Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sunshine en Nathalie hele dikke knuffel hoor!!!

Enneh idd nathalie kan je iig geen ruzie maken ach het komt vast wel goed met die mannen van ons;)

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik vraag het me af :D

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik heb wel gezegd dat er echt wat moet veranderen hier want anders ga ik toch echt even nadenken hoe of wat. Maar iig proberen te blijven praten dat is echt heeel belangrijk!!!

4. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Zou willen dat ik mn bedje in kon duiken maar er ligt al iemand, heb nou net ff geen zin in om naast te liggen :(

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja en dan beloven ze te veranderen en een week later is het weer zoals het was.

Net als dat ik een keizersnede heb gehad en bijna niets mag doen. Denkt meneer dat hij ook niets hoeft te doen :D

6. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ben dus niet de enige hier. Wist wel dat een kind druk op je relatie kan zetten maar dit had ik toch niet verwacht hoor. En dan m.n. hoe anders er door vriend gereageerd wordt. Hebben jullie dat ook?

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Logeerbed? Wilde ik van de week ook gaan slapen. Toch maar niet gedaan want dan was hij helemaal pissed geworden.

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik kan op dit moment erg weinig van hem hebben en daardoor reageer ik wat heftiger waar hij dan ook weer op reageerd.

Weet je, als je zwanger bent denken de mannen dat er voor hun vrij weinig zal veranderen. Daar komen ze nu achter en dat zint ze denk ik niet. Nu praat ik tenminste over die van mij :D

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja idd dat is hier ook zo maar dan al een tijdje al in mn zwschap ook...
    Ja sunshine je bent niet de enige hoor ik heb hem nog 1 kans gegeven anders is het toch echt over denk ik. Ik heb soms het gevoel alsof ik beter tegen een muur kan praten ...

ik kan niet op een logeerbed hahah alleen op de bank of in de berging op de grond whahah

10. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Zat ik ook al aan te denken. Maar wat je zegt maakt het alleen maar erger...

De mijne is ook zo goed in alles zo te draaien dat het allemaal aan mij ligt.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Tijdens mijn zwangerschap deed ik ook gewoon alles alleen. Hielp hij ook niet. En als hij dan vond dat ik het rustiger aan moest doen verroerde hij ook geen vin :D

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ohhh die van mij inderdaad ook! Alles zo praten dat je serieus nog gaat denken dat het echt aan jezelf ligt.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja idd ook dat denk ik Nathalie en de vrijheid die ze gewoon ECHT kwijt zijn...
    Maar die van mij is helemaal mooi toen de kraamhulp er was netjes afwassen en de was doen enzo (ik kon toen nog steeds niet zo goed lopen enzo) en toen ze weg was was het zowat meteen over en nu zegt ie ja ik zie dat niet die afwas terwijl mijn moeder die een dorp verder woont het kan zien staan:D

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hij is nu boos dat ik de laptop heb EN naar Garfield zit te kijken :D

15. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Goh dat klagen lucht ook wel op hoor! Dat heb ik ook naar mijn hoofd gekregen dat ik zoveel op het forum zit. Tja hoe zou dat nu komen.......

Tjee Aaliyah da's ook niet niks meid. Gek he dat mannen dan zou kunnen veranderen. Snap dat niet helemaal.

Hier een die zich soms echt als een 5-jarige gedraagd. Terwijl hij nota bene 47 is! Is vast en zeker een midlife crisis. Nog even en hij gaat er met de secretaresse vandoor in een ferrari haha :):p

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jeetje wat is dat toch met al die mannen ... :(

Zullen we gewoon met z'n allen in 1 huis gaan wonen met de kleintjes ;) Dumpen we de mannen gewoon haha..

Nee echt balen allemaal, dikke knuffel voor jullie. Wou dat ik meer kon doen..

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Herkenbaar!!

Die van mij heeft woensdag alles hier schoon gemaakt. Echt lief van hem, maar dan druipt de arrogantie eraf!
    Hij is dan helemaal geweldig omdat hij heeft schoon gemaakt.
    GADVER!! (zoekt naar een kots smiley)

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hier idem...pff we zouden al die mannen van ons bij mekaar in een huis moeten zetten en dan na een week kijken wat er van het huis over is whahaha:D

19. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    ja er is dat toch.

Hier ook een hoor, opruimen is er echt niet meer bij. Kan alles achter zijn kont opruimen :x

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hihi ik ook !!!
    Alleen mijn man is werken tot 23.00
    Vrouwen kunnen dat tegelijk he!

Deel Deze Pagina