Goeiemorgen! Jaaa de derde nacht zonder flesje! Nu kwam ze tussendoor niet eens meer voor de speen maar gelijk om 6.30! We krijgen zo kraamvisite, pff nogsteeds. Woensdag ook weer. En ben weer voor de 2e keer ongi geworden. Hoop dat het niet zo heftig als de eerste keer is. @ Ilse: Dat is jammer van die luiertaart zeg! @ Sarah: Succes met solliciteren! Spannend hoor. Wat lief dat je zusje zo goed met Finn omgaat! En wat leuk dat je zus gaat trouwen!! Feestje! Wat geweldig om Finn dan stoer aan te kleden, hihi. @ Tamtam: Wat een schatje zeg!Misschien inderdaad wel een idee om te gaan kolven. Gewoon proberen! @ sunshine: Ja even in de gaten houden dat spugen en even vragen! Niek heeft ook tot 6.30 geslapen, net als Lenthe @ stephanie: Wat een schattige foto onder de douche! Nou ik ga even mijn sonja bakker ontbijt nemen, 1 beschuitje
Goedenmorgen!! Jason gisteren laatste fles om 11 uur en kwam vanochtend om 06.00 uur pas!! Nou t was een fiasco gisteren. Het deed erg pijn was echt niet leuk en die condooms waren ook een ramp (was al zooo lang geleden dat wij t met condoom hadden gedaan!!) willen het vanavond weer proberen omdat we anders bang zijn dat ik niet meer durf maar voor mij was het niet zo fijn als voor de rest van jullie merk ik. Ik baalde flink maar gelukkig begreep vriend lief het. @Sarah wat leuk dat je zusje zo lief is met Finn!! En een bruiloft volgend jaar leuk zeg extra reden om te shoppen hihi. Suc6 met je gesprek bij the Sting leuke winkel is dat!! @Tamtam balen dat Danian aan het spoken was @Sunshine oh wat zielig dat Niek zo spuugd. Hopelijk weet je kinderarts er raad mee!! Bij Jason is het spugen over gelukkig. @Stephanie leuke foto zeg lekker onder de douche hihi @Rianne veel plezier met je kraamvisite en hopelijk is je ongi niet zo erg dit keer bij mij was de 2e keer juist erger...
Hoe lang moet je teren op die ene beschuit als ik vragen mag en heb je dan daarna niet onwijze honger?
Hi hi jij hebt het net zo gedaan als ik met Niek het afbouwen 's nachts, werkt goed he O jee weer ongi, ben blij dat ik net van de 1e af ben, hoop voor je dat het niet zo erg is idd.
@ aaliyah: Wat jammer dat het niet lukte! Goed dat jullie gestopt zijn. Volgende keer gewoon weer proberen! Ik mag tussendoor een kiwi en dan bij de lunch een pistolet hawai (ham,kaas,ananas) uit de oven. dan tussendoor weer 1 glas optimel en dan avondeten. ik weeg het avondeten niet af hoor, eet gewoon wat ik op kan. En veel drinken tussendoor, dat vult ook wel. maar als ik echt flauwval pak ik gewoon een cracker hoor. Ik doe het niet zo heel streng! Het is makkelijk te doen.
Wat heeft Jason het goed gedaan zeg! Jammer dat het gisteren niet zo goed is gegaan. maar wel goed dat je het vanavond gelijk weer gaat proberen. Kan me voorstellen dat je er ff van baalde.
@Rianne oh dat valt nog best wel mee joh wat je mag van Sonja B. hihi. Ik eet dan ongeveer net zo veel/weinig als jij denk ik alleen drink ik minder maar ik vergeet altijd om te drinken.... Alleen ik val niet af, misschien moet ook eens zo'n boek kopen van Sonja B.. @Sunshine ja ik baalde echt gelukkig vond mn vriend het niet erg dat ik wilde stoppen ik moest er zelfs om huilen..stom he. Mn bekken deden ook heel erg pijn nog maar ik wil niet bang worden om te vrijen dan doe je het volgens mij uiteindelijk nooit meer.
@sarah, succes met je solicitatie ben benieuwd!!! Leuk dat je zus gaat trouwen, en dat je zusjes zo leuk zijn met Finn! Geeft wel een goed gevoel he dat anderen je kindje ook zo leuk vinden! @Aaliyah, beetje bijgekomen van gister? balen zeg dat het zo pijnlijk was. Ik moet zeggen ik durf ook nog niet, bang dat het pijn doet. Maar die angst hou je denk ik tot je het probeert. Maar als je het dan probeert en het doet dus ook echt pijn, dan wil je idd niet meer! goed van je dat je t vanavond weer gaat proberen. En wat super dat Jason zo lang geslapen heeft! Hier ook een goede nacht! Collin kwam pas om 6 uur! (na de voeding van 23.30) dus ook heerlijk 6 uur geslapen! Daarna kwam hij pas om 10.00. dus nog 4 uur er achteraan geplakt. Sta versteld.. ben heerlijk uitgeslapen nu! Mijn boobs stonden alleen wel op klappen, had gister avond een fles gegeven (gekolfde melk) maar niet meer gekolfd. dus tja 8 uur niet voeden dan ontploffen je boobs wel Kon dan ook na de voeding van vanmorgen flink kolven, 2 flessen van ruim 125 cc! (en dat na een voeding.. ongelovelijk, niet zo raar dat Collin al bijna 6 kilo weegt hihi)
@Marloes: Mooi site, gaat vast goed lopen! Babyschommel: Ideaal hé! Wij hebben er ook een gekregen voor Zoë, ze valt er meestal niet in in slaap maar wordt er wel lekker rustig van. Wij hebben deze: http://images.amazon.com/images/G/01/baby/detail-page/B001GQ2RYY-1-lg.jpg @Sarah: Dat is wel fijn dat ze 1 dag gaan oppassen, zullen ze hopelijk wat minder vaak op de stoep staan en hoef je ze minder vaak te kussen . Hopelijk wordt je aangenomen bij de Sting, leuke winkel trouwens! @Tamtam: Balen dat jullie zo’n onrustige nacht hebben gehad. Hopelijk scheelt het als je hem ’s avonds een flesje geeft.. Mooie foto! @Stephanie: Leuke foto! @Sam: Oh wat klote dat het zo’n pijn deed… Hopelijk gaat het vanavond beter! @Laura: Wat goed van Collin, zolang slapen! 125 cc na een voeding, melk genoeg
Er is hier gister een postduif aan komen vliegen, beetje water en eten gegeven en dan vliegen ze meestal wel weer verder als ze zijn uitgerust. Maar deze niet... Heb het ringnummer gekeken en de eigenaar gebeld. Duif moest van Belgie naar Groningen, maar vind Den Bosch duidelijk gezelliger en is dus niet van plan te vertrekken. Eigenaar hoeft hem niet meer terug, dus daar zitten we mooi mee te kijken! Hij zit dus op m'n balkon, glipt naar binnen wanneer ie kan en fladdert steeds tegen m'n raam omhoog. Krijg hem ook niet gevangen om weg te brengen *zucht*
Ik zit trouwens te twijfelen om m'n BB Active te verkopen en een Beco Butterfly te kopen Blozekriekske.nl - De leukste draagdoek, draagzak, rugdrager en ringsling koop je bij Blozekriekske! Die is beter voor de heupjes dan de BB... En handiger dan het moeten knopen van een draagdoek.
@Laura lekker hoor dat je zo'n goede nacht hebt gehad! @mama ook al zo'n schommel mooi ding maar lijkt me erg duur Zo'n draagzak is ook duur zeg jeetje! Maar wel mooi en miss kun je Zoe dan ook wel makkelijker dragen denk dat het gewicht dan wel beter verdeeld wordt. Hier is net vriend thuis gekomen. Had te erg last van zn rug moet vanmiddag naar de ha (helaas een vervanger..) en dan gaan ze kijken hoe of wat.
@aaliyah, sterkte met sven en zijn rug, hoop dat ze wat voor hem kunnen gaan doen, in ieder geval goed onderzoeken wat het nou is!
Dank je Laura! Ik ben benieuwd ik zei al tegen Sven overdrijf het maar hoor bij die arts ben ook blij dat hij nu een keer niet eigenwijs is en wel gewoon naar huis is gekomen...!! Alleen schopt ie nu mijn dagprogramma in de war hihihii
ja idd, gewoon flink overdrijven, niet naar huis laten sturen met nog meer pijnstilling! En idd, beter naar huis komen dan doorlopen en t erger maken! Jammer van je dag planning
Ja idd en meer pijnstilling kan bijna niet dit is al best wel zwaar wat hij krijgt enige wat ze kunnen doen is de dosis van de codeine verhogen. Hihi ja die dagplanning ach gaat ook wel weer over voor ik een jongetje ben
Wat een ellende zeg. Ze kunnen hem toch niet eeuwig zo door laten lopen?! Heeft ie al therapie o.i.d. gehad? Mijn vriend heeft ook een hernia (wel een lichte) en die heeft er veel minder last van sinds hij in therapie is geweest!
hoi allemaal! weer lekker rustig thuis, kan ik eindelijk ff bijlezen. meiden wat een leuke foto's weer. Ik lachte me echt kapot om Mika als batman en hoe Collin en Lenthe liggen te pitten, geweldig. Doet Maxime ook, ik vind hem dan echt op een kikker lijken, met die benen zo! Lieve foto's ook van Zoe, Esmee en krullebolletje Sam. Ik ga zo ook eens een foto posten van Maxime. Sinds ie zijn hoofd goed rechtop kan houden wil ie constant rond kijken als ik hem vast heb. marloes wat een leuk idee zeg van je webwinkel. Geweldige naam ook! Hier heb ik een creatief nichtje wat een mooi bordje voor op Maxime's deur heeft gemaakt, maar ik zoek nog wel een leuk cadeautje voor een vriendin van me. Ze is nu een paar dagen overtijd, dus we zullen zien hoe lang de naam is natja goed dat het al wat beter gaat tussen jullie, maar inderdaad, onderhandelen over seks en kinderen lijkt me niet echt wat... ilse wat een coole installatie zeg, die wil ik ook (voor mezelf dan, als ik me verveel ) aaliyah balen van de seks, maar het lijkt me toch het beste om niks te doen waar je je nog niet goed bij voelt. Goed toch dat jullie gestopt zijn. Het komt vanzelf wel weer. Hier zijn we de eerste keer ook gestopt, omdat ik echt het gevoel had alsof ik 1 grote blauwe plek van binnen was :S Nu gaat het wel weer, dus komt vanzelf goed! Ik ben trouwens ook nog steeds supermoe hoor, gisteren zijn we met de schoonouders naar Muiden geweest, en toen we terugkwamen ben ik eerst 2 uur gaan pitten anders trek ik het nog niet. hier gaat het weer helemaal goed, Maxime is door zijn sprongetje heen en is weer helemaal het zonnetje in huis. Hij ligt constant te lachen en te kletsen, en als ik hem in bed leg gaat ie gewoon meteen pitten, of hij kletst nog wat tegen zijn knuffeltje of het behang, ideaal! Nou ik ga de camera eens opzoeken.
Hoi dames, Hoe gaat het met jullie en de kleintjes? Hier weer een *** nacht gehad, pff het is duidelijk dat mijn kleine in een sprongetje zit (de 8 weken sprong lees ik). Ik hoop dat die gauw over is en dat ik weer ff zonder kan genieten. Foto's, leuk allemaal. Aliyaah, beterschap voor Sven. Een webwinkel leuk, succes ermee. Ilse, leuke ding. Ik had ook op mp 1 gevonden, twijfel nu tussen de forest en de ocean. Voor hoeveel heb jij hem op mp gescoord? Natja, wat leuk die batmanpak en die pose erbij haha. Mama, die postduif lust denk ik wel een boschebol haha. Die draagzak lijkt me ook handiger zo te zien. Rianne, wat fijn dat je kleintje het voor de 3de keer goed doet. Succes verder met SB. Rest een dikke knuff!