Hey meiden, hier was ik ook weer even. Lucas heeft gisteren toch nog behoorlijk last gehad van de prikjes volgens mij. Hij zette het op een gegeven moment op een krijzen en stopte daar niet meer mee totdat hij na de laatste fles zo moe was dat hij niet meer wat anders kon dan slapen. Ik lees dat er nog aardig wat kindjes last hebben met de voedingen. Voor alle mama's veel sterkte ermee! Sarah veel succes met je 2e gesprek bij de Sting. Ik zag weer een paar leuke foto's langskomen. Wat leuk zeg dat er al een aantal mini-meetings zijn geweest. Dat zou mij ook heel leuk lijken, alleen woont er volgens mij niemand in de buurt, dus dat is wel jammer.
Moet je volgende week alweer werken? Heb je er dan al 16 weken op zitten? Jammer dat je niet zoveel gemerkt heb bij de osteo. De fysio was idd. inspannend zijn nu aan het oefenen op de buik liggen en zijn hoofd goed omhoog houden en vanuit zijligging op de buik draaien. erg vermoeiend dus. laten huilen doe ik hier ook wel eens hoor, niek heeft het ook wel nodig om in slaap te vallen. Dan huilt hij 15 min. oid. Hoor meestal wel aan het huilen of het een slaaphuiltje is. Ben benieuwd wat jij van Gina Ford vindt.
Wat een droppie zeg, mooie ogen! Poppy is volgens mij ook de naam van een van de dochtertjes van Jamy Oliver. Voor de voedingen heb je een berekening min. 150 cc per kilo lichaamsgewicht/aantal voedingen. stel dat ze 4 kg is dan is het 600 ml per dag/6 voedingen is 100 cc. Dus dan zit je wel goed. Ik ga altijd uit van een max. van 175 cc. per kilo lichaamsgewicht. Fijn dat de nutriton zo goed aanslaat!
Wat betreft ontregeling Jason is ook helemaal de weg kwijt. Ik had ook voor hem een vast ritme van schone luier,flesje even knuffelen of in de box en dan weer slapen. Maar vandaag kwam hij om de 2 uur ineens gelukkig vanavond na 3 uur maar meneer weigert nu ook te slapen. Ik weet ook niet goed wat ik er nu mee moet want zodra we hem neerleggen in zijn bedje,box of wipstoeltje dan is het huilen.
@sarah suc6 morgen bij de k.a en bij je gesprek bij the sting! @dootje ik ken het boek niet maar ga het eens googlen! @mbf wat een mooie foto van poppy @guusje wat zielig dat Lucas zo'n last heeft gehad van zijn prikjes. waar woon jij dan?
Goh Rianne moet je volgende week alweer aan het werk? Heb je er al een beetje zin in of kijk je er enorm tegenop? MBF wat een prachtige foto van je meisje. Aaliyah, ja heel erg zielig, maar gelukkig gaat het nu weer beter. Ik woon in Hengelo, Overijssel
Hey meisjes Hebben jullie kindjes ook zo'n moeite met de warmte? Hier 2 jochies die minimaal hebben geslapen vandaag. Jan was echt heel veel wakker, wel lekker aan het kijken en lachen, maar slapen; ho maar. Ach morgen weer een dag. Hopelijk drinkt hij dan iets minder, want nu is het elk anderhalf uur raak. (langleve de borstvoeding! Daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken )
Oja ben vandaag met m'n jochies naar mijn werk geweest. Was erg leuk! En Ted heeft zich voorbeeldig gedragen. Ben zo trots op mijn mannen!
@Guusje ik zou eigenlijk ook niet weten wie er bij jou in de buurt woont. Ga je naar de meeting in Utrecht? @Marjanne ja hier speelt ook wel mee dat het zo warm was vandaag fijn dat Ted zich zo goed gedragen heeft op je werk!
Volgende week heb ik nog verlof, 17e weer beginnen. Ik ben iedere dinsdag sowieso vrij. Verder ga ik 3 dagen van 9 uur per dag werken. Soms zijn het 4 dagen. En om het weekend de zaterdag en zondag. Vrijdag gaat Lenthe naar het KDV. Ik ga voorlopig nog alleen dagdiensten werken maar daarna ga ik ook weer nachtdiensten draaien.. Op zich heb ik wel weer zin om te werken maar er ligt wel een druk op me want moet al mijn bevoegdheden opnieuw af laten toetsen en weer gaan schieten enzo. Ik heb ongeveer een jaar mijn vuurwapen niet gebruikt, dus moet weer even oefenen denk ik
@ marjanne IK heb vlakbij schagen gewoont. Daar woont mij moeder nu. Voor moeizame ontlasting zeggen ze ook wel eens het zachte gedeelte van het voetje te masseren. Heb het bij Niek geprobeerd maar die vindt het niet zo fijn. @ Rianne dat gaat een drukke tijd voor je worden. Is Lenthe al een keertje op het kdv geweest om te oefenen? Niek gaat volgende week 2 ochtendjes van 2 uur. Zie er nu al tegenop en dat zijn maar 2 uurtjes!!!
@Sarah: Succes bij de k.a. morgen! Oh en succes bij de Sting natuurlijk, koop je daar vaak kleding? Ritme: Ben blij dat ik niet de enige ben met dat probleem. Misschien zitten we idd in een sprongetje en dan die hitte erbij… @Dootje: Zal van de week eens kijken of ze dat boek in de bieb hebben! @MBF: Wat een schatje is Poppy! Ik gebruik Poppy trouwens als koosnaampje voor Zoë, klinkt zo lief @Guusje: Wat zielig dat hij zo’n last had van de prikjes… @Rianne: Wat is dat hard gegaan zeg, alweer bijna aan het werk. @Marjanne: Yep, hier ook veel last van de warmte. Gelukkig gaat het weer afkoelen vanaf zaterdag.
Zoë werd net na 1,5 uur weer wakker. Huilen, helemaal bezweet.. Hebben jullie kindjes ook weleens van dat koude zweet? Nu slaapt ze gelukkig weer. Dalijk lekker badderen, laatste flesje en slapen.
@ Sunshine: Ze gaat pas per oktober naar het KDV. Wij hebben namelijk vanaf 4 september weer 3 weken vakantie De vrijdagen tot die tijd heb ik verlof genomen. Ze gaat dan in september een keer om te wennen!
Hey dames, Even een update.. Sinds 3 uur vanmiddag is het weer aan 1 stuk huilen, huilen en nog eens huilen. Continu weer zuur wegslikken. Hoop dat de medicijnen gaan werken nog.