Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Lieve foto! Tja hoe klein ze zijn ze hebben nu al hun voorkeuren :). Kan me voorstellen dat je even niet meer wist wat je er mee moest.

Fijn dat het kolven zo goed gaat en Danian hier ook rustiger door drinkt, is voor jou ook fijn.

Leuk he dat gebrabbel, niek praat ook tegen vanalles. Heb gisteren een filmpje er van gemaakt.

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

hij is ook al best lang en niet zo dik....

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!

23:30 laatste fles
    8:30 werd ik begroet met een dikke glimlach toen ik maar eens ging kijken of alles nog wel goed was. :D

Nu koffie!
    En daarna naar de evt. gastouder om kennis te maken.

Fijne zonnige dag vandaag!

Dikke zoen

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey

jullie ook een gastouder?
    zijn wij hier ook mee bezig!
    Hopelijk klikt het.
    heel veel succes!

heerlijke nacht gehad dus! fijn hoor.

mmm bakje koffie lekker zeg, ga ik ook maar ff zetten...

5. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Zo dat gaat lekker zeg!

Succes bij de gastouder!

ga ook maar eens aan de koffie ben nog niet helemaal wakker.

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier ook de WIJ net in de bus, dus onder het genot van een kopje koffie en een hopelijk nog ff slapende bram.....lekker lezen...

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    @Ilse: Ja snel he...wist ook niet dat ze nu al een tandje konden krijgen...weet niet of ie er last van heeft hij heeft wel een paar dagen veel gehuild maar dacht dat het t sprongetje was.
    Eens afwachten hoe t nu verder gaat en of het tandje helemaal door gaat komen!

Bah ben zo verkouden...voel me niet echt lekker.
    Mannetje heeft vrij vandaag maar die is de garage op aan t ruimen dus daar heb ik ook niet veel aan hihi maar ja is dat ook maar weer gebeurt.

Nog 4,5 week en dan weer werken...heb er zo geen zin in haha...de tijd gaat veel te snel!

Liefs Deb

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

ai mannetje wordt net wakker... hihi

9. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Sorry dat ik niet veel reageer, dit zal in de loop van de week vast meer worden hoor.

Even een update vanuit hier.
    Die aanvallen die ik soms heb is gewoon hyperventilatie.
    Zou niet weten waar het van komt, maar had het gisteravond weer.

Ook heb ik gemerkt dat Rebecca de hele dag door eten wat omhoog komt weg aan het slikken is. En regelmatig doet ze dit al gillend van de pijn! Misschien dat het dan maagzuur is ofzo, ik weet het niet.
    Ook spuugd ze weer, nu zelfs met anti-reflux voeding, maar steeds kleine beetjes gelukkig.
    Vanmiddag ga ik met haar naar de huisarts (vervanger, eigen huisarts is op vakantie:().

Komt iemand dit bekend voor?
    Zou ze misschien een reflux-baby zijn?

10. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    als of ze het aanvoelen he mac :)

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik heb de Wij ook niet meer gekregen...vreemd!

12. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Wat sneu dat rebecca zoveel last heeft van maagzuur. Zou goed kunnen hoor dat het reflux is. Succes bij de ha. ben benieuwd wat ze zeggen.

Misschien heb je hyperventilatie omdat het niet zo lekker gaat met rebecca en je daar misschien gespannen door bent.

13. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Dat zou misschien best wel kunnen ja.
    Ik ben ook echt helemaal uitgeput!
    Mijn hele lichaam werkt mij tegen op dit moment.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Ilse en Laura wat een avontuur hihihihi

@mac ik heb de vorige ook niet gehad dus...

@mama zo Zoe heb lekker lang geslapen zeg! Wat een nare droom meid gelukkig was het maar een droom,nouja eerder nachtmerrie voel je je al wat beter?ga je nog op pad met Zoe vandaag?

@pm2b hyperventilatie heb ik jaren lang gehad met flauwvallen en ritje in de ambulance en het is allemaal stress...zoals Sunshine al zegt waarschijnlijk komt het omdat je meisje onrustig is.
    Klinkt wel als een reflux baby mijn vriend was dat vroeger en mijn schoonmoeder vertelde mij dat hij ook elke keer huilde van het zuur...sterkte meid

sorry dat ik ff niet op iedereen reageer..

Hier chille nacht gehad Jason kreeg om 22.45 zn laatste fles en kwam pas om 06.00 uur weer!!! Daarna kwam ie om 10.00 uur pas weer. Ik had gedroomd dat mn vriend en ik getrouwd waren op een tropisch eiland hihih:D
    Ga straks lekker een stukje wandelen naar een andere wijk met ander winkelcentrum.
    Ik merk trouwens dat Jason zonder een schepje nutriton zijn flesje leeg drinkt maar met niet....heel vaag.

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ohja gisteren belde mn schoonvader ook eens, de l*l.
    Hij vroeg ff hoe het ging en ja hoor daarna gelijk dat hun vakantie naar Thailand niet door ging (jammer had een leuke tip van mama87 gehad:D;)) en weet ik het allemaal niet. Hij zou over 2 weken nog eens bellen om een afspraak te maken,lekker geinteresseerd in je kleinzoon ben je dan zeg over 2 weken.
    Ik maakte me er drukker om dan mn vriend maar goed ik vind die vent gewoon een eikel.

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

....

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mac nee heb ik nog niet gedaan mailen of bellen ook niet zoveel zin tis maar een blad;)
    Ja dachten wij ook al idd maar hij spuugt nu ook niet meer als we hem geen nutriton erbij geven dus ga volgende week aan de kinderarts vragen of we dat af mogen bouwen en dan langzaam aan stoppen.:)

18. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    ow prettymom dat is ook niet fijn als je vaak moet hyperventileren. Ik zou zeggen probeer zoveel mogelijk dan maar te slapen tussendoor zodat je lichaam iig rust krijgt.

Hier is Bas na zijn avondeten tot nacht slaap niet meer in slaap te krijgen. HIj wil na de voeding tegenwoordig een speen om te zuigen, maar hij gaat alleen maar een beetje hazeslaapjes bij ons op schoot doen. Na de voeding van 11 uur slaapt ie dan gelukkig wel goed in zijn eigen bed en overdag ook gewoon. Gek toch he.
    Gisteren had ie om 18:00 eten gehad om half11 was ik naar boven gegaan en mijn man zou hem dan brengen voor te voeden rond 11 uur. Ik was n slaap gevallen en mijn man ook met onze kleine man. Dus kwam hij om half12 en we kregen Bas niet wakker voor het eten en heeft ie tot vanmorgen half 7!!!!!!! Dat is niet goed dus benieuwd hoe het verder vandaag gaat, want dat vind ik toch iets te lang en dan heeft ie ook maar 4 voedingen gehad.
    Aaliyah balen dat het niet zo goed gaat met sex, maar dat komt toch wel weer. Gewoon idd nog een keer proberen.
    Verder wat zag ik weer allemaal leuke foto's voorbij flitsen. Mijn vraag is ik wil ook zo'n leuke foto showen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, kan iemand me zeggen hoe dat moet?

xxx Joyce

19. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Joyce zo zeg die heeft lekker geslapen. Kan me voorstellen dat je het toch niet zo fijn vindt dat hij zo lang slaapt en maar 4 voedingen heeft gehad.

Een foto toevoegen doe je als volgt. Als je een reactie schrijft scroll op de pagina naar beneden en daar staat overige opties en dan kies je beheer bijlagen daar klik je op en kan je een foto uploaden vanaf je computer, zo dus

20. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    vandaag en morgen lekker 2 dagen vrij.
    dus weer even tijd
    wat is het warm he
    hier gaat het goed hor
    jamy komt in de nachten niet meer tegen 7 uur pas weer dus das wel lekker

shunshine wat een prachtfoto zeg geweldig!!!!

ff spammen zeg,
    was bij een feestje een week of 3 geleden zo gaaf

Deel Deze Pagina