@Laura ja maar de ha heeft hem al aardig vaal onderzocht en heeft al gezegd dat ze niks doen totdat hij krachtverlies heeft in zijn benen want dat duid op een hernia. Dit is wel een hele goed ha Sven zit al zn hele leven bij hem en ik sinds kort ook en toen met mn nieren was hij degene die mij doorstuurde en zo alles in werking zette dus we vertrouwen erop dat hij weet wat hij doet. En mocht Sven een dezer dagen nou echt ondragelijk veel pijn krijgen dan ondernemen we natuurlijk gelijk actie!! Wat waren Jordy's klachten?
uhm pijn in zijn onderrug, niet kunnen liggen, staan lopen alles deed pijn. tintelingen in zijn been vanaf zijn lies. Moeite met plassen.
Oke Sven heeft ook die tintelingen maar dan vanaf zijn tenen,moeite met plassen heb ik hem (nog) niet over gehoord en idd last van zijn rug alleen dan in het midden omdat daar die verschoven wervel zit.
hoop dat t geen hernia is, is geen pretje. Alhoewel de operatie bij Jordy erg goed ging, ze hebben bij hem alleen de uitstulping weg gehaald, niet de hele tussenwervelschijf, omdat hij nog zo jong was vonden ze dat te riskant want dan zou er snel slijtage op kunnen treden. Het blijft nu wel een zwakke plek en er zou dus weer een hernia kunnen komen omdat er nog wel een stuk tussenwervelschijf zit.
Nee idd we hopen dat het allemaal langzaam aan weer wegtrekt. Heftig hoor van Jordy lijkt me niet niks zo'n operatie... Zo ik ga me lekker even douchen en aankleden en daarna even de stad in beetje rond kijken. Jammer dat het rotweer is....
Veel plezier in de stad, het is idd bagger weer. Hier is t nu even droog gelukkig! Tis altijd zo moeilijk met dit weer, wat trek je die kleine aan.. want tis niet koud, maar wel nat en winderig.. bah.. Ik blijf gewoon maar binnen met Collin kan hij lekker in zijn romper blijven liggen
Mama nee, helaas geen strandfoto's ): camera lag nog bij oma thuis. Rianne misschien een idee om het een na laatste flesje wat minder te geven zodat ze de laatste fles wat meer drinkt?
hey ff snel want schoonouders zijn dit weekend op bezoek. Schatten van mensen, maar wel een beetje druk voor mij nog. Kwam ff hoi zeggen! HOI!
hey dames, even snel melden hahaha, was gisteravond gebroken maar me eerste werkdag is supergoed bevallen, kleine man is in goeie armen bij papa dat heb ik al wel in de gaten, jamy gaat hier de nachten steeds langer slapen. gisteravond om kwart voor 10 de laatste fles, vanacht om 5uur beetje jammeren speentje gegeven en is nog in slaap gevallen tot kwart voor 8!!!. als het zo door gaat komen we vandaag maar op 4 voedingen uit kan dit kwaad dames>??? dat vraag ik me af, ik heb zelf zoiets jamy komt echt alleen als hij honger heeft, dus dat is voor mij wel een geruststellend gevoel. hij krijgt nu de laatste fles 180+6 en die gaat de ene keer wel helemaal op en de andere keer niet. hij groeit goed en komt flink aan naar mijn gevoel, as vrijdag moeten we voor de laatste keer op controle in het ziekenhuis dan ben ik benieuwd hoeveel dat hij weegt. dames ik zal zeker mee blijven schrijven en lezen zodra ik er tijd voor heb, maar wordt nu allemaal wat drukker nu ik weer aant werken ben.. hoop dat er snel meer bekend over de meeting zodat ik daar als ik vrij ben zeker bij kan zijn... dames die een knuffel nodig hebben dikke knuffel. en sterkte met alle zieke mannen en kindjes natuurlijk. een kus van mij en van jamy natuurlijk
Wat fijn dat het zo goed bevallen is. Jamy doet het ook al lekker he met zijn nachten doorslapen. Over de 4 flessen volgens mij mag je pas bij 4 maanden en 6 kg of meer naar 4 flessen.
en zo lag meneer vannacht.. niet zon duidelijke foto. wilde niet flitsen want dan wordt ie natuurlijk wakker
shushine: maar dan zou ik hem wakker moeten maken voor een extra fles, ik ga gewoon kijken vanavond misschien dat ik hem naar me werk dan om half 12 nog een fles geef, dan heb die er toch 5 gehad. maar vind dat altijd zo sonde, kuike: wat een geweldige foto's super zeg
shunshine: ja gaat goed met doorslapen, maar niet te hard roepen wie weet is dat volgende week weer voorbij he. je weet het nooit;
@Rianne: Wat goed van Lenthe! We hebben het er regelmatig over, maar weten allebei niet zo goed wat we er mee aan moeten... @Aaliyah: Lekker dat je even hebt kunnen bijtanken vannacht, hopelijk houdt hij dit vol! @Celin: Fijn dat het zo goed gaat met jullie! Succes met bijlezen @Laura: Hij zal vast wel gaan genieten van Collin, het is gewoon even wennen voor hem denk ik. Wie kan zo’n kleintje nu weerstaan? @Snieke: Veel plezier met je schoonouders! @Joa: Fijn dat je eerste werkdag zo goed is bevallen! Wij hebben vanochtend de keuken maar weer eens uit- en afgesopt en nu ben ik moe…
joanita, wij geven Thom zijn laatste fles zo goed als slapend! en die gaat gewoon op, boertje en hij slaapt gewoon weer verder. 4 flessen vind ik hem zelf nog te jong voor