lekker steengrillen. Veel plezier, klinkt gezellig. @Aaliyah: balen meid dat Jason zo vaak kwam en jullie weer een gebroken nacht hebben gehad. wel fijn dat je vriend eruit ging, scheelt toch iets. Heeft hij vaker last van z'n rug? Hernia? Daar is hij dan wel even zoet mee.
@Joa: Veel succes en plezier bij je nieuwe werkgever en je eerste werkdag. Super spannend meid. Je bent volgens mij de eerste die weer aan de slag is. Je zal je mannetje vast gaan missen vandaag. Hoe is het eigenlijk met je vriend? @mama: Ik weet precies wat jij nu doormaakt. Ohh wat was ik boos gisteren. Eva heeft goed geslapen en vanmorgen was haar temp 37.2. De hond heb ik niet meer gehoord en volgens mij is hij weg. Vanmiddag hebben we een verjaardag, maar twijfel of we moeten gaan met de kleine meid. Ze is zo aan het spoken de laatste dagen. twijfel, twijfel.
@Ilse fijn dat jullie geen last meer hebben van die hond lijkt me erg irritant als je beeb daardoor wakker wordt!! Ik zou het aankijken hoe laat is die verjaardag? Gewoon kijken hoe Eva is als ze rustig is en je gevoel is goed gewoon gaan en anders lekker thuis blijven! Ja hij heeft al heeeel lang last van zn rug hij heeft ook 2 jaar terug een auto ongeluk gehad waardoor hij een verschoven wervel had en die hernia zat er al een tijd aan te komen
goede morgen, ik heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe bed, wat een verademing is dat zeg, had ik veeeeel eerder moeten doen! collin kwam om half 12 en toen om half 5 weer. sinds half 5 weer op de 3 uur. en slaapt nu lekker in de wipper.. ga vanavond bij mijn moeder en haar vriend eten. En Jordy komt bij mij slapen vanavond Spannend.... ben benieuwd of hij het gaat trekken met Collin... S avonds spookt Collin nogal!
Bericht verwijderd in verband met verzoek om stemmen. Dit is niet toegestaan. Je mag alleen een verwijzing doorgeven in het grote stemtopic.
Bericht verwijderd in verband met doorverwijzing baby van de maand. Dit is niet toegestaan. Alleen een verwijzing naar jullie kindjes kan gemaakt worden in het grote stemtopic in de lounge.
poe he ben ff helemaal gaar. Maxime zit ook in een sprongetje denk ik en gisteren heeft ie zo verschrikkelijk gehuild! Helemaal dramatisch en keihard en ik kon hem nergens rustig mee krijgen. Heb hem een hele tijd rondgesjouwd in de draagdoek, en nou doet m'n rug vet pijn Op een gegeven moment lagen we samen te janken. Gelukkig heeft mijn man hem 's avonds overgenomen, en uiteindelijk is ie om 8 uur in slaap gevallen, en kwam alleen om half 5 en half 9 voor een fles, en nou pit ie nog steeds. Als ie in een sprongetje zit kan ie dus net zo'n driftkopje zijn als zijn pa @ heupen: hier zit ik nog steeds op 5 kilo in de plus, en inderdaad ook veel bredere heupen. Had mijn ma ook, maar na een paar maanden gingen die ook weer terug. Daar hopen we dus maar op... @ meeting: leuk, ik doe mee @ huisdieren: je kunt ze soms wel een mep verkopen he, het lijkt wel alsof ze het erom doen. Hier ook een kat die keihard in de gang loopt te miauwen! @ sporten: goed zeg ilse dat je al zo fanatiek bezig bent. Wat doe je voor sport? ik heb er nog steeds geen puf voor. Ik doe wel braaf elke dag buikspieroefeningen, maar zie nog geen verbetering in mijn hangbuikje @ rianne: lekker steengrillen, maar even niet aan sonja denken @ laura: spannend, de lover over de vloer! komt vast goed! @ madelon: ik denk dat dat er wel een beetje bijhoort hoor, die onzekerheid! en er zitten natuurlijk ook nog een hele hoop hormonen in je lijf, dus af en toe gewoon lekker uithuilen! Lacht ie al? Op die momenten denk ik altijd: kijk eens, je doet het wel goed anders zou ie niet zo blij zijn en over die krampjes: er zijn verschillende producten voor om die krampjes tegen te gaan. En er wordt wel gezegd dat die krampjes erbij horen de eerste maanden, maar ik zag aan Maxime dat ie een heel stuk vrolijker is en veel langer doorslaapt sinds ie van die krampjes af is. had gisteren trouwens de nacontrole, gezellig gekletst met de vk. Ze drukte me wel op het hart niet te snel aan de tweede te beginnen, omdat ik toch wel een zware bevalling & herstel had, en ondanks dat na een week zei dat ik 4 kinderen wil En ze geeft het advies met een Smart over de hobbel in de Coentunnel rijden als je bevalling niet wil doorzetten nu ook regelmatig. Ik zette Maxime bij haar op schoot en hij begon meteen te poepen. Net als toen ie net geboren was, toen poepte hij haar ook al onder. Zegt ze: goh ik werk laxerend Oh en wie zei dat van die 'banaan door gang' ? Die typering geldt hier ook. We hebben gelachen joh "hey voel jij iets" "nee zit ik er wel in?" "nou ja dat lijkt me wel want waar is je piemel anders" haha.
:O Op mijn werk is de maxicaanse griep! 1 collega is al vastgesteld en 2 zijn naar huis gestuurd.. Mijn vriend werkt er ook .. vind het doodeng...
Goedemiddag meiden, Marloes gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoontje! Hoe gaat het hier? Bij ons gaat het een stuk beter, Lucas heeft gelukkig niet meer zoveel last van z'n krampjes en is vanmorgen heel druk geweest met proberen te lachen. Een meeting lijkt mij ook wel heel leuk, maar het ligt er wel aan waar het wordt gehouden.
@Rianne en Laura ik stem op jullie allebei als het kan 1 via deze pc en 1 via de laptop @meeting ligt er idd aan waar het gehouden wordt want ik moet er wel makkelijk heen kunnen met openbaar vervoer mits mijn buddy ook komt.... @rianne brrr dat klinkt eng!! Het komt zo telkens dichterbij he brrr
hey meiden!! Rianne, dat is schrikken zeg!! Aaliyah, hoe is het met Jason? Meeting, klinkt leuk Julian heeft vanmorgen tot 8 uur geslapen, toen moest ik hem zelfs nog wakker maken Verder gaat alles goed! Heb weer wat kleertjes in de uitverkoop gekocht met lange mouwen, voor als het weer straks wat slechter wordt (is nu ook nog veels te groot)
@Joa...hoe was het op je werk? @Marloes...heel veel plezier vandaag! @Rianne...fijn dat het zo gaat! en ook met Sonja! Denk dat ik het toch ook maar weer ga doen...denk dat het me zo anders niet lukt Ik ga...Finn is erg aan het huilen!
Neee dat meen je niet Rianne! Zo komt het opeens wel heel dichbij! Eng hoor.. @ Aaliyah: rugpijn is echt heel vervelend. Je kan dan geen kant op. Beterschap voor je vriend. @ Laura: oeeeuuwww spannend vanavond, hihi ben heel benieuwd hoe hij het vind, maar ook hoe jij het vind! @ Snieke: Ohjee net zo’n driftkoppie als papa ahh arme mama! Hier huil ik ook weleens mee. Werkt aanstekelijk he. Hopelijk heeft hij z’n ritme binnen een paar dagen weer terug. Sterkte Wil jij ook zo graag een groot gezin? IK OOK!!! Alleen is ons huis te klein en mijn vriend zijn nekharen gaan overeind staan als ik over meer dan 2 kinderen praat…. Sporten: ik doe nu aan fitness , zumba en maandag ga ik bodycombat proberen. In Zumba ben ik erg slecht. Heb totaal GEEN gevoel voor ritme en die spiegel voor je neus is zo vreselijk. Maar goed, het is een heerlijke workout. En dan wandel ik met de wandelwagen (incl Eva hihi) en de hond gemiddeld 2x per week ongeveer een uur. Ik wil af van m'n Evabuik. Wil m’n mooie (merk)kledingstukken weer aan die in de kast liggen te verteren!! Hahah banaan door de gang whahaha… nee hier niet. Eerder een banaan door het sleutelgat… @ Guusje: foto!!! Ik wil even mee lachen met Lucas. Smeltmomenten he? @Nathalie: wat slim om nu die kleertjes al te kopen. Scheelt je zeker een hoop geld @ Meeting: doorgeven aan Jolan, zij houdt bij wie er mee willen en wie wanneer (niet) kan. Naar Groningen ga ik ook niet trekken, maar ergens midden in het land moet te doen zijn toch?
Sporten, ik kreeg bij mijn nacontrole (precies 6 weken erna) te horen dat ik alles weer mocht doen. Wel luisteren naar je lichaam. Ik doe nu elke dag site-ups (die bouw ik per week weer uit). Fiets veel meer ipv auto. En ik ben weer begonnen met paardrijden.