Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

Lief!!!!

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zooo schattig

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Veel plezier vanavond;)

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik zou jullie nog een updatje geven over mij en mijn hubbie.
    De lucht is gelukkig al weer behoorlijk geklaard, maar er blijfen nog wel wat dingen spelen waar ik soms behoorlijk verdrietig van kan worden. Ik wil hier op het openbaren www niet al te veel in detail treden, maar het komt er op neer dat meneer ons s*x leven saai vind en meneer had wel een paar wensen waar hij dit mee wilde op lossen. Met het saaie ben ik het na 14 jaar wel eens, alleen de dingen waar hij dit mee wil oplossen zijn niet de mijne;) Hij vind dat ik hem dit wel moet gunnen omdat hij mij ook een 4e kindje heeft gegund. Ik word hier boos om omdat ik vind dat je het ene niet met het andere kunt vergelijken. Al met al gaat het al een stuk beter, maar we blijven dus met een groot meningsverschil zitten. Verder is hij ook nog steeds behoorlijk rusteloos door z'n midlife crisis.:(

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Aaliyah: Die moet ik ook nog steeds halen, opbergboxen! Ja hier ook nog steeds moe…
    En de eerste keer weer, spannend! Ik vond het best meevallen :)

@Marloes: Je doet goede zaken hier haha.

@Natja: Wat een stoere batman!
    Vervelend dat het nog steeds niet helemaal lekker loopt tussen jullie. En vind inderdaad niet dat je hem zoiets moet ‘gunnen’ als jij je daar niet prettig bij voelt. En je kind vergelijken met een gunst op sexgebied? Nee…

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Natja wat een superstoer batmanpak hahah echt cool!!
    Balen dat het toch nog niet helemaal lekker loopt maar gelukkig al wel wat beter gaat. En mannen en wensen voor seks...*zucht*

@mama hihi ja ik hoop ook dat het mee valt aangezien een tampon eruit halen al zeer deed laat staan...hihihii

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Pff net 15 min crosstrainer gedaan en 15 min zonnebank! Zweet me kapot haha.

@ aaliyah: joepie... veel plezier en succes vanavond! hoop dat het lukt!
    Ik moet morgen als t goed is weer ongesteld worden dus ik hoop dat jeroen niet laat thuis is van zijn werk ;)
    @ natja: batman!!!!!! hihi wat schattig. Die pose erbij, dat doet het hem!
    vervelende situatie thuis! Doen waar je je prettig bij voelt! Hoop dat je gauw gelukkiger bent! dikke kus

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Leuk!!! Gefeliciteerd

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Rianne, kijk maar hier... hij is nog niet af hoor
    Mam en Mom

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Rianne zo zo jij bent actief!! Wel handig volgens mij thuis trainen wij hebben helaas geen ruimte voor zo'n ding. Mijn ouders hebben er 1 en ook een zonnebank in de inloopkast maar ja dat heb ik niet nodig geloof ik:D
    Veel plezier he met Jeroen vanaaf hihi.

Net ff een wijntje ingeschonken voor mezelf heerlijk..!!
    Nu hopen dat Jason straks heel lief in zijn kinderwagenbak gaat slapen want hij mag even niet op de slaapkamer komen....

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Marloes heb ff snel gekeken bij je website leuk gedaan! Je gaat een goed lopend bedrijfje krijgen gok ik zo....;)

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    wat voor iets wil je? stuur anders maar een pb, net zo makkelijk

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Leuk hoor Marloes !!!!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    en van de week ga ik nog oefenen met het maken van slingers van stof

15. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ Sun: Ohh heerlijk een dagje aan zee. Dat wil ik ook wel. Nu ik er zo aan zit te denken, ik ga morgen naar Den Haag. Misschien dat we ook even naar Scheveningen kunnen gaan. Goed idee Sun!!!
    @Pretty, (daar ben je) he wat rot dat Rebecca uit haar doen is. Ik hoop dat je komende week een beetje bij kan komen. Oh nee ook pijn, beterschap en hopelijk is het iets onschuldigs.
    @mama: zonde van dat badzitje, mooi meisje is Zoƫ. Heeft zij ook van die lange wimpers?
    @ Laura: hmmm hopelijk kan Jordy volgende week er achter komen hoe lekker jouw bed ligt. Wel goed balen dat het zo gegaan is. Leuke foto’s weer van Collin.
    @Joa: Sowhey gaat best goed bij jullie zo te lezen!
    @ marloes: leuke foto van jarige job en mooie site!
    @ Rianne: wat een dotje! Ze heeft lekker liggen trappelen in haar slaap. Goed bezig, nog even en ze herkennen je dalijk niet meer op je werk!
    @ aaliyah: veel plezier vanavond, hopelijk is het als vanouds!
    @Natja: Wat een super foto: Was jij Robin?? Ik weet niet goed hoe ik zou reageren als mijn mannetje daarmee aan zou komen. Ik sluit me aan bij de rest, doen waar jij je goed bij voelt en niet uit schuldgevoel toegeven!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    heeft hier trouwens iemand een kamertje behangen met PiP behang en nog een stuk over?

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Ilse scheveningen leuk! Dat is vlakbij bij ons maar gaan eigenlijk niet zo vaak....
    Hoe is het met Eva is ze al wat rustiger?

Jason is weer lekker onrustig hij slaat zichzelf constant met zn vuistjes hihi maar niet zo hard dat ie moet huilen gelukkig

18. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Omdat ze gisteren bij vrienden in zo'n zelfde ding binnen 3 minuten sliep, hebben we vanmorgen er zelf 1 gescoord!! Een groot succes!

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

erg mooi al de site!!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoe ga je de site promoten????

Deel Deze Pagina