Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dokter belde net voor de bloeduitslagen, heb iig pfeiffer en ze wil me toch z.s.m. naar de internist laten gaan omdat de bult zo groot is. *zucht* Niet de geruststelling waar ik op zat te wachten!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mam87
    veel beterschap en sterkte
    hopelijk kun je snel bij internist terecht

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hij is echt leuk he!!!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mama wijffie wat klote zeg!! Heel veel sterkte en beterschap en hopelijk heb je snel een afspraak!! Hele dikke knuffel!!!

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mama1987, jeetje pfeiffer :S (heeft mijn moeder ook nu) Heel veel sterkte, dikke knuffel!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    wow, wat is Esmee een mooie dame!!!!

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jeetje mama, wat balen dat je pfeiffer hebt zeg! Heb het ook gehad, dus weet dat het zeker geen pretje is.
    Hopelijk vallt alles mee met die bult in je nek. (is niet opgezet ivm de pfeiffer?

Bedankt voor de complimentjes trouwens! :)
    Jullie zijn lief.

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ kuide: je hebt het verdiend :D
    @ Stephanie: Wat een schattig snuutje :D
    @ mama87: Oh jeetje dat is niet fijn! Kan het geen kwaad voor Zoë?

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    wij mochten vandaag tot 9.30 uitslapen... zooo fijn

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mama1987, jeetje wat balen zeg.... beterschap!!!

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Bedankt voor jullie beterschapswensen!
    Voel me niet echt ziek, maar wel heel moe. Dacht dat dat gewoon door de zwangerschap, bevalling, gebroken nachten kwam. Maar niet dus ;).

@Stephanie: Het is echt een flinke bult. En met pfeiffer zwellen je klieren meestal alleen op. Ze kan ook niet goed voelen waar de bult op/aan zit.

@Rianne: Nee, als het goed is niet. Kleine kinderen maken pfeiffer door als een verkoudheid en ze heeft nu nog veel antistoffen van mij. Blijkbaar hebben heel veel kinderen voor hun 5e jaar al eens pfeiffer gehad! Hoe ouder je bent, hoe beroerder je er van wordt. Dus misschien moet ik maar extra mijn best doen om haar te besmetten haha :D grapje hoor..

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wauw...
    Nachtje ruilen van kind? :p

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama: Okee gelukkig maar. Is niks als je kleintje zo ziek is. Al zal het wel lekker zijn als ze ook zo moe is ;)

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marloes wow, lekker geslapen dus :D

Ik heb echt het idee dat jullie kids allemal niet huilen voordat ze gaan slapen..... Dat jullie hem/ haar in de box of bedje leggen en dat ze dan zonder te huilen gaan slapen. Of heb ik dat verkeerd?? Ik kan lieke hier echt niet in de box leggen endat ze dan stil in slaap valt hoor..... Overigens doet ze dat ook niet overdag in haar bedje. Savods wel, dan leg ik haar in haar bedje en valt ze stil in slaap......

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Lenthe slaapt altijd in haar eigen bedje, behalve als ik ergens anders ben dan. Nooit in de box of bij mij of in de kinderwagen. Vaak slaapt ze gelijk zonder te huilen en soms heeft ze huilen nodig om in slaap te komen. Maar ieder kindje is natuurlijk anders.

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @jolan, collin huilt zichzelf savonds en snachts in slaap.. de laatste 2 nachten valt ie in bed in slaap na het voeden, normaal viel hij in slaap bij mij, en dan legde ik hem in bed. Nu leg ik hem wakker in bed en hij valt dan rustig in slaap.
    Overdag huilt hij soms ook, en valt dan in slaap, maar eigenlijk is hij overdag veel wakker en doet haze slaapjes van een half uur.
    Allen smiddags, tussen 12 en 16 uur slaapt hij 3 uur na een voeding, de rest van de dag is hij eigenlijk wakker, en vermaakt zich wel in de box of wipper, of bij mij :)

Gemiddeld huilen kindjes 3 uur per dag!

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    rianne en laura, hoe lang hebben ze dan nodig om te huilen voordat ze inslaap vallen?
    En hoe merk je dan dat ze moe zijn? Ik vind dat soms moeilijk te zien hoor.... denk het dan wel, amar vervolgens is het een uur lang huilen in bed....

lieke doet overdag trouewns ook veel hazeslaapjes van een half uur....

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    leg jij haar na iedere voeding op bed? en hoe lang slaapt ze dan?

19. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hey dames,

Hier gaat het zoals elke ochtend nog goed. Rebecca slaapt heerlijk en ondanks dat ze om 08.15 uur vanmorgen de laatste fles heeft gehad laat ik haar lekker slapen. Ik ga haar voorlopig (zolang de medicatie nog niet werkt) niet wakker maken voor de voeding.
    Ze is zoo moe, dat doe ik haar niet aan.

Vanmiddag zal de hel wel weer los breken... :(

Ik hoop dat het al iets minder is.

Vandaag bij het cb geweest en ze weegt nu 4395 gram en is 53 cm.

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Lieve schat, ieder kindje is anders... dat is echt niet te vergelijken.
    Je ziet gewoon of je kindje moe is of niet. Dat merk je, dat voel je, dat zegt je moedergevoel je.
    Soms huilt Lenthe 2 minuten, soms 3 kwartier. Soms wordt ze na een uur huilend wakker. k ga dan niet eens kijken want ik weet dat ze na 10 min weer in slaap valt. Je leert je kindje op een gegeven moment kennen.

Deel Deze Pagina