En dit is Jason 6 wkn hij lijkt echt totaal niet op mij hahaha ik lijk ook veel ouder naar mijn idee. Dat is overigens 1 van de eerste foto's die ik heb van de weken daarvoor heb ik helaas niets.
Hey! Deb, dikke knuffel meid! En wat goed dat Damian al zo door slaapt!!! Aaliyah, ik had ook heel erg moeite met de grote boodschap. Ik at veel bruin brood en ontbijtkoek en heel veel water drinken! Ik kan nu net als vroeger weer elke dag! Net weer discussie gehad met vriend. Komt ie thuis zegt ie ineens dat die Puckababy niet goed is om in te "bakeren". Dus ik vraag waarom niet. Nou hij zit te los zegt ie. Meneer zei van de week nog dat het een ideaal ding is. Maar ik weet wel wat het is. Hij heeft een vried/oud-collega en die hebben een meisje dat geboren is in maart. Die geven nu allerlei tips en dergelijke. Mijn vriend neemt dus maar alles aan wat hun zeggen. Heel lief hoor, maar soms vraag ik me echt af van wie Julian nu is.
@Nathalie thnx voor de tip bruin brood eet ik altijd al omdat ik weet dat het anders helemaal drama is!! Maar ik ben niet zo'n ster met water drinken,ik probeer ook veel te drinken op een dag maar ik vergeet het snel zeker als ik druk bezig ben enzo... Jeetje ja ik snap wel dat je baalt en dan natuurlijk ook je schoonmoeder die elke keer met dat flesje langs wil komen. Ik snap je vriend wel hoor, maar goed het zijn maar adviezen en die hoef je niet altijd toe te passen. Wat voor de 1 wel werkt, werkt voor de ander miss weer helemaal niet!
Ach die kerel van mij is gewoon een na-aper wat hun betreft hahaha. Hij heeft volgens mij echt ontzag voor die mensen. Alles wat hun doen is goed! Ik vind het gewoon irritant aangezien de puckababy voor Julian goed werkt. Waarom zou dat dan ineens niet goed zijn. Toen hun dochter net geboren werd zeiden ze dat ze niemand anders de fles lieten geven alleen hun zelf, was beter voor de baby zeiden ze. Ineens dacht mijn vriend er ook zo over (in de praktijk gaat het niet op hahaha) Ik kan er gewoon niet tegen dat hij alles van hun gewoon aanneemt alsof alles wat zij zeggen het beste is. Nouja, heb er verder niet meer op gereageerd. Word alleen wel moedeloos van die discussies en ruzies die we steeds hebben.
Ja lijkt me idd wel heeel irritant dat hij alles maar gewoon zo overneemt, die mensen zijn ook geen heiligen ofzo!! En het werkt toch wél voor Julian dan is het toch gewoon goed,als het niet werkt is het weer een ander verhaal.... En ja discussies en ruzies zijn ook vervelend en zeker als het om van die kleine dingen gaat. Hopelijk trekt hij snel bij
@ aaliyah: 6 weken ???? wat een haar!!! hahaa schattig. @ nathalie: balen van de discussie. ze zullen het idd wel goed bedoelen maar jullie zijn toch de ouders..
Soms heb ik van die momenten en denk ik "zoek het lekker uit met Julian". Als hij zo zeurt voel ik me echt een waardeloze moeder. Aaliyah, inderdaad wat een haar heb jij daar zeg!!
@Rianne&Nathalie ja geweldig he ik heb die krullen gehad tot ik 4 was toen waren ze weg Nathalie je bent geen waardeloze moeder hoor!! Moeders weten het vaak beter dan vaders, wij kennen de kindjes toch vaak beter omdat we vaker met ze zijn en het beste weten wat ze wel of niet fijn vinden. En als hij het beter weet dan doet hij toch voortaan alles??? Ook snachts zn bed uit als hij moet werken de volgende dag....MANNEN....
Ja ik ook wel ja zonde he als ik mn haar niet fohn dan heb ik nog een beetje slag in mn haar is wel geinig. Maar toen ik ongeveer 4 was had ik echt pijpenkrullen tot mn billetjes hihihi
@ nathalie; ben het met aaliyah eens hoor, je bent echt geen waardeloze moeder. daar geloof ik helemaal niks van!
Hoi meiden, Hier een drukke dag achter de rug. Helaas niet zo lekker geeindigd. Net weer een enorme ruzie gehad thuis. Weet echt niet meer wat ik er mee aan moet. Vriend zit niet zo lekker in zijn vel, maar dat wisten jullie al, en was vandaag zoals wel vaker weer eens niet lekker. Heb al diverse malen gezegd dat hij misschien eens met iemand kan gaan praten. Maar dat vind hij niet nodig. Wil ook er voor hem zijn maar soms kan ik het ook even niet meer opbrengen. Heb ook genoeg aan mezelf en dan is Niek er ook nog. Word af en toe doodmoe van de gemauw van ik ben niet lekker etc. Ja dat heb ik ook wel eens maar hoor je mij neuh! 't begon al vannacht Niek kwam opeens rond een uur of 4 en nadat ik diverse malen zijn speentje had gegeven vroeg ik aan hem of hij even wilde gaan. Moet hier ook alles doen kwam er als antwoord. Pardon??!!! Vandaag heb ik bijna alle voedingen gedaan, vriend 1. Ik ben naar de osteopaat geweest en bezig geweest met de fysio. Vanmiddag heeft hij boodschappen gedaan en ik lag even te slapen op de bank. Toen ik wakker werd was hij er niet en de boodschappen wel. Dus even een smsje gestuurd waar hij was. Krijg ik vanavond tijdens de ruzie te horen dat hij daar doodmoe van wordt dat hij geeneens ergens naar toe kan zonder een bericht te krijgen waar hij is. 't is momenteel echt ellende hier, hij is niet voor rede vatbaar en ik weet even niet meer wat ik kan doen. Als het zo door gaat halen we het einde van het jaar denk ik niet. Is echt verschrikkelijk maar ik ga liever alleen door met Niek dan op deze manier. Hij ligt nu op bed en ik kan alleen maar huilen, ik weet het gewoon even niet meer. Mis mijn familie die niet in de buurt woont en ik voel me gewoon ellendig. Sorry voor het egoberichtje en dat ik even niet op reageer op iedereen maar moest het gewoon even kwijt.
sun, dikke knuffel meid! Ik weet zo ongeveer hoe je je moet voelen. Alleen zijn bij mij de ruzies misschien iets minder heftig! Hoop dat je vriend zich snel wat beter voelt en jullie gewoon met z'n 3-en het einde van het jaar halen!
@Nathalie oooh zonde zeg, ik vind blond haar zooo mooie he maar ja staat zo raar een hindoe met blonde haren whahahah @Sunshine jeeetje zeg wat een ellende meid!!! Wat moeilijk ook dat hij dus niet met iemand wil praten...dat zou het hele probleem een stuk minder maken natuurlijk! En wat belachelijk dat hij zo reageert en gewoon de boodschappen laat staan en gewoon weg is gegaan.... Ik herken je gevoel wel wil liever niet verder in detail gaan hier maar snap je helemaal!!! Hele dikke knuffel voor jou meis *KNUFFF*
Aaliyah, ik krijg al een beeld van een hindoe met blond haar Ik heb die gedachte ook wel eens gehad. Daarnet dacht ik nog "zoek het lekker uit met je zoon" Maarja, dat kleine ventje kan ik niet missen!
Yep had ik ook ik wilde zo graag weg gaan gisteren, maar ja dan zie je dat hummeltje wat toch (bij mij dan) 8 mnd in je buik heb gezeten en dan kan ik dat niet weet je...Als hij er niet was,was het een ander verhaal denk ik!
Ook knuf voor jou Aaliyah!! En weet je, dat kleine mannetje kan er ook helemaal niets aan doen. Moet zeggen dat ik blij ben dat mijn vriend nu ff weg is. Als hij zo thuis komt duik ik denk ik mijn bed in. Kunnen we vanavond iig geen ruzie meer maken
Herken het helemaal meiden, dat kleine ukkie kan er niets aan doen. Probeer ook zoveel mogelijk er voor te zorgen dat hij er niets van merkt. Moet zeggen dat ik gewoon blij ben dat vriend morgen weer moet werken, is het tenminste gewoon de rust er weer. Had vanavond ook zo de neiging om er vandoor te gaan, maar wat jullie zeggen, ik kan het dan ook niet. Mannen!! Snap er echt geen bal van. Dikke knuffel voor jullie allebei hoor!