Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
  2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Jolan...ik probeer vaak eerst even te troosten...ik zie het gelukkig bij Finn wel goed wanneer dat wel gaat lukken...als hij echt al klaar wakker is zie ik dat ook en pak ik hem er meestal uit!
    Hier gebeurt het ook vaak hoor...dat we na de voeding geen tijd hebben om te spelen ofzo...omdat meneer gelijk vertrokken is..
    Ik heb hier trouwens echt nog nooit iets gemerkt van een huiluurtje...hij huilt heus wel...maar niet dat ie altijd om dezelfde tijd een poosje aan het huilen is...
    Heb je ook al PB terug gestuurd

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Heb vanmiddag trouwens de WIJ gekregen!

4. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    He dames!

Hier ook een teken van leven! Heb helaas erg weinig tijd momenteel en relationeel gaat het ook niet zo lekker. Zit er beetje doorheen op dit moment! Vandaar dat ik ook even niet reageer op iedereen...

Met Teun gaat het geweldig! Blijft enorm lief en tevreden! Niets te merken van sprongetjes etc, hopelijk blijft het zo.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Bab wat balen dat het niet zo lekker gaat!! Hopelijk komen jullie er samen snel uit en is het weer oke.
    Knuffel!!!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik krijg de WIJ helemaal niet meer...

7. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hallo allemaal! Heb bijgelezen in fases. Eva was net flink overstuur. denk teveel indrukken van vandaag.

@ mama: die draagzak is super leuk! De prijs ook!:$ Ik wacht even jouw ervaring af en of het ook echt waard is.
    @ roosje: we hebben de ocean gescoord voor 80 euro.
    @ aaliyah: Weer naar huis gestuurd met een pilletje, heb zo'n hekel aan dat soort artsen: Wat denk je zelf dat het is? zucht..
    @ ik weet het niet meer... probeer het dalijk nog eens...:)

Vanmorgen al op tijd vertrokken naar Den Haag. M'n zus dr babykamer is af en super leuk geworden. De luiertjes die ik had meegenomen konden dus gelijk in de lade. Nog 9 weken!! Kan niet wachten!!!
    We zijn nog even naar het strand gereden en daar even aan de kustlijn met onze voeten in het water gelopen. Eva lag lekker in de shelter te slapen.

Op de terugweg zouden we langs Laura en Collin gaan... Ik was er bijna... bijna en toen knapte de kabel van de koppeling van de auto. Ik kreeg hem niet meer in de versnelling en kreeg het even heel benauwd.:$ Hij reed niet meer en rolde nog net (door rood stoplicht) naar een mooi plekje. Daar sta je dan. Ruim een uur van je huis vandaan met een kapotte auto. En nu? Jep de ANWB gebeld. Laura, Collin en Pim kwamen ons tegemoet... hooooi :):)!! we hebben lekker staan beppen terwijl de ANWB-man de auto probeerde te fiksen. Moet niet vergeten te melden dat die er binnen 10 minuten was!! ANWB-man kreeg het niet voor elkaar en had hulp nodig van een collega. Laura en ik besloten om even verderop te gaan pinnen, omdat ik het materiaal direct moest betalen ;). Toen we terugkwamen was het gedaan! Hij deed het weer!!! ANWB-man is mijn held vandaag :D.

Na nog een lekker theetje, een schone luier en een flesje voor Eva zijn we naar huis gereden. Weer een belevenis hoor, ik zal nog eens bij iemand langsgaan :)... Klote bak. Dusss wie rijd er met mij mee naar de meeting :p:D

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ja was super gezellig ilse!! :D
    zo maak je nog eens wat mee he...

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

vervolg reacties:

@ Sarah: Wat leuk een trouwerij, dan kan Finn misschien al lopen! Haha een mini kostuum, leuk!! Hihi dus tante heeft Finn lekker in bad gedaan, zal wel een straf zijn geweest voor het waterratje ;)
    Hopelijk word je uitgenodigd voor een 2de gesprek bij de Sting.
    @tamtam: Een spook nacht achter de rug zo te lezen. Hopelijk gaat het met een gekolft flesje beter, succes. Wat een lekkere wangen heeft Danian!
    @ Sun: herken je gevoel van moe zijn en ook dat spugen. Eva doet dit ook sinds een week. Heeft ze nooit gedaan.
    @Stephanie: Wat een prachtige foto!! Dat je die druppels ook zo mooi hebt kunnen vastleggen. Esmee is mooi, prachtige kijkers zeg! Wat je moet weten?? De meeting misschien?
    @ Rianne: Jeetje nog steeds kraamvisite?? Ik moet nog voor de 1e keer ongi worden, jij zit al weer aan je 2e keer. Je hebt dan je cyclus al weer snel terug, fijn zeg!
    @mama is de duif al gevlogen?
    @ Snieke, fijn dat het sprongetje voorbij is en Maxime weer een lachebekje is.
    @ Roosje: Hoe gaat het nu met de laatste voedingen?
    @ Debke: een tandje?? Nu al? Wauw wat snel. Heeft hij er veel last van?
    @ Laura: Was absoluut gezellig. Voelde me wel knap lullig met die stomme auto, maar we hebben nu wel een lekker rondje met de beebs gemaakt!

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

juni en juli was 1 magazine...

11. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Bab wat naar dat het even niet zo lekker gaat thuis. Hoop dat jullie er uit gaan komen. Fijn dat het met Teun zo goed gaat!

12. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Heb de wij ook al even niet meer gehad maar volgens mij was het laatste nr. voor 2 maanden

13. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Fijn dat jullie het gezellig gehad hebben! Lekker he aan zee. Pff zou het ook even warm krijgen als de auto met panne kwam te staan.

Leuk dat je Laura en Collin gezien hebt!!! Hoop dat Eva een beetje goed geslapen heeft na al die indrukken.

Ik wil wel met je meerijden hoor ;)

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal,

Heeft iedereen een beetje kunnen slapen?
    Zoë heeft om 22.45u de laatste fles gehad en kwam vanochtend om 05.00u pas weer. Ik ben weer tevreden :). Manlief heeft me laten slapen tot 06.30u, erg lekker.
    Had alleen een akelige droom over een tsunami en Zoë die nog op de hotelkamer lag, erg akelig en vooral errug realistisch en nu voel ik me dus nog rottig haha.

@Bab: Wat klote.. hopelijk gaat het snel weer wat beter tussen jullie!
    Wel fijn dat Teun het zo goed doet :)

Ik heb de WIJ gisteren ook binnen gekregen!

@Ilse: Ik ga hem eerst een keer testen voor ik hem bestel. Laat je wel weten of hij bevalt!
    Hoor/lees er tot nu toe alleen maar positieve verhalen over.
    Gelukkig doet je auto het weer!

Jullie nog leuke plannen voor vandaag? Volgens mij gaat het heel warm worden...

15. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hallo!

Gaat de goede kant op met Zoe, fijn he. Lief van je mannetje dat hij je tot 6.30 heeft laten slapen.

Lekkere droom zeg, brr.

Hier niet echt plannen hoor, lekker rustig aan.

16. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden!

Ilse dat klinkt als een leuke dag, alleen jammer van de auto. Ik zou me rot schrikken als me dat gebeurde.

Mama, lekker dat Zoë zo lekker heeft geslapen vannacht. En wat naar zeg zo'n realistische droom.

Lucas heeft het vannacht ook heel goed gedaan. Gisteren heeft hij om 21.45 zijn laatste fles gehad en is toen meteen gaan slapen tot 4.00 en vanmorgen weer om 7.00. Alleen die fles heeft hij bijna helemaal weer uitgespuugd. Hij klinkt ook een beetje benauwd, dus ik denk dat het daar van komt.

Morgen krijgt hij zijn eerste prikjes, ik ben heel erg benieuwd hoe hij hier op reageert.

Fijne dag allemaal.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

ff spammen...

als het lukt haha....

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

laatste....
    en dan hebben jullie mijn ventje ook weer ff gezien!

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Gisteren een heftige dag gehad bij mijn ouders.
    Danian heeft heel veel gehuild.
    Allemaal doordat ik zo slim was om een andere speen aan hem te geven, maar achteraf bleek dat dat een hele andere speen was en die wilde hij niet.
    Normaal slaapt hij in de auto en in de kinderwagen, maar nu was het alleen maar krijsen.
    We wisten echt niet meer wat we moesten.
    De oude speen had ik thuis gelaten en we waren 100 km verder op, dus ja.
    We wisten eerst niet waarom hij zo huilde, maar toen we thuis kwamen gaven we die andere speen weer en het was goed.
    Ik lag hem op bed en hij sliep vrijwel meteen.
    Gisteravond om 11 uur gevoed en hij kwam om 4 uur en toen om kwart voor 7.
    Heb hem een flesje gegeven, dus of het daardoor kwam of omdat hij zo veel gehuild had en weinig geslapen weet ik niet dat zullen we vannacht merken.
    Ga ook volledig kolven bevalt me beter en Danian ook.
    Hij is veel rustiger met drinken.
    Hij brabbelt ook steeds meer ook in zijn slaap en kijkt je nu ook echt aan.
    Hij heeft van opa en oma uit Kroatië een t-shirt gekregen en een pet met zijn naam er op heel leuk.
    Mijn moeder komt zaterdag weer een paar dagen logeren altijd gezellig.
    Ga weer ff bijlezen.
    nog ff een mooie foto

20. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    ha ha ha stoere foto zeg!! die andere is ook leuk, hij lijkt zo lang daar.

Deel Deze Pagina