Nee niet afgeprijsd Mac, was dat maar zo hahaha Sorry Rianne! Maarja ik moet ook nog even wachten van mezelf. Julian heeft nu nog maatje 50/56 met Lief! kleertjes, weet niet wat hij deze winter heeft Ik ga er weer even vandoor vriend heeft even stokbrood gehaald JAMMIE!!!
@Marloes: Los en aangebroken pakken, helaas… @Pretty: Hoe is het vannacht gegaan? @Rianne: Oh lekker is dat hé, ze mikt ook altijd zo dat het IN m’n truitje loopt haha. @Mac: Wat goed van Bram! @Nathalie: Wat goed en wat leuk! @Mac: Wat een mooi cadeau voor Collin!! Als het goed is komt mijn bestelling van Lief! vandaag eindelijk binnen… Pff Zoë heeft 3 kwartier geslapen en ligt nu te zeuren. Hopelijk gaat ze nog even slapen, maar vrees van niet…
Ik ga vandaag nog wat zomertruitjes shoppen. twee straten bij mij vandaan ligt namelijk de winkel mama en ikke en daar krijg ik nu 3 dingen voor 10 euro en dat zijn allemaal merken zoals noppies, duckybeau enz. Verder is Bas vanacht 2x wakker geweest jammmer genoeg ik hoop dat die vandaag weer een normaal ritme heeft, met dit warme weer vind het toch al zo moeilijk. Verder wil ik wel vermelden dat ik trots op mezelf ben. Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik weeg nu 72. Mijn startgewicht bij zwangerschap was 80 eindgewicht zwangerschap was rond de 85/86. Sorry weer lekker ego. xxx joyce
Goedenmorgen dames! Hoe is het hier? Sorry heb nog niet alles bijgelezen! Hier goede nacht gehad Jason had om 22.30 zn laatste flesje en kwam pas weer om 06.00 had ik zn flesje gemaakt kwam ik terug ligt meneertje weer te slapen!! Hahah had hem toch maar wakker gemaakt. Daarna kwam ie om half 9 weer maar heb toen zijn speentje gegeven en hij wordt nu weer wakker dus ben er vandoor! Ga straks bij lezen en reageren. Marloes je hebt pb terug en die letters zijn echt supermooi geworden!!!!
Oh ff snel mama ik heb ook bij lief besteld al 2 wkn of langer geleden maar hoe weet jij dat je het vandaag krijgt? heb je mail gestuurd?
Hoi lieve meiden, Hoe gaat het in de warmte met jullie kleintjes? Esmee heeft er niet heel veel last van gelukkig. Kom eventjes spammen en dan ga ik er weer vandoor. Verwaarloos jullie een beetje, maar kom snel teruglezen en reageren hoor. Esmee lekker in d'r rompertje met dit weer:
Hier ook bij lief besteld heeeel lang terug. Ze is er al uit als ik het binnen heb. Op je factuur via mail staat een ordernummer dat is een link'. Via daar kun je je bestelling volgen.
kun je het dus weer trug sturen en nieuwe bestellen haha wel jammer je kunt dus beter naar de winkel zelf gaan
oh meiden.... ben echt een beetje radeloos op hetmoment. Kan wel janken.... Lieke slaapt al eigenlijk de hele week overdag niet. Alleen maar huilen... Ik denk dan dat ze moe is, leg haar op bed en daar is het krijsen.... Soms wel een uur lang. (wel tussendoor gaan kijken natuurlijk) Na dat uur haal ik haar er maar uit. Ik weet niet wat ik fout doe. Zou ik haar te wakker inbed leggen? Ik weet niet goed hoe ik dat nou moet zien. ZE gaapt namelijk al direct na haar flesje en als ik har nog even in de box leg om te spelen, huilt ze na 5 min. Dus dan leg ik haar in bed. Oh ben echt radeloos
komt vast door warmte! als je savonds en snachts maar slaapt, das toch het belangrijskte. hou der overdag lekker bij je! succes
@pm2b sterkte meid! @mama jeetje jij hebt veel luiers over!! @bas jeetje 2 uur wandelen gisteren met dat weer.... @rianne zo jij hebt een goede nacht gehad!! aaagh wat zielig ik heb dat ook wel eens met Jason gehad en die mikt dan lekker ín mn truitje... @mac fijn dat bram weer goed poept en jij ook lekker kunnen slapen vanacht lees ik ! @nathalie wat goed dat Julian al om kan rollen zeg @mac wat een groot ding wat jullie gegeven hebben wel mooi hoor @bas zo dat is lekker noppies heeft zulke leuke kleding!! zo wat goed dat je zo afgevallen bent! @stephanie leuke foto meid,leuke romper ook! wat zonde van die kleding kan je het gelijk weer terug sturen... @jolan vervelend zeg dat Lieke zo huilt zal idd wel door de warmte komen
@Aaliyah: Via ‘mijn account’ op de site, dan het factuurnummer aanklikken en dan kun je de zending via TNT volgen. @Stephanie: Mooie foto! Leuk rompertje, heeft Zoë ook Lief: Normaal leveren ze heel snel, maar nu met de zomeroutlet duurt het langer, staat ook op de site..
hey allemaal sorry ben al eventjes niet geweest beetje druk! Alles gaat nog steeds goed met Collin en mij. Hij woog gister 6140 gram! Gister zijn we bij Rianne en Lenthe op bezoek geweest met Maaike en Bram.. Was super gezellig, en jullie hebben het mooie cadeau al gezien he wat Collin heeft gekregen! Hij is er super blij mee, dus ik ook! scheelt mij weer wat wiegen en lopen met meneer! Rianne en Maaike bedankt! Jullie zijn Toppers!!
@mama oh ga ik ff kijken dan zo thnx en idd dat stond ook op de site maar dat het zooo lang zou duren..